Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin lähdössä uudeksivuodeksi vanhempiani katsomaan

Vierailija
13.12.2021 |

Joita näen kerran vuoteen, mutta ongelma on nyt 14 v poika, joka ei suostu lähtemään mukaan.
Jos jättäisin hänet yksin kotiin, siitä tulisi ongelmia.
Kuinka saada lähtemään mukaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei määrää perheen reissuista. 

Vierailija
2/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi testaa kuinka paljon rakasta häntä. Sinun tulee pakottaa lapsi mukaan, sitä hän sisimmässään haluaa vaikka väittää muuta. Mutta jos jätät hänet matkasta, hän kokee ettet välitäkään hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiristämällä ja lahjomalla mukaan? Poika on raivoissaan ajatuksesta että joutuisi lähtemään. Tiedän että haluaa olla kavereittensa kanssa, mutta tiedän myös että saa jostain joltakin alkoholia. Siksi en voi jättää kotiin.

Ja minä haluan nähdä vanhempiani ja sisaruksiani.

Vierailija
4/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä keinoin te muut, joilla on tälläinen ongelma ollut, olette saaneet nuoren lähtemään?

Vierailija
5/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtäisin ajankohtaa vaikka välipäiviin.

Vierailija
6/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua että hän lähtee ryyppäämään. Olen nyt muutenkin jo niin väsynyt hänen toilailuihinsa.

Vierailija
7/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi teillä päättää, aikuinen vai lapsi?

Vierailija
8/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kumpi teillä päättää, aikuinen vai lapsi?

Miten käytännössä saan sen lähtemään? Jos esim vaikka karkaa ennen lähtöä tms, niin siinäkö tapauksessa vaan laitan ovet lukkoon ja lähden? Ja nuori miettii sen aikaa oisko kannattanu totella?

Vierailija
9/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempia ei kauaa ole, ja kerran vuodessa ei ole paljoa pyydetty. Luulisi, että itsekin haluaisi nähdä isovanhempiaan. Itsepähän olet kasvattanut huonosti käyttäytyvän lapsen.

Mikset aja sinne uudenvuoden päivänä, niin molemmat saavat tahtonsa periksi?

Vierailija
10/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä keinoin te muut, joilla on tälläinen ongelma ollut, olette saaneet nuoren lähtemään?

Helposti.

Vierailija
11/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainaki päätin, että jätän kalliin lahjan antamatta, jos väittää vielä vastaan. Ja jos ei oikeasti suostu lähtemään silloin kun oon suunnitellut, niin palautan lahjan takas sinne mistä tilasinkin. En anna lahjaa ennenkuin tiedän että tottelee

Vierailija
12/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua että hän lähtee ryyppäämään. Olen nyt muutenkin jo niin väsynyt hänen toilailuihinsa.

Kannattaisi ennemminkin miettiä, mitä olet tehnyt väärin. Ongelma ei teillä näköjään ole tuo reissu.

Vierailija
13/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isovanhempia ei kauaa ole, ja kerran vuodessa ei ole paljoa pyydetty. Luulisi, että itsekin haluaisi nähdä isovanhempiaan. Itsepähän olet kasvattanut huonosti käyttäytyvän lapsen.

Sinne on niin pitkä matka, että vietämme siellä suunnilla aikaa enenmmän kuin pari päivää.

Vierailija
14/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi poika vai vanhempasi?

Ehkä jättäisin nyt vanhemmille vierailun kokonaan väliin. Lapsesta sinä kannat vastuun, vanhempasi itsestään.

Vierailija
15/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ennemminkin miettiä, mitä olet tehnyt väärin. Ongelma ei teillä näköjään ole tuo reissu.

Ja mitähän se miettiminen nyt auttaa ratkasemaan sitä tilannetta, että saan lapsen lähtemään. Kysyin käytännön neuvoja. Kyllä mä tiedän oikein hyvin millanen nuori on, siksi en sitä ole jättämässä kotiin vaikka haluaisi.

Vierailija
16/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne on niin pitkä matka, että vietämme siellä suunnilla aikaa enenmmän kuin pari päivää.

Sitten pakkaat kakaran autoon etkä kysele. Itse aiheutettu tilanne.

Vierailija
17/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi poika vai vanhempasi?

Ehkä jättäisin nyt vanhemmille vierailun kokonaan väliin. Lapsesta sinä kannat vastuun, vanhempasi itsestään.

Mulla on kerranki mahollisuus lähteä. Ja olen sopinut vanhempien kanssa asiasta. Jos jäämme kotiin, tiedän kyllä mitä poika kavereittensa kanssa silloin touhuaa. Ja sen takia ei haluakkaan lähteä.

Vierailija
18/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit pojalle viinat sinne mummolaan mukaan. Poika lähtee sitten mielellään.

Vierailija
19/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat vastailemassa 😂 Kuvitelkaa äiti kantamassa rääkyvää isoa 14- vuotiasta miestä autoon 😂

Vierailija
20/22 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tältä palstalta ei apua saa, täällä vain heitellään kivillä.

Koita saada yhteys esim. perheneuvolaan ja kysy sieltä apua/ vinkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi