oon puoliks mustalaine
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 03:04"]
Mä oon varttimanne ja häpeän sitä syvästi.
[/quote]Älä häpeä, sillä ihan valkolaisena sanon, että en ole kuullut koskaa romanipedareista ja vain yhdestä raiskaajasta joskus ollut huhu ja ikää itselläni on yli 60 v. joten kokemusta ihmisistä on.
Joku varkaus on aika pientä noihin rikoksiin verrattuna.
[/quote]
Kas tässä sinulle tietoa! Nyt tiedät! Ole hyvä!
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/nettitapaamisesta-painajainen-tampereella-vankina-pidetty-pakotettiin-synnyttamaan-nelja-lasta/4923258
Kas näin kunnioittavasti ja inhimillisesti kohtelevat mustalaiset heikkolahjaista ja helposti ohjailtavaa kanssasisartaan! Herää kysymys millainen suhde on ollut rikollistyttären ja rikollisisän välillä kun tällaista puuhailevat yhdessä, no ei ainakaan terve ja normaali suhde!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:40"]Oletko ensimmäinen teidän suvusta joka oppi kirjoittamaan? [/quote] Tuskin ja miks niin päättelet ?
[/quote]
Tuskin? Et siis tiedä osaavatko vanhempasi kirjoittaa? Trolli, paljastuit.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 03:04"]
[/quote]Älä häpeä, sillä ihan valkolaisena sanon, että en ole kuullut koskaa romanipedareista ja vain yhdestä raiskaajasta joskus ollut huhu ja ikää itselläni on yli 60 v. joten kokemusta ihmisistä on.
[/quote]
Et taida lukea uutisia.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:31"]Mikä on syysi ylpeyteen?
[/quote]
Se että oon ylpee mun juurista ja upeista vanhemmista jotka kasvattivat mut hyvin.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:35"]Jatsaripelle!
[/quote]
millähän perusteella :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:31"]Mikä on syysi ylpeyteen? [/quote] Se että oon ylpee mun juurista ja upeista vanhemmista jotka kasvattivat mut hyvin.
[/quote]
Noista asioista tietenkin jokainen saa olla ylpeä, mutta oletko ylpeä romanien rikos- ja työttömyystilastoista?
Oletko ensimmäinen teidän suvusta joka oppi kirjoittamaan?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:40"]Oletko ensimmäinen teidän suvusta joka oppi kirjoittamaan?
[/quote]
Tuskin ja miks niin päättelet ?
entä mitä mieltä olet varas-mustalaisista hyväksytkö vai inhoatko heitä? ja miksi niin monet romanit jättäytyvät pois työelämästä kun taas esim. somaleille kelpaa siivoojaan työt, niin miksi teille ei??
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:40"]Oletko ensimmäinen teidän suvusta joka oppi kirjoittamaan?
[/quote]
[/quote]
95% manneista ei osaa lukea tai erottaa omaa ja muiden omaisuutta.
Sie! Pidä tuo asenne. Me ei olla enää tien päällä työksein. Laitetaan hyvä kiertoon, veljet ja veljien siskot!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:31"]Mikä on syysi ylpeyteen? [/quote] Se että oon ylpee mun juurista ja upeista vanhemmista jotka kasvattivat mut hyvin.
[/quote]
Noista asioista tietenkin jokainen saa olla ylpeä, mutta oletko ylpeä romanien rikos- ja työttömyystilastoista?
[/quote]
en oo mut en myöskään suomalaisten. Rikollisuutee sanon vaa sen verran että se on aina väärin. Siihen mä voin vaikuttaa omalta osaltani niin etten kuulu niihin tilastoihin.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:40"]Oletko ensimmäinen teidän suvusta joka oppi kirjoittamaan?
[/quote]
[/quote]
95% manneista ei osaa lukea tai erottaa omaa ja muiden omaisuutta.
[/quote]
Ja mihin perustat sun 95% ? Must tuntuu et kyse vähä muusta ku erottamisest , se lähtee kaikki siitä mitä opetetaa lapsena. Silti en usko toho 95% ja toiseksee mä oon puolikas ja oon saanu kasvatuksen mis kunnioitetaa ihmistä ihmisenä eikä sen mukaa mihi "ryhmään" se kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:40"]Oletko ensimmäinen teidän suvusta joka oppi kirjoittamaan? [/quote] Tuskin ja miks niin päättelet ? [/quote] 95% manneista ei osaa lukea tai erottaa omaa ja muiden omaisuutta. [/quote] Ja mihin perustat sun 95% ? Must tuntuu et kyse vähä muusta ku erottamisest , se lähtee kaikki siitä mitä opetetaa lapsena. Silti en usko toho 95% ja toiseksee mä oon puolikas ja oon saanu kasvatuksen mis kunnioitetaa ihmistä ihmisenä eikä sen mukaa mihi "ryhmään" se kuuluu.
[/quote]
Ei riidellä. Se mikä on toisen omaa, ei välttämättä kohta ole.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:43"]entä mitä mieltä olet varas-mustalaisista hyväksytkö vai inhoatko heitä? ja miksi niin monet romanit jättäytyvät pois työelämästä kun taas esim. somaleille kelpaa siivoojaan työt, niin miksi teille ei??
[/quote]
en pidä ihmisistä jotka varastaa , tiijän semmosii kyllä mut en heidän kanssa aikaa vietä. Toho tokaa juttuu sen verra että ehkä helppo raha sit vetää puoleesa joillaki ja se ettei jakseta olla paikallaa eli työnteko siin vaihees voi olla vähä vaikeeta jos ei oo halua ottaa rauhassa ja asettuu.. monet mustalaiset tykkää olla tien päällä ja reissata
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 02:43"]
entä mitä mieltä olet varas-mustalaisista hyväksytkö vai inhoatko heitä? ja miksi niin monet romanit jättäytyvät pois työelämästä kun taas esim. somaleille kelpaa siivoojaan työt, niin miksi teille ei??
[/quote]
No ei kyllä kelpaa somaleillekaan, joista yli 80% on työttömiä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 03:04"]