Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt auttakaa - miten etenen tämän naisen kanssa?

Vierailija
21.03.2015 |

Eli siis tapasin yhden muijan Tinderissä n. kuukausi sitten. Me ollaan käyty useammilla treffeillä ja sänkyynkin ollaan jo päädytty. Nyt kuitenkin on ollu hiljaiseloa viikon ajan. Olin baarissa mun kavereiden kanssa ja nainenkin sattu sitten tulemaan sinne baariin, just kun olin tanssimassa mun naispuolisen kaverin kanssa ja kaverisuukonkin taisin sille antaa. Ja se on todellakin vaan kaveri, ja kerroin sen sille tapailemalleni naiselle mut se ei tainnu uskoa, en sitten viittiny vakuutella kovin kauaa että se on vaan kaveri, kun se ois voinu vaikuttaa epäilyttävältä jos oisin jääny sitä jankkaamaan. Varmaan sen takia nainen on nyt vähän hiljasempi, vaan pari viestiä ollaan vaihdettu. Oon kiinnostunu tapaamaan sitä naista vielä, mut en tiedä miten kannattais edetä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin kyllä itsekin, jos löytäsin tapailemani miehen suukottelemassa jotain toista naista.

Vierailija
2/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla missään tekemisissä miehen kanssa, joka kutsuu minua muijaksi. Opettele ensin alkeelliset käytöstavat ja kunnioittava puhetapa ja yritä uudestaan jonkun toisen kanssa, jonka kanssa et ole vielä pilannut mahdollisuuksiasi.

En myöskään haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen miehen kanssa, joka harrastaa jotain "kaveri"suukkoja. Yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON tuo teinielämä rankkaa.

Vierailija
4/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nainen rauhaan, hän ansaitsee parempaa. Sulla on varmaan vaan seksi mielessä.

Vierailija
5/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:22"]

En haluaisi olla missään tekemisissä miehen kanssa, joka kutsuu minua muijaksi. Opettele ensin alkeelliset käytöstavat ja kunnioittava puhetapa ja yritä uudestaan jonkun toisen kanssa, jonka kanssa et ole vielä pilannut mahdollisuuksiasi.

En myöskään haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen miehen kanssa, joka harrastaa jotain "kaveri"suukkoja. Yöks.

[/quote]

Juuri näin. Taitaa olla toivo menetetty, tuskinpa teidän yhteydenpito tuosta enää palautuu.

Vierailija
6/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät anteeksi, jos loukkasit ja kerrot, että haluaisit nähdä. Ei se sen vaikeampaa. Ja älä sano muijaksi.

Vierailija
7/7 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan noin pahana pitäisi ap:n tekoa, muijaksi kutsuminenkin on ihan normaalia. Naiset taas tapansa mukaan herkkänahkaisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän