Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka nauttii näistä plussakeleistä TALVIaikaan

Vierailija
13.12.2021 |

Meillä on jo kevät, kesä ja syksy. Talveen kuuluu pakkaset ja lumi. Jos palelee niin takkia ja villasukkaa jalkaan. 👍nyt taas tätä loskaa tiedossa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan sun ymmärrystä kaipaa kukaan.

Loska- aika kuuluu eteläisen Suomen syksyyn ja talveen.

Vierailija
2/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää kovista pakkasista. En kaipaa ymmärrystä siihen mikä on oma kokemukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kuka tykkää TALVIajasta. KESÄaika pitäisi olla pysyvä. Pääsis näin eteläsuomen pilvikeleilläkin vielä hämärässä kotiin töistä. 

Vierailija
4/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta ja pakkasta jouluksi kiitos. Etelä-Suomessa nykyisin joka toinen talvi mennyt loskan merkeissä, ei sitä harmautta kestä.

Vierailija
5/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää kovista pakkasista. En kaipaa ymmärrystä siihen mikä on oma kokemukseni.

Juuri näin, aivan samaa mieltä. Minun kokemukseni on se, että minä vihaan kovaa pakkasta. 

Vierailija
6/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt täällä Pohjois-savossa pakkasta neljä astetta, ei tuule. Ihan paras talvinen ulkoilukeli. Muuten saisi olla vähän enemmänkin, niin saisi tehtyä jäälyhtyjä jouluksi.

Vierailija
7/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että ei ole liukasta.

Vierailija
8/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minuakin joskus hämmästyttävät ihmiset, jotka haluavat, ettei olisi kylmää, että olisi plussalla, ja sitten harmitellaan, kun on niin harmaata ja pimeää. Päättäisivät nyt edes mitä haluavat.

Vierailija
9/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi ihanaa ulkoilla eilen!

Nautin suunnattomasti kun oli tyyntä ja lämmintä. Aivan ihana talviulkoilusää. Tätä koko talvi, niin kyllä tämän jaksaa.

Vierailija
10/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan sun ymmärrystä kaipaa kukaan.

Loska- aika kuuluu eteläisen Suomen syksyyn ja talveen.

Ihme masokisti. 

Vierailija
11/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15 vielä ok, -25 tekee jo tuskaa pyöräillä töihin, viime vuonna kuljin autolla ja kerran jouduin tilaamaan starttipalvelun -22 aamuna ja usein kuulee myös junien myöhästymisistä ja puhelimien akkujen loppumisesta heti kovassa pakkasessa, että aika paljon tulee ongelmia ja hankaluuksia jos tulee liian kylmä

Vierailija
12/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottaa tällänen keli. kengät kastuu, vaatteet kastuu. kumppareissa. ei viittisi käydä lenkillä

Vierailija
13/13 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis oikein kunnon musta joulu niinkuin lapsuudessani. Plussaa muutama aste on sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän