Kohta alkaa Voice of Finlandin live-lähetykset!!!!
Kuka aikoo katsoa?
Mä oon jo täällä valmiina. :D
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:48"]Kaisa ja Redrama sopis muuten hyvin yhteen
[/quote]
Kaisa mennee myöhemmin Knipin talliin. Samoin kuin Anna Puu, Paula Vesala, jne.
Eih Sini taas redin valintana jatkoon.... En tiä mitä redi oikee näkee tossa mutta mä en nää sitä ollenkaan-.-
Kaisan esitys oli kyllä tosi hieno! En ole ikinä pitänyt Chisusta yhtään enkä siksi myöskään tästä kappaleesta, mutta Kaisa sai tuonkin kuulostamaan todella hyvälle! Mieletön tekniikka, tulkinta ja herkkyys.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:48"]Kaisa ja Redrama sopis muuten hyvin yhteen [/quote] Kaisa mennee myöhemmin Knipin talliin. Samoin kuin Anna Puu, Paula Vesala, jne.
[/quote]
Kyl määki voisin mennä Knipin talliin
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:51"]Redrama sitten valitsi huonoimman laulajan jatkoon...
[/quote]
Musta Sini oli selvästi parempi kuin Kia. Sinillä persoonallinen ääni, hyvä lausuminen, moitteeton sävelkorva ja muutenkin esitys oli virheetön.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:35"]
Avin, Kaisa ja Paolo. Aamen!
[/quote]
:-) :-)
Ylläri, Riina tippui! Olin satavarma, että Tarja valitsee Riinan jatkoonmenijäksi.
Ihan hyvä, että Riina tippui. Liikaa yliyrittämistä ja jotenkin etäinen/kolkko persoona. Vähän jotain samaa kuin Inga Söderissä ja Karoliina Kalliossa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:51"]
Redrama sitten valitsi huonoimman laulajan jatkoon...
[/quote]
Onko Redramalla joku obsessio Ruma Ankanpoikanen -tarinaan kilpailijoidensa kohdalla, kun on knockouteista lähtien valinnut aina huonomman laulajan jatkoon "kun sulle mulla on vielä enemmän annettavaa"?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:48"]Kaisa ja Redrama sopis muuten hyvin yhteen
[/quote]
Kaisa mennee myöhemmin Knipin talliin. Samoin kuin Anna Puu, Paula Vesala, jne.
[/quote]
Kuka Knip? Neva hööd.
Hieno aloitus, Darude on kyllä hyvä:D
veikkasin sandstormia ja tulihan se sieltä
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:18"]veikkasin sandstormia ja tulihan se sieltä
[/quote]
Eikö sillä oo muita biisejä?
Kisastudio pystyssä! Mitä mieltä Sinistä?
Maikkelilla vaikeuksia suoriutua töistään:/
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:18"]veikkasin sandstormia ja tulihan se sieltä [/quote] Eikö sillä oo muita biisejä?
[/quote]
Olihan se alkupuoli jotain ihan uutta kappaletta, loppuosa esityksestä oli sitten sandstormia.
Redrama sitten valitsi huonoimman laulajan jatkoon...