Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?
Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.
Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.
Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.
Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(
Kohtalotovereita?
Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.
Kommentit (887)
Tämä palsta yllättää psykiatrisista ongelmista kärsivien määrällä.
Onko tämä nykyään se paikka, missä ihmiset jakavat harhojaan, ja myrkyllisiä ajatuksiaan, kun netissä ei ole virallista paikkaa sille tarpeelle?
Totta kai monella on ongelmia, mutta on jotenkin kuvottavaa, että jotkut yrittävät aktiivisesti levittää näitä rokote/gates/salaliitto- teorioitaan. Ja kun todisteita ei löydy, niin sehän ei ole mikään este.
Ihan kuin se olisi jokin päämäärä, että kaikilla pitää olla yhtä kurja olo.
Vierailija kirjoitti:
Minun ihmisoikeuksiani rikottiin Suomessa todella törkeästi ja pitkään ilman mitään mahdollisuutta estää sitä, ja mut syrjäytetään yhteiskunnasta sen takia. Ihmiset vihaavat uhria, koska voivat. Kukaan, joiden asiasta pitäisi kaiken järjen mukaan välittää, ei halua edes kuulla totuutta. Iso osa sen tietää, mutta he, jotka olisivat voineet estää, eivät tehneet mitään. Mulle on suoraan sanottu sellaista, että mulla ei ole arvoa ja mun elämäni voi uhrata joidenkin muiden hyväksi. Korona oikeasti taisi pelastaa henkeni eli olen edes hengissä.
No voi lumihuitaleraukkaa taas. Mutta hyvä että sinullekin selvisi raa'an, kovan maailman lait.
Itselleni, niin kuin luulen että suurelle osaa köyhiä, toisinajattelijoita, jollain tavalla 'vääriä' tyyppejä, tämä on ollut ihan selvää jo pikkupennusta asti - sinulla ei ole juuri merkitystä, sinut voidaan tarvittaessa sivuuttaa ihan tosta noin vain, sinua lähdetään puolustamaan/auttamaan vain jos siitä on näille tahoille jotain hyötyä. Näin on ja näin on vissiin suurinpiirtein aina ollut, eikä siihen tarvita mitään salaliittoja tai salattuja tietoja.
Siksi maailmaa kovaksi sanotaankin. Vai luulitko, että sitä sanotaan kovaksi sen takia, että Maalla on kova kuori suojaamassa pehmeää sisintä ja syvällä lymyävää pientä kivisydäntä? Heh.
"Tuntematon mies tuijotti kaksi tuntia putkeen"
Ilmeinen keskustelunavaus aiheesta ;P
meinaakko tehä asialle jotain ?
niiku valmistautua tms
vai jäätkö oottamaan paikat rasvattuna
venäläisiä?
Nämä jotka hokevat ylikuolleisuudesta ja rokotteista voisivat tutkia esim. Ukrainan tilannetta vuonna 2021. Eikä ole ainoa vastaava maa.
Ei rokotteita, mutta ylikuolleisuutta.
Se, että syy onkin korona, kun ei sovi teidän teorioihinne, niin se tieto pitää lakaista maton alle. Te aina poistatatte nämä viestit ketjuista, kun ette osaa vastata siihen.
Olette te säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia ajatuksia täällä. Kiteyttäen voisin sanoa, että some vie ihmiskuntaa väärään suuntaan. On vienyt reilun 10 vuoden ajan
Some ei vie ketään mihinkään, ne on omat huonot valinnat mitkä vie. Pysykää poissa hörhösivuilta niin olette turvassa somen viemiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia ajatuksia täällä. Kiteyttäen voisin sanoa, että some vie ihmiskuntaa väärään suuntaan. On vienyt reilun 10 vuoden ajan
Some ei vie ketään mihinkään, ne on omat huonot valinnat mitkä vie. Pysykää poissa hörhösivuilta niin olette turvassa somen viemiseltä.
Sekin on vaikuttamista että on sensuuri ,mitä suurimmassa määrin.
Taho päättää mitä saat katsoa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä olikaan lopullinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta yllättää psykiatrisista ongelmista kärsivien määrällä.
Onko tämä nykyään se paikka, missä ihmiset jakavat harhojaan, ja myrkyllisiä ajatuksiaan, kun netissä ei ole virallista paikkaa sille tarpeelle?
Totta kai monella on ongelmia, mutta on jotenkin kuvottavaa, että jotkut yrittävät aktiivisesti levittää näitä rokote/gates/salaliitto- teorioitaan. Ja kun todisteita ei löydy, niin sehän ei ole mikään este.
Ihan kuin se olisi jokin päämäärä, että kaikilla pitää olla yhtä kurja olo.
Ja palstan nimi, Vauva.fi
😄🙃
Vierailija kirjoitti:
Minun ihmisoikeuksiani rikottiin Suomessa todella törkeästi ja pitkään ilman mitään mahdollisuutta estää sitä, ja mut syrjäytetään yhteiskunnasta sen takia. Ihmiset vihaavat uhria, koska voivat. Kukaan, joiden asiasta pitäisi kaiken järjen mukaan välittää, ei halua edes kuulla totuutta. Iso osa sen tietää, mutta he, jotka olisivat voineet estää, eivät tehneet mitään. Mulle on suoraan sanottu sellaista, että mulla ei ole arvoa ja mun elämäni voi uhrata joidenkin muiden hyväksi. Korona oikeasti taisi pelastaa henkeni eli olen edes hengissä.
"Mulle on suoraan sanottu sellaista, että mulla ei ole arvoa ja mun elämäni voi uhrata joidenkin muiden hyväksi".
Henkilöllä, joka sanoi tuon lauseen, ei ole mitään arvoa jne. Jos otat tosissasi kaiken, mitä ihmiset sanovat, kukaan ei kestäisi sitä. Kaikki on hyvin ja jatka vain eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
https://rapsodia.info/esimakua-tulevista-alykaupungeista-kiinan-painaja…
No tässä ei enää ole kyse mistään salaiittoteoriasta, vaan tämä on meidänkin tulevaisuutemme.
Vierailija kirjoitti:
Emme ilmeisesti voi sille enää mitään. Kohta se on Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun kerran heräätte, ihmiset. Niin silloin on jo myöhäistä.
Jos jopa ihmisen DNA:ta pystytään muuttamaan, niin miksei pystyttäisi muuttamaan vaalituloksia?
Lukekaa enemmän inernettiä, sieltä jokainem voi löytää omia mielipiteitään vahvistavia kirjoituksia maailmanmenosta.