Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?
Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.
Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.
Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.
Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(
Kohtalotovereita?
Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.
Kommentit (887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä reptiloid- tarinoissa on ilmeisesti jotain perää. Katsokaa Vatikaanin reptiloid-arkkitehtuuria. Eikö olekin hauska yhteensattuma? Vatikaanissa on jotain pahaa.
Onnittelut, ihmiskunnan vihollinen. Eilen klo 24 oli vielä 835 viestiä jäljellä, nyt on jäljellä ainoastaan 770 viestiä. Nukuitko yhtään? Säälin sinua. Voi parka. Voisin laittaa jatkuvasti lisää, jotta sinulla olisi hommia pitkin yötä ja pitkin päivää. Ehkä joskus laitankin, jos on aikaa. Siihen saakka: jatka viestien poistamista vaan. Uudet lukijat ovat jo kaikki ottaneet talteen ja me vanha palstan porukka olemme jo muilla foorumeilla.
Viestien poistajalla oli vaikea tehtävä. Laitoin tarkoituksella jokaisen eilisen viestin useaan kertaan uudelleen, jotta ainakin osa niistä olisi vielä jäljellä aamulla. Tämä on hyvä niksi: jos haluatte, että jotkut viestit säilyvät edes muutaman tunnin, lähettäkää sama viesti kymmeniä kertoja, jotta suomen kansan vihollisella on enemmän aikaa poistaa ne ja uusilla lukijoilla on aikaa poimia ne kaikki. Silloin ei enää haittaa se jatkuva viestien poistaminen.
Mitä mieltä olette tästä, onko se totta?
On, eihän se mitään sattumaa voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa kaikki tasapuolisesti paska!
No, sentään tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos naurusta. Vielä nytkin nauran. Kyllä on hyvää, että välillä saa oikein kunnon naurut. Ja vielä tasapuolisesti - kirjoittaja tarkoitti pahaa, mutta tästä tulikin oikein hyvää huumoria. Edes jotakin tasapuolisesti, kun kaikki maailmassa on niin epätasapuolista. Hyvä, että välillä saa nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietari on herännyt, uutta salaliittoteoriaa tulille! Hallelujaa.
Tämä on juuri iso syy miksi kaikki tämä sairas kehitys on mahdollista.
Jos joku uskaltaa kyseenalaistaa mitään ääneen hänet leimataan foliohatuksi ja salaliittoteoreetikoiksi. Hänet yritetään hiljentää ja nolata näillä nimityksillä.
Jos et ole huomannut, niin näitä "objektiivisia" nimityksiä on käytetty "puolueettomassa" mediassa. Miksi? No siksi kun kaikki agendaa kyseenalaistavat pitää leimata hörhöiksi jotta heitä ei kuunneltaisi ja jotta ihmiset eivät uskaltaisi sanoa näkemystään ääneen.
Sinuun tämä manipulointi on toiminut, koska leimaat ap:n venäläiseksi. Mieti nyt vähän miten naurettavalta tämä edes kuulostaa?
Minun silmissäni suurin syy pitää näitä maailmanlopun saarnaajia ei-vakavasti-otettavina näkyy juuribyässä aloituksessa.
Ei ole pokkaa sanoa, mitä uskoo tapahtuvan. Vihjaillaan, viitataan kätkettyyn tietoon, jonka vain pieni joukko on oivaltanut. Ja jokainen reppana, jolla on huoli maailmasta ja vähän eväitä sen käsittelyyn, menee lankaan. Ihan totta! Minäkin olen huomannut! Ja sitten jatketaan vihjailuilla, eikä tajuta, ettei siellä takana ole mitään, yhteistä tietoa, vaan jokaisella oma, kummallinen selityksensä, joka ääneen lausuttuna näyttäisi sanojastakin kummalliselta. (Ja siksi sitä ei sanota.)
Uskottavia varoittelijoita ovat ne, jotka avoimesti kertovat huolenaiheensa, näyttävät ne toteen eivätkä kuorruta niitä keksimillään maailmanselityksillä. Ja ovat valmiita muuttamaan näkemystään uuden tiedon valossa.
Vapaamuurarus
Mitä vapaamuuraruus on?
Vierailija kirjoitti:
Perhejouluja rikottiin, ravintoloita suljettiin, lapsia yksinäistettiin ynnä muuta ynnä muuta. Edes julkiseen terveydenhoitoon ei uskaltanut mennä kuormittamaan järjestelmää.
Minäkin olin rikollinen koska en mennyt aivopesuun mukaan,olen nähnyt mitä nämä piikit aiheuttaa ei vain fyysisiä myös henkisiä oireita vai kuka muistaa valtavan raivon täälläkin että jotkut toivoi rokottamattomien leirejä ja kuopalla viemistä ja ampumista? Olemme rikollisia koska emme usko hallituksen ja valta(valhe) median luomia valheita ja propagandaa jolla jaetaan ihmiset "hyviin" ja "tottelevaisiin" "pahoihin" ja "tottelemattomiin"
Olin lähes rikollinen kun en ottanut piikkiä sairastettuani jo koronan.
Vierailija kirjoitti:
Vapaamuurarus
Mitä vapaamuuraruus on?
Ehkä se on kirjastossa, se kirja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen, valtavan vaikutusvaltainen "eliitti" on vuosisatojen, kenties jopa vuosituhanten ajan yrittänyt orjuuttaa ihmiskuntaa, mutta vapaudet ovat päinvastoin lisääntyneet ja ihmiskunta emansipoitunut. Joko siis kyseinen eliitti on olemassa, mutta se on toivottoman tumpelo eikä osaa mitään, tai sitten mitään tällaista eliittiä ei ole olemassakaan. Kumpi vaihtoehto on todennäköisempi?
Ihimisillä on vähemmän yksityisyyttä kuin ikinä ja sinä väität ihmisiä vapaiksi :D
Ei sulla tietysti yksityisyyttä voi olla kun "eliitti" koko ajan vakoilee ja lähettää ajatussäteitä sun päähän! Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos naurusta. Vielä nytkin nauran. Kyllä on hyvää, että välillä saa oikein kunnon naurut. Ja vielä tasapuolisesti - kirjoittaja tarkoitti pahaa, mutta tästä tulikin oikein hyvää huumoria. Edes jotakin tasapuolisesti, kun kaikki maailmassa on niin epätasapuolista. Hyvä, että välillä saa nauraa.
Nauran vieläkin, kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, ärsyttää tämä Suomen valtamedia, eli asioita pimitetään minkä ehditään.
Suomen medialla on "keisarin uudet vaatteet-syndrooma" eli kun tavis maallikko huomaa jonkin "mätäpaiseen" yhteiskunnassa, hänet caceloidaan ja häpäistään foliohatuksi ja häiriköksi.
Sitten jostain ilmaantuu "hyvisten puolella oleva", "viaton" mediapersoona, Sanna Ukkola tai joku taiteilija ym. ja nostaa älläkän samasta epäkohdasta, niin silloin lehdistö vasta sallii vapaan keskustelun kyseisestä aiheesta meille "taviksillekin".
Ennen tätä "sadun viattoman lapsen" julkista möläytystä, aihe on tabu ja siitä keskustelua yrittävät sensuroidaan tarkasti.Niin, mutta kyseessä on koko maailman valtamedia, ei vaan Suomen.
Jos saa oikein foliohatuksi heittäytyä, niin tämä apinarokko ihmetyttää näin maallikkona. Eli mitä olen siitä lukenut, niin se "löydettiin" joskus 50- luvulla. Se on aika "rauhallinen" ja hyvin paikallinen eli ei ole muodostanut epidemioita edes Afrikassa vaan lymyillyt siellä hissukseen monta kymmentä vuotta.
Nyt yhtäkkiä tätä suht. huonosti leviävää rokkoa tavataan useammassa Euroopan maassa ja vieläpä ihan täsmälleen samanaikaisesti! Ymmärtäisin, jos yhdessä maassa olisi pieni epidemia homoyhteisössä ym.
Toinen ihmetyttää, miksi Suomessa pantataan koronarokotetta? Miksi lehdissä ei avoimesti puhuta tästä? Eli suurin syy ilmeisesti on, että niitä säästetään syksyyn, eli puolen vuoden päähän? Moni kuitenkin matkustelee lentokoneella kesälomilla.
Missä viipyy omicron-rokote? Näitä uusia rokotteitahan piti olla helppo muokata uusille varianteille? Alkuperäinen rokote valmistui muutamassa kuukaudessa.
Suomen ennätyssuuri ylikuolleisuus. Tästä puhuttiin jo talvella tilastointoilijoiden twitterissä mutta lehdistö nosti sen esiin vasta kun The Lancet nosti sen framille. Siis miksi kotimaan lehdistö, joka on kiitettävästi pitänyt kansan kärryillä jonkun Dannyn misujen keskinäisistä nokitteluista ja normisti tonkii esiin jopa sannamarinin shampoomerkin on ollut hipihiljaa koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse havahduin maailman korruptioon jo ennen aikuisikää. Sen takia olen jo teinistä asti hylännyt yhteiskunnalliset tavoitteet ja elänyt mahdollisimman omaa herruutta. 9/11: sen tutkimisesta se lähti ja korona aika vahvisti epäilykseni asioista todeksi. Nyt olen herännyt matrixista ja uskon että edelleen on paljon asioita joita en itsekään ymmärrä valheeksi. Vielä. Mutta todella isoja asioita piilotellaan meiltä ja todella isoista asioista valehdellaan meille. Vanhin "salaliitto" teoria kirja illuista johon olen törmännyt on 1700 luvulta mutta uskon että tätä kusetusta on jatkunut paljon kauemmin.
Pythagoras oppilaineen, huhun mukaan, perusti liikkeen. Ukko eli noin 2600 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon parempaan tulevaisuuteen.
Tällaistahan tämä elämä aina on: on ylämäkiä ja on alamäkiä. Sodan jälkeenkin kaikki olivat aivan varmoja, että NL tulee j vie. Ei vienyt. Hekin näkivät tulevaisuuden väärin.
Kyllä tämä tästä. Pelkääminen ei auta mitään.
Mauno Koiviston sanoin: "Yleensä elämässä on viisasta luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. Yleensä se kannattaa siinäkin tapauksessa, ettei itse siihen edes uskoisi. Sillä usein on käynyt käänteisesti niin, että uhkakuvat alkavat toteutua juuri sen takia, että niihin varaudutaan."
N53
Ja montako kertaa maailmanloppua on ennustettu. Viimeksi piti loppua jo 10 vuotta sitten, mutta yhä tässä ollaan. Saa nähdä, mitä vuotta veikataan seuraavassa maailmanlopun ennustuksessa?
Puhetta maailmaan mahtuu ja sitä riittää. Vain pieni osa puheista on totta.
Samanlaisia ajatuksia täällä. Kiteyttäen voisin sanoa, että some vie ihmiskuntaa väärään suuntaan. On vienyt reilun 10 vuoden ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietari on herännyt, uutta salaliittoteoriaa tulille! Hallelujaa.
Tämä on juuri iso syy miksi kaikki tämä sairas kehitys on mahdollista.
Jos joku uskaltaa kyseenalaistaa mitään ääneen hänet leimataan foliohatuksi ja salaliittoteoreetikoiksi. Hänet yritetään hiljentää ja nolata näillä nimityksillä.
Jos et ole huomannut, niin näitä "objektiivisia" nimityksiä on käytetty "puolueettomassa" mediassa. Miksi? No siksi kun kaikki agendaa kyseenalaistavat pitää leimata hörhöiksi jotta heitä ei kuunneltaisi ja jotta ihmiset eivät uskaltaisi sanoa näkemystään ääneen.
Sinuun tämä manipulointi on toiminut, koska leimaat ap:n venäläiseksi. Mieti nyt vähän miten naurettavalta tämä edes kuulostaa?
Minun silmissäni suurin syy pitää näitä maailmanlopun saarnaajia ei-vakavasti-otettavina näkyy juuribyässä aloituksessa.
Ei ole pokkaa sanoa, mitä uskoo tapahtuvan. Vihjaillaan, viitataan kätkettyyn tietoon, jonka vain pieni joukko on oivaltanut. Ja jokainen reppana, jolla on huoli maailmasta ja vähän eväitä sen käsittelyyn, menee lankaan. Ihan totta! Minäkin olen huomannut! Ja sitten jatketaan vihjailuilla, eikä tajuta, ettei siellä takana ole mitään, yhteistä tietoa, vaan jokaisella oma, kummallinen selityksensä, joka ääneen lausuttuna näyttäisi sanojastakin kummalliselta. (Ja siksi sitä ei sanota.)
Uskottavia varoittelijoita ovat ne, jotka avoimesti kertovat huolenaiheensa, näyttävät ne toteen eivätkä kuorruta niitä keksimillään maailmanselityksillä. Ja ovat valmiita muuttamaan näkemystään uuden tiedon valossa.
No tältä palstalta olen huomannut perustellusti kerrottujen ("agendan vastaisten") viestien poistuvan nopeasti.
Oletteko miettineet kuinka paljon teistä kerätään tietoja "kaiken kivan" varjolla?
Facebook paljastaa ystävä-työkaveri -suhteet. Aiemmin siellä oli sovelluslisäyksiä, joihin saattoi lisätä vaikka kaikki kaupungit missä on tullut reissattua.
Entäs sitten MyHeritage ynnä muut vastaavat sukututkimusjutut? Ja mikä pahinta, ihmiset lähettävät sinne vapaaehtoisesti oman sylkinäytteensä, jotta selvitettäisiin DNA:n avulla alkuperäsi. Sitten sieltä tulee kaikenlaista esim. olet 41% italialainen, 5 % kreikkalainen, 35 % saksalainen... Ihan hatusta vedettyjä lukuja ja maita... Mitä näillä tiedoilla voidaan tehdä tulevaisuudessa? Kenelle ne myydään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota mikään. Jokainen normaali ihminen on ymmärtänyt, ettei entinen normaali missään tapauksessa voinut jatkua ikuisesti. Minä olen hiukan sinua vanhempi, mutta olen elänyt ihan tarpeeksi, lähes viisikymmentä vuotta. Lapsilla on sellainen tulevaisuus kuin olosuhteet antavat myöten, se ei murehtimisella parane.
Hyväksyt siis tämän kansanmurhan, 80% maapallon väestä tapetaan k-piikeillä?
Hanki apua harhaisuuteesi.
Pitää olla melko hupsu joka lapsia työntää tulevaisuuteen, happi ja puhdasvesi loppuu ennemmin kuin kuolet sodassa. Jos ei ole puita ei ole kasvustoa happi vähenee kunnes väestö tukehtuu omaan pashaansa.
Mistäs te vapaudenriistosta ja orwellilaisesta yhteiskunnasta kohkaavat nyt kiihkoilette, kun koronarajoitukset onkin poistettu ettekä ole joutuneet jalkapannassa kotiarestiin? Edelleen saatte vapaasti olla yhtä typeriä kun ennenkin. Eikös olekin mukavaa olla väärässä?
Äh.
Sina. Aina on ollut vaikka mitä.
Tässä ajassa tuo media työntää kaiken meille arkeen.
Älä seuraa kaikkia juttuja. Elä omaa elämääsi j keskity siihen. Ole hyvä
Itsellesi ja muille,, luonnolle, eläimille.
Keskity hyvään. Älä kannA koko maaailman taakkoja harteillasi. Suojele itseäsi noilta jutuilta.
Poliitikot tekee työtään. Keskity sinä
Omaasi.