Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?

Vierailija
13.12.2021 |

Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.

Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.

Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.

Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(

Kohtalotovereita?

Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.

Kommentit (887)

Vierailija
721/887 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen erittäin perillä tietyistä asioista, joita olen tässä ymmärtänyt tosi syvällisesti. En minäkään tässä ala paremmin erittelemään näitä asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä asioita tarkoitan, jos olette perillä asioista. Onko täällä AP:n ja mun lisäksi muita, jotka tajuavat missä mennään ja ovat lisäksi perillä näistä asioista ja muistakin asioista?

Jo vuodesta 1975 olen ymmärtänyt (= kuvitellut) kaikenlaista ja todella syvällisesti  (=pinnallisesti, en osaa englantiakaan kunnolla). Turha niitä on eritellä, koska yksinkertaisesti olen niin älykäs (= tyhmä kuin saapas), ettei näkemistäni asioista voi keskustella kuin toisten yhtä älykkäiden (= toisten idioottien) kanssa. Kaikki heränneet tietävät ne asiat (= no ne asiat, josta ei voi puhua, mutta jotka kaikki löytävät) kuitenkin.

On se kuulkaa simppeliä hommaa toi tietäminen, kun on ihan omat aivot (= sen bloggaajan tai vloggarin huurustamat). Kaikki asiat suorastaan loistavat kuin näytöllä edessäni, kun osun netissä oikealle sivulle. Tässä linkki Magaloupa Tsadekis Mokamokan viimeisimpään videoon.

Kyllä, AP:n lisäksi paljon muitakin ihmisiä ymmärtää, mitä on tekeillä ja kirjoittaa eri palstoille.

Vierailija
722/887 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen erittäin perillä tietyistä asioista, joita olen tässä ymmärtänyt tosi syvällisesti. En minäkään tässä ala paremmin erittelemään näitä asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä asioita tarkoitan, jos olette perillä asioista. Onko täällä AP:n ja mun lisäksi muita, jotka tajuavat missä mennään ja ovat lisäksi perillä näistä asioista ja muistakin asioista?

Jo vuodesta 1975 olen ymmärtänyt (= kuvitellut) kaikenlaista ja todella syvällisesti  (=pinnallisesti, en osaa englantiakaan kunnolla). Turha niitä on eritellä, koska yksinkertaisesti olen niin älykäs (= tyhmä kuin saapas), ettei näkemistäni asioista voi keskustella kuin toisten yhtä älykkäiden (= toisten idioottien) kanssa. Kaikki heränneet tietävät ne asiat (= no ne asiat, josta ei voi puhua, mutta jotka kaikki löytävät) kuitenkin.

On se kuulkaa simppeliä hommaa toi tietäminen, kun on ihan omat aivot (= sen bloggaajan tai vloggarin huurustamat). Kaikki asiat suorastaan loistavat kuin näytöllä edessäni, kun osun netissä oikealle sivulle. Tässä linkki Magaloupa Tsadekis Mokamokan viimeisimpään videoon.

Suosittelen meitä siirtymään  kokonaan muihin osioihin, joissa viestejä ei voi poistaa, joihin kenelläkään muulla ei ole pääsyä. Jätetään tämä palsta kokonaan.

Sitä toivomme kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/887 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen meitä siirtymään  kokonaan muihin osioihin, joissa viestejä ei voi poistaa, joihin kenelläkään muulla ei ole pääsyä. Jätetään tämä palsta kokonaan.

https://www.iltalehti.fi/terveys/a/200902249139247

https://suomenkuvalehti.fi/megafoni/viha-tekee-sairaaksi/

Suomen kansan vihollinen pitäisi jättää rauhaan tänne yksin piehtaroimaan omassa vihassaan. Rokotteet ja viha ovat vielä tappavampi yhdistelmä kuin pelkkä viha.

Vierailija
724/887 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyväksy kutsu Taivaan kotiin! Tee se nyt heti, älä epäröi!

Vierailija
725/887 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoonasade kiteytti marraskuu-biisissä hyvin: eihän täällä liekit uhkaa, täällä pikkuhiljaa pohjaan poltetaan

Vierailija
726/887 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykymme hahmottaa maailma asianmukaisesti kaikissa olemisen ulottuvuuksissa - fyysisessä, moraalisessa ja henkisessä - riippuu tietoisuuden laajuudesta.

Vierailija
727/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ajat ovat vaikeita ja julmia ja hyvän ja pahan välinen taistelu on käynnissä, niin monet niistä, jotka teeskentelevät olevansa ihmisten "hyväntekijöitä", taistelevat pahuuden voimien puolella. He haluavat ottaa Kaikkivaltiaan paikan ja luulevat, että heillä on oikeus päättää, kenellä on oikeus elää ja kenellä ei. Toisin sanoen he vähentävät maailman väestöä ilman minkäänlaisia omantunnon tuskia.

Onko sitä koskaan aiemmin historian aikana ollut näin laajamittaisesti?

Kannattaisi tututustua historiaan paremmin, ellei tuosta ole vielä itsellä käsitystä.

Elämme hyviä aikoja, verrattuna moniin entisiin aikoihin ja tapahtumiin.

Vierailija
728/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu suljetulla on paljon samanlaisia jotka "näkee asioiden läpi"

Vierailija
729/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te vedätte?

Laittakaahan netti hetkeksi kiinni ja keskittykää vaikka leipomiseen tai menkää ulos kävelylle.

Vierailija
730/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa skitrofreniasta kärsivältä.

Yleensä nämä, jotka väittävät olevansa jotenkin enemmän hereillä, ovat juuri niitä jotka ovat eniten unessa, ja helpoiten muiden manipuloitavia.

Ääriliikkeet tykkää erittäin paljon kaikkeen helposti hurahtavista.

Vierailija
731/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaipa tuokin on joku puolustusmekanismi, että uskoo tietävänsä "mistä on kyse" ja mihin suuntaan asiat tulevat kehittymään jatkossa. Ehkä se pieninä annoksina on tervettä.

Vierailija
732/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kokoelma uutisia relevanteista ajankohtaisista tapahtumista:

https://genocide.news/

Hyvä lopulta voittaa ja näitä asioita tulevat historiankirjat käsittelemään.

Vierailija
733/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
734/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullistuksia on ollut aina. Tulevaisuudesta tulee sellainen millaiseksi sen itse valinnoillamme luomme. 

Vierailija
735/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sellaiselta ihmiseltä, jolla menee sisäisesti huonosti.

Ja kun ei voi myöntää että on sisäisesti rikki, niin etsii maailmasta seikkoja jotka ovat "syyllisiä" hänen huonoon oloonsa.

Mt-ongelmia on vaikea myöntää, mutta pitäisi tajuta, että joskus vika ei ole maailmassa, eikä ole mitään suurta suunnitelmaa. On vain pieni ihminen, jolla on vaikeaa. Ei se auta yhtään, jos sukeltaa pää edellä salaliittoteorioihin. Päin vastoin.

Vierailija
736/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikan Stonehenge: Nick Daniel Huntleyn kirja: The Georgia Guidestones and World Depopulation (Georgian kivet ja maailman väestökato)

Nick Daniel Huntley

2 minuuttia

Kuvaus

Georgian opaskiviksi kutsuttu outo kivimuodostelma on kuin eteläinen versio Stonehengestä. Useimmat ihmiset näkevät nämä opaskivet osana Uutta Maailmanjärjestystä, joka on juuri nyt käsillä. Toiset näkevät nämä Georgian opaskivet tulevan Antikristuksen kymmenenä käskynä.

Vuonna 1979 eräs mies käveli georgialaiseen pankkiin mukanaan paljon käteistä ja halusi luoda Georgian opaskivet, raha ei ollut ongelma, mutta hän ei kuitenkaan halunnut, että hänen oikea nimensä tulisi tunnetuksi. Vuonna 1980 Georgian Elbertin piirikuntaan pystytettiin erittäin outo graniittinen kivimuodostelma.

Tätä paikkaa on kutsuttu Amerikan Stonehengeksi, mutta oikeasti se on nimeltään Georgia Guidestones. Äitini sanoi, että "Georgia Guidestones oli muutama graniittinen muistomerkki, jotka pystytettiin vuonna 1980 Elbertin piirikunnassa Yhdysvalloissa".

Rakenteeseen on kaiverrettu kymmenen ohjetta kahdeksalla nykykielellä, ja lyhyempi viesti on kaiverrettu rakenteen huipulle neljällä muinaiskielisellä kirjoitusmerkillä: Babylonian, klassisen kreikan, sanskritin ja egyptiläisten hieroglyfien kirjaimin. Kaiverruksessa, jonka pitäisi huolestuttaa massoja, ellei jopa pelottaa useimpia meistä, sanotaan: Ylläpidä ihmiskuntaa alle 500 000 000 ikuisessa tasapainossa luonnon kanssa. Ehkä Covid-19-rokotus voisi auttaa?

Kirjailija Nick Danial Huntley selittää, miten uusi maailmanjärjestys ja Georgian opaskivet liittyvät toisiinsa. Keskustelemme askel askeleelta yksityiskohdista siitä, miten Nato ja General Motors ovat mahdollisesti kietoutuneet yhteen mahdollista aseiden takavarikkoa varten milloin tahansa. Loppu on käsillä.

Teillä työttömillä ja apukoululaisilla on selvästi liikaa aikaa ja mt-ongelmia. Harvoin on tuollaista soopaa tullut luettua.

Vierailija
737/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikan Stonehenge: Nick Daniel Huntleyn kirja: The Georgia Guidestones and World Depopulation (Georgian kivet ja maailman väestökato)

Nick Daniel Huntley

2 minuuttia

Kuvaus

Georgian opaskiviksi kutsuttu outo kivimuodostelma on kuin eteläinen versio Stonehengestä. Useimmat ihmiset näkevät nämä opaskivet osana Uutta Maailmanjärjestystä, joka on juuri nyt käsillä. Toiset näkevät nämä Georgian opaskivet tulevan Antikristuksen kymmenenä käskynä.

Vuonna 1979 eräs mies käveli georgialaiseen pankkiin mukanaan paljon käteistä ja halusi luoda Georgian opaskivet, raha ei ollut ongelma, mutta hän ei kuitenkaan halunnut, että hänen oikea nimensä tulisi tunnetuksi. Vuonna 1980 Georgian Elbertin piirikuntaan pystytettiin erittäin outo graniittinen kivimuodostelma.

Tätä paikkaa on kutsuttu Amerikan Stonehengeksi, mutta oikeasti se on nimeltään Georgia Guidestones. Äitini sanoi, että "Georgia Guidestones oli muutama graniittinen muistomerkki, jotka pystytettiin vuonna 1980 Elbertin piirikunnassa Yhdysvalloissa".

Rakenteeseen on kaiverrettu kymmenen ohjetta kahdeksalla nykykielellä, ja lyhyempi viesti on kaiverrettu rakenteen huipulle neljällä muinaiskielisellä kirjoitusmerkillä: Babylonian, klassisen kreikan, sanskritin ja egyptiläisten hieroglyfien kirjaimin. Kaiverruksessa, jonka pitäisi huolestuttaa massoja, ellei jopa pelottaa useimpia meistä, sanotaan: Ylläpidä ihmiskuntaa alle 500 000 000 ikuisessa tasapainossa luonnon kanssa. Ehkä Covid-19-rokotus voisi auttaa?

Kirjailija Nick Danial Huntley selittää, miten uusi maailmanjärjestys ja Georgian opaskivet liittyvät toisiinsa. Keskustelemme askel askeleelta yksityiskohdista siitä, miten Nato ja General Motors ovat mahdollisesti kietoutuneet yhteen mahdollista aseiden takavarikkoa varten milloin tahansa. Loppu on käsillä.

Teillä työttömillä ja apukoululaisilla on selvästi liikaa aikaa ja mt-ongelmia. Harvoin on tuollaista soopaa tullut luettua.

No varmaan kaikki ollan työelämässä jo useita kymmenia vuosia.

Vierailija
738/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Project Blue Beam -hanke luotiin hallitsemaan massojen mieliä maailmanlaajuisessa mittakaavassa. Sen käyttö voi olla paikallista - luoda joukkohäiriöitä tietyillä alueilla, vaikuttaa vihollisjoukkoihin ja aiheuttaa niissä hallitsematonta paniikkia tai päinvastoin - saattaa joka tapauksessa yhteen paikkaan kokoontuneet ihmisjoukot euforiaan rajoittuvaan ilon tilaan. Blue Beam -projektia voidaan käyttää väärän Messiaan (Antikristuksen) tulon simuloimiseen.

Entäs project Blue Dick 😳. Saa uhrinsa kyllin muuttumaan siniseksi tai nimen Richardiksi. Ei käy kateeksi.

Saman firman tuote?

Vierailija
739/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nick Daniel Huntley

2 minuuttia

Kuvaus

No varmaan kaikki ollan työelämässä jo useita kymmenia vuosia.

Mutta kuitenkin liikaa aikaa ja on mt-ongelmia?

Vierailija
740/887 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä "siruttavia globalisteja" pelkääviä hopeavesiritareita oikein sikiää 😄? Olisikohan aika vaikka mennä töihin ja jättää huijarisivustojen lapselliset tarinat vähemmälle. Koirannekin häpeää teitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi