Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?
Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.
Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.
Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.
Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(
Kohtalotovereita?
Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.
Kommentit (887)
En jaksa kun siviilissäkin takkuaa koko ajan.
Ihmisten asenne.
Palveluiden saatavuus, asiakaspalvelu virastossa kuin virastossa.
Mä en ole tehnyt lapsia tähän maailmaan kun olen 45 vuotta nähnyt läpi.
Kun omainen on saattohoidossa, en jaksa pelätä enää mitään.
Maailma näyttää tarvitsevan tasaisin väliajoin epäjärjestyksen että voidaan palata neutraalin tilaan. Nyt on taas hetki jolloin vallitsee epäjärjestyksen aika. Historian valossa tämä tapahtuu tasaisin väliajoin. Ei sen kummallisempaa. Puhutaan ns normaalista uudelleen järjestelyistä. Tämä on fakta joka pitää hyväksyä.
Mutta. Paha saa aina palkkansa, kollektiivinen järjestys ja inhimillisyys palaa jokaisen kaaoksen jälkeen takaisin ihmisten mieliin. Lukekaa historiaa ja oppikaa siitä. Älkää toistako uudestaan historian virheitä.
Ja nyt niitä jäitä hattuun koska lietsominen ei auta missään asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen ratkaisu on tehdä niitä lapsia, mahdollisimman monta, ja kasvattaa heidät oikein.
Omat isoisovanhempani ovat olleet lapsia kun Suomi oli vielä osa Venäjää ja elämä hyvin raskasta. Sitten ovat perustaneet perheen ja eläneet "pikkulapsiarkeaan" sodan keskellä. Lapsia heillä 6, lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia kymmeniä!
Ei pieni eliitti, itse usein lapseton tai perhe-elämänsä tyrinyt, voi mitään ajan saatossa. Lapset ihan oikeasti ovat tulevaisuus. Jokainen voi nyt vaikuttaa montako itse kasvattaa. Yhden ihmisen elämä on lyhyt, vahvoissa suvuissa on voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos koskaan on aika avata se raamattu ja lukea sitä. Raamatussa kerrotaan tarkalleen lopunajoista, tarkalleen siitä kuinka sotia ja nälänhätää tulee ym. Mutta tarkoitus ei tällä ole pelotella Vaan Jumala siunaa omiaan ja pitää huolen kaiken tämän keskellä. Ja jos ottaa vastaan pelastuksen, uskoo siihen ja katuu syntejään saa lahjaksi iankaikkisen elämän. Itse tein uskoontuloratkaisun vuosia sitten, ja tiedän jos esim. Huomenna sota syttyisi tai tietäisin elämäni päättyy huomenna ei se sytytä minussa huolta tai paniikkia sillä tiedän taivaassa minua odottaa koti ❤ Ystävät Jeesus on todellinen ja hän rakastaa juuri sinua
Nyt jos koskaan on aika avata se Bhagavad Gita ja lukea sitä. Kirja on ehdottomasti auttanut minua. Se antoi minulle vastaukset kysymyksiini.
Olen myös tutustunut kyseiseen kirjaan. Se kuuluu kyllä kokonaan eri luokkaan kuin Raamattu.
Olen myös tutkinut Bhagavad Gitaa. Kuolemanpelkoni katosi kokonaan, kun sain informaatiota tästä kirjasta.
Aivan kuten Raamattu voi antaa sinulle uhkauksia ja vielä enemmän kuolemanpelkoa. Ehkä se johtuu siitä, ettemme tunne Raamatun alkuperäistä sanomaa, joka sisälsi myös opetuksen jälleensyntymisestä. Se poistettiin sieltä poliittisista syistä. Näin ihmisiä on helpompi hallita, kun ikuisen helvetin pelko on aina läsnä.
Jälleensyntyminen: Kirkon suurin valhe
Vuonna 553 jKr. 165 kirkon virkamiestä tuomitsi reinkarnaation. Sitä ennen se oli ollut kristillinen perusopetus.
Reinkarnaatio on tosiasia. Se, että se ei enää ole osa nykypäivän kristillistä uskomusta, johtuu yhdestä vallanhimoisesta naisesta, joka poistatti kaikki viittaukset reinkarnaatioon varhaisesta Raamatusta. Näennäisen pieni teko, jolla on historiallisia seurauksia: miten erilainen olisi ollut kahden viime vuosituhannen historia, jos ihmiskunta olisi tiennyt, että he itse niittäisivät (väärän)tekojensa hedelmiä tulevassa maallisessa elämässä - että heidän olisi nukuttava tekemissään sängyissä?!
Karman laki ja jälleensyntyminen: Loputtomassa kierrossa palaamme maan päälle, kunnes olemme oppineet hallitsemaan energioitamme.
Mutta palataanpa 6. vuosisadalle Kristuksen jälkeen, jolloin Bysantin keisari Justinianuksen hovissa hautautui pirullinen salaliitto, joka piti ihmiskunnan vankina väärän käsityksen vallassa elämän ja kuoleman todellisuudesta 1 400 vuoden ajan. Sitä edeltävinä sukupolvina jälleensyntyminen oli kristillisessä kirkossa vielä kiistaton tosiasia.
Kuten jo mainittiin, näiden uskonnollisten kiistojen aikana jälleensyntyminen ei ollut kertaakaan keskustelun aiheena. Sitä pidettiin perusdogmana, jota vuoden 451 konsiili jopa vahvisti. Kuka olisi silloin voinut kuvitella, että kristillinen teologia muuttuisi niin olennaisesti, kun Justinianus nousi Itä-Rooman valtakunnan valtaistuimelle vuonna 527, ja millaisia syvällisiä seurauksia seuraavat vuosisadat sen seurauksena saisivat?
Theodora, keisari Justinianuksen vaimo.
Aikaisemmin hän oli ollut nuori ja kaunis prostituoitu, jonka palveluja aristokratia mielellään haki. Pentapoliksen nuori maaherra Hacebolus ihastui hänen viehätysvoimaansa ja vei Theodoran mukanaan Pohjois-Afrikkaan. Hän kuitenkin väärinkäytti kuvernöörin luottamusta ja keräsi kansan kustannuksella suuria rikkauksia. Kun hän ahneudessaan ylitti rajan ja Hacebolos joutui kansan valitusten valtaan, hän heitti Theodoran ulos palatsistaan ja takavarikoi kaikki hänen omaisuutensa. Vain vaatteet selässään hän taisteli tiensä Aleksandriaan. Kaupungin porteilla eräs erakko nimeltä Eutyches otti hänet vastaan. Kyseessä oli sama Eutykes, joka oli synnyttänyt monofysiitismin ja joka nyt vietti siellä maanpakolaisuuttaan. Myöhemmin Theodora muistaisi tämän kaatuneen munkin ja käyttäisi häntä pimeiden suunnitelmiensa toteuttamiseen.
Palattuaan Konstantinopoliin hän määrätietoisesti tiensä ylöspäin yhteiskunnan tikapuilla, ja hänestä tuli yksi Justinianuksen jalkavaimoista ... lopulta vuonna 523 hänen vaimonsa. Neljä vuotta myöhemmin hän ja hänen miehensä ottivat yhdessä haltuunsa maallisen maailman korkeimman valta-aseman: keisarillisen kruunun.
Theodora onnistui - no, melkein. Hänen palava kunnianhimonsa ajoi häntä yhä pidemmälle. Vielä oli kiivettävä yksi viimeinen askel: hänen oma jumalallistamisensa. Vasta silloin hän olisi tasa-arvoinen entisaikojen keisarien kanssa. Ei ollut oikeastaan kovinkaan kauan siitä, kun Rooman keisarit jumalallistettiin automaattisesti ja he saivat palvontapaikan temppelihalleissa. Kristinusko oli tehnyt lopun tästä tavasta...
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut tärkeää koska joku selviää ydintuhostakin. On edesvastuutonta olla lisääntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen ratkaisu on tehdä niitä lapsia, mahdollisimman monta, ja kasvattaa heidät oikein.
Omat isoisovanhempani ovat olleet lapsia kun Suomi oli vielä osa Venäjää ja elämä hyvin raskasta. Sitten ovat perustaneet perheen ja eläneet "pikkulapsiarkeaan" sodan keskellä. Lapsia heillä 6, lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia kymmeniä!
Ei pieni eliitti, itse usein lapseton tai perhe-elämänsä tyrinyt, voi mitään ajan saatossa. Lapset ihan oikeasti ovat tulevaisuus. Jokainen voi nyt vaikuttaa montako itse kasvattaa. Yhden ihmisen elämä on lyhyt, vahvoissa suvuissa on voimaa.
Pahin mitä vielä voi käydä on että venäläinen sotapartio pistää tiineeksi. Se on heillä ollut tapana. 45v ei ole siihen välttämättä biologisesti liian vanha.
Mua hirvittää eniten ilmastonmuutos. Ihmiset ovat niin itsekkäitä eivätkä voi luopua elintasostaan, hamstrataan tavaraa kunnes luonto ei enää kestä. Mikä pointti oikeasti on jollain vaatteilla, onko ne tärkeämpiä kuin lasten tulevaisuus?
En näe toivoa enkä aio tehdä lapsia, teen oman osani jotta kuormitan luontoa mahd vähän (ei, en tapa itseäni) ja nautin näistä vuosista parhaani mukaan. Koitan rakastaa mahdollisimman paljon, eikä tämä asia minua masenna enää koska masennukseni ei ihmiskuntaa pelasta.
Monia ahdistaa, se on se tunne. Siihen auttaa asiasta puhuminen, päivän rutiinit niistä on pidettävä kiinni vaikka ne olisivat kuinka mitättömiä, kävelylenkki ja nyt tulevan kevään merkkien huomioinen. Itse aloitan ja lopetan päivän kiittämällä tästä päivästä vaikka päivä olisi ollut huonoja asioita täynnä aina jokin pieni asia on ollut mukava. Voi pyytää enkeleiltä apua jaksamiseen.
Sitten Suomen presidentistä haluan sanoa, että Salen lauseet ovat usein hyvin vaikeatajuisia ja hän jahkailee liian paljon. Häntä kuunnellessa kuulija joutuu itse tekemään johtopäätökset ja se vie liikaa energiaa pois itse asiasta mikä pitäisi ymmärtää. En tiedä miksi hän artikuloi niin. Kun ollaan usa:han yhteydessä pitää olla sulavampaa käytöstä esiintymisessä ja puheessa. Onko presidentti väsynyt ainakin sellaisen kuvan hän tällä hetkellä antaa itsestään. Siitä jää kuva vanha ja väsynyt. Sitten Sale oletko syönyt liikaa ruokaa, punttisalille hopi hopi. Katso miten hyvässä kunnossa NATOn Jens Stoltenberg on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä on tosi. Iso suku mahdollistaa hyvän elämän. Mun perhe tai suku ei ole uskonnollisia, mutta ollaan oltu kommunistaja jo sisällissodan ajoilta. Yrityksen johtaja (isoisä) saa saman palkan kuin me muut eri tehtävissä olevat. Työ on yksinkertaista ja ei vaadi koulutusta. Myös suvun ulkopullisia on mukana yrityksessä. Palkkakin on hyvä 3000e kk kun verot pois. Jeesuskin jakoi leivän ja kalat tasaisesti. Tämä nykyinen Suomi on venäläistynyt ja ihmisiä pistetään töihin ilmaostöihin tukien varassa. Kapitalismi ei toimi enää jos se saa venäläisiä vaikutteita ja korruptiota. Meidän suvun kommunismi toimii hyvin koska olemme läheisiä ja rakkautta löytyy. Siitä syntyy luottamus toisiin. Pienessä mittakaavassa se toimii sittenkin. Meillä on lahkolaiset juuret menneisyydessä 1800-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Maailma näyttää tarvitsevan tasaisin väliajoin epäjärjestyksen että voidaan palata neutraalin tilaan. Nyt on taas hetki jolloin vallitsee epäjärjestyksen aika. Historian valossa tämä tapahtuu tasaisin väliajoin. Ei sen kummallisempaa. Puhutaan ns normaalista uudelleen järjestelyistä. Tämä on fakta joka pitää hyväksyä.
Mutta. Paha saa aina palkkansa, kollektiivinen järjestys ja inhimillisyys palaa jokaisen kaaoksen jälkeen takaisin ihmisten mieliin. Lukekaa historiaa ja oppikaa siitä. Älkää toistako uudestaan historian virheitä.
Ja nyt niitä jäitä hattuun koska lietsominen ei auta missään asioissa.
" Hajota ja hallitse" on eliitin valttikortti. Nyt se hajottaa kaiken luodakseen kuolemanpelkoa. Ja koska ihmiset pelkäävät kuolemaa, heidät on helppo hallita. Kaaos luodaan tarkoituksella, ja sitten tarjotaan "ratkaisua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei pieni eliitti, itse usein lapseton tai perhe-elämänsä tyrinyt, voi mitään ajan saatossa"
Valitettavasti tämä pieni eliitti on juuri saavuttanut omat saatanalliset tavoitteensa. Jos emme taistele vastaan, jos emme herää unestamme, menetämme sen vähäisenkin vapauden, joka meillä on. Meitä johdetaan kuin lampaita teurastettavaksi ilman vastarintaa. Kun joku vallanpitäjä teeskentelee rakastavansa omaa kansaansa, teeskentely uppoaa meihin kuin veitsi voihin. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Missä on kaikista muista maista kaunein, kaunis, rakas kotimaamme, jonka puolesta arvokkaat isämme taistelivat. Päättäjät ovat jo luovuttaneet kotimaamme omien etujensa vuoksi. Onko Suomea enää olemassa?
Valitettavasti tämä on juuri niin kuin edellä on kuvattu. Missä on tämä kehuttu suomalainen sisu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt niitä jäitä hattuun koska lietsominen ei auta missään asioissa." Hajota ja hallitse" on eliitin valttikortti. Nyt se hajottaa kaiken luodakseen kuolemanpelkoa. Ja koska ihmiset pelkäävät kuolemaa, heidät on helppo hallita. Kaaos luodaan tarkoituksella, ja sitten tarjotaan "ratkaisua".
Meillä ei ole vastarintaa, joten me vain hyväksymme kaiken ja uskomme jokaisen valheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei pieni eliitti, itse usein lapseton tai perhe-elämänsä tyrinyt, voi mitään ajan saatossa"
Valitettavasti tämä pieni eliitti on juuri saavuttanut omat saatanalliset tavoitteensa. Jos emme taistele vastaan, jos emme herää unestamme, menetämme sen vähäisenkin vapauden, joka meillä on. Meitä johdetaan kuin lampaita teurastettavaksi ilman vastarintaa. Kun joku vallanpitäjä teeskentelee rakastavansa omaa kansaansa, teeskentely uppoaa meihin kuin veitsi voihin. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Missä on kaikista muista maista kaunein, kaunis, rakas kotimaamme, jonka puolesta arvokkaat isämme taistelivat. Päättäjät ovat jo luovuttaneet kotimaamme omien etujensa vuoksi. Onko Suomea enää olemassa?
Suosittelen perheille pakoa Kanadaan ja ylläpitämään suomalaisuutta. Lisääntymään ja vaalimaan suomalaisuutta. Kun Venäjä tällä kertaa tulee niin täällä olevat suomalaiset menee sukupuuttoon. Jeesus kielsi tappamisen.
Vierailija kirjoitti:
Mua hirvittää eniten ilmastonmuutos. Ihmiset ovat niin itsekkäitä eivätkä voi luopua elintasostaan, hamstrataan tavaraa kunnes luonto ei enää kestä. Mikä pointti oikeasti on jollain vaatteilla, onko ne tärkeämpiä kuin lasten tulevaisuus?
En näe toivoa enkä aio tehdä lapsia, teen oman osani jotta kuormitan luontoa mahd vähän (ei, en tapa itseäni) ja nautin näistä vuosista parhaani mukaan. Koitan rakastaa mahdollisimman paljon, eikä tämä asia minua masenna enää koska masennukseni ei ihmiskuntaa pelasta.
Tätähän eliitti toivoisi. Jos minulla on 5 lasta ja heilläkin 5 lasta jokaisella, se on jo 25 ihmistä seuraavassa sukupolvessa. Jos et saa lapsia, ei sinulla ole sukua ja jälkeläisiä muuttamassa maailmaa. Yksittäisiä ihmisiä on helpompi hallita kuin vahvoja perheitä ja sukuja. Pelottelu on hyvä tapa saada ihmiset vapaaehtoisesti luopumaan vahvimmasta turvastaan. Lisäksi tehdään politiikkaa, jolla perheitä hajotetaan ja kasvatusvastuuta siirretään yhteiskunnalle, jopa ihaillen kerrotaan siitä kuinka naiset eivät edes tiedä lastensa isiä (eli "solunluovuttajia")...
Miksi pilata oma elämä murehtimalla asioista, joihin ei voi vaikuttaa? Vaikka maailma olisikin muuttunut omaan makuun vääränlaiseksi, niin tapaan elää omaa elämää voi kuitenkin vaikuttaa. Omaa elinpiiriä voi pienentää sellaiseksi, että olo tuntuu mukavalta. Suomesta löytyy paljon syrjäseutuja, joissa omaa elintapaa voi muuttaa vanhanaikaisemmaksi.
Uusi yhteiskunta-/ihmiskuntajärjestelmä. Kyllä, digitaalinen, ei manuaalinen.
Qanonin aloittamat salaliittoteoriat, ja niiden aiheuttamat mt-ongelmat ovat kaataneet monta avioliittoa Suomessa.
Kannattaa tutkia, ennen kuin alkaa uskoa GWO-teorioihin.
Pääjehuksi paljastui viikolla etelä-afrikkalainen tyyppi, joka keksi teorioita ihan vain huvikseen. Saisi joutua vastuuseen.