Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?

Vierailija
13.12.2021 |

Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.

Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.

Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.

Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(

Kohtalotovereita?

Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.

Kommentit (887)

Vierailija
521/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan on aika avata se raamattu ja lukea sitä. Raamatussa kerrotaan tarkalleen lopunajoista, tarkalleen siitä kuinka sotia ja nälänhätää tulee ym. Mutta tarkoitus ei tällä ole pelotella Vaan Jumala siunaa omiaan ja pitää huolen kaiken tämän keskellä. Ja jos ottaa vastaan pelastuksen, uskoo siihen ja katuu syntejään saa lahjaksi iankaikkisen elämän. Itse tein uskoontuloratkaisun vuosia sitten, ja tiedän jos esim. Huomenna sota syttyisi tai tietäisin elämäni päättyy huomenna ei se sytytä minussa huolta tai paniikkia sillä tiedän taivaassa minua odottaa koti ❤ Ystävät Jeesus on todellinen ja hän rakastaa juuri sinua

AITOA HENKISYYTTÄ EI PAKOTETA. SE EI SYNNY RANGAISTUKSEN PELOSTA.

Vierailija
522/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan on aika avata se raamattu ja lukea sitä. Raamatussa kerrotaan tarkalleen lopunajoista, tarkalleen siitä kuinka sotia ja nälänhätää tulee ym. Mutta tarkoitus ei tällä ole pelotella Vaan Jumala siunaa omiaan ja pitää huolen kaiken tämän keskellä. Ja jos ottaa vastaan pelastuksen, uskoo siihen ja katuu syntejään saa lahjaksi iankaikkisen elämän. Itse tein uskoontuloratkaisun vuosia sitten, ja tiedän jos esim. Huomenna sota syttyisi tai tietäisin elämäni päättyy huomenna ei se sytytä minussa huolta tai paniikkia sillä tiedän taivaassa minua odottaa koti ❤ Ystävät Jeesus on todellinen ja hän rakastaa juuri sinua

Kopernikaaninen vallankumous uskonnollisissa näkemyksissä

Maailmassa on monia uskonnollisia käsitteitä. Ne kiertävät kiertoradallaan keskeisen Totuuden ympärillä ja kilpailevat toistensa kanssa ylivallasta. Kristityt uskovat, että pelastus tulee vain Jeesuksen Kristuksen kautta, muslimit Muhammedin kautta…

... Kukin uskonto tarjoaa pyhiin kirjoituksiinsa ja pyhimysten ilmestyksiin perustuen oman käsityksensä Jumalasta ja jumalallisesta maailmasta. Srila Sridhar Maharaj sanoi: "Ihminen liittyy tiettyyn uskontoon sisäisen pyrkimyksensä ja totuuden janonsa mukaan.

Jumalalla on lukemattomia avatareita, jotka laskeutuvat tähän maailmaan paikan, ajan ja olosuhteiden sekä ihmisen henkisen tarpeen ja kyvyn havaita Totuus mukaan. ... Tämä on uskonnollisten perinteiden alkuperä.

Jumala esitetään yleensä universaalisen äärettömän suuruuden ruumiillistumana. Syvempi tarkastelu paljastaa jumalallisen läsnäolon kaiken läpäisevän. Nämä ovat Absoluutin ilmenemisen äärimmäisiä puolia. …

...

Jos hyväksymme ajatuksen uskonnollisesta moniarvoisuudesta, siitä seuraa loogisesti kysymys - kuinka lähellä tämä tai tuo käsite on totuutta? Toisinajattelija teologi John Hick kirjoittaa Vatikaanille lähettämässään kirjeessä seuraavaa: "Teosentrismi, joka sallii uskonnollisten näkemysten moninaisuuden, avaa tien Kristuksen maailmaa korkeampiin maailmoihin. Näin päädymme uuteen paradigmaan, joka kieltää Kristuksen uskonnollisen maailmankaikkeuden keskipisteenä ja vahvistaa sen sijaan Jumalan. Tämä ajattelujärjestelmä on yhtä mullistava kuin kopernikaaninen näkemys, jonka mukaan maailmankaikkeuden keskus ei ole maapallo vaan aurinko. Kaikkien uskontojen, myös kristinuskon, kiertoratojen keskipisteenä on Absoluuttinen Totuus, Jumala, perimmäinen transsendentti todellisuus.

Kaikki planeetat kiertävät Aurinkoa eri etäisyyksillä, ja ne planeetat, jotka ovat lähempänä valopilveä, muistuttavat sitä rakenteeltaan ja ilmakehän koostumukseltaan. Kaikki uskonnot pyörivät absoluuttisen totuuden ympärillä, mutta miten voimme määrittää niiden käsitteiden syvyyden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ajattelevat Jumalasta niin, että hän lähettää IKUISEEN KÄRSIMYKSEEN, on lähinnä makuasia, palvooko ihminen Jumalaa vai SAATANAA.

Vierailija
524/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea esimerkiksi kirja Factfulness – Ten Reasons We’re Wrong About the World – and Why Things Are Better Than You Think. Kirjassa esitellään tilastojen avulla, kuinka maailma rullaa oikeastaan koko ajan parempaan suuntaan: lapsikuolleisuus, lasten sairaudet, väkivalta, köyhyys ja sota ovat tasaisesti laskeneet koko maailmassa toisen maailmansodan jälkeen. Mediassa mässäillään negatiivisuudella, koska sillä saa enemmän lukijoita. Kokonaisuus on kauniimpi kuin sen yksittäiset osat.

Et tiedä mistä aloituksessa puhutaan.

Vierailija
525/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta rapiat 1.5v pandemiaa takana ja osalla alkanut jo pää pahasti pehmetä 🙄 Ei näin. Suomea olisi enää olemassakaan jos ennenkin olisi heti heitetty lusikka nurkkaan kun ei ole enää kivaa.

Tässä ei puhuta pandemiasta. Tämä ketju ei ole koronauskovaisille, vaan niille jotka tietävät mitä oikeasti tapahtuu.

Vierailija
526/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan on aika avata se Bhagavad Gita  ja lukea sitä. Kirja on ehdottomasti auttanut minua. Se antoi minulle vastaukset kysymyksiini.

Olen myös tutustunut kyseiseen kirjaan. Se kuuluu kyllä kokonaan eri luokkaan kuin Raamattu.

Vierailija
527/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mua ihmetyttää, minkälaisessa hattaramaailmassa ihmiset elää, kun nyt ollaan niin kauhistuneita siitä miten paska maailma ja ihmiskunta on. Niinkuin herttainen ap, on tiennyt "jo" pari vuotta että elämä ei olekaan mitään pilvilinnaa.

Kai se menee niin, että pessimisti ei pety mutta kyllä elämä on näyttänyt mulle mustan puolensa jo alta kouluikäisestä lähtien. Ei tule yllätyksenä nuo seikat jatkossakaan.

Sinä et edes tiedä mistä ap puhuu. Tiedätkö edes mikä on Agenda2030?

Vierailija
528/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansaa hallitaan pelolla, ensin peloteltiin koronalla ja nyt sitten pelotellaan Venäjän hyökkäävän Suomeen. Koronasta meille valehdeltiin paljon ja niin valehdellaan myös Ukrainan sodasta.

Jos ihmisiltä voitaisiin poistaa kuolemanpelko, heitä ei enää pystyttäisi manipuloimaan.

Vierailija
529/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu se "jumissa oleva" kolonna on Kiovan ulkopuolella? Outoa! Että Venäjäkö ei pystyisi tosta noin vaan valloittamaan koko Ukrainaa? Mitä ne meinaa?

Yksi vaihtoehto on että sotilaat eivät suostu ja istuvat autoissaan. Ja käynnissä on joku valtataistelu?

Vierailija
530/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansaa hallitaan pelolla, ensin peloteltiin koronalla ja nyt sitten pelotellaan Venäjän hyökkäävän Suomeen. Koronasta meille valehdeltiin paljon ja niin valehdellaan myös Ukrainan sodasta.

Jos ihmisiltä voitaisiin poistaa kuolemanpelko, heitä ei enää pystyttäisi manipuloimaan.

Kyllä. Kun luet Raamattua, pelkäät ikuista helvettiä, mutta kun opit Bhagavad Gitaa, kuolemanpelko katoaa.

Vierailija
531/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan pelko on viisauden alku.

Vierailija
532/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kun luet Raamattua, pelkäät ikuista helvettiä, mutta kun opit Bhagavad Gitaa, kuolemanpelko katoaa.

Tämä tarkoittaa sitä, että jokainen, joka on saanut tietoa tästä kirjasta, on vapaa kuolemanpelosta, eikä kuolemanpelolla  voi enää manipuloida häntä.

Vierailija
533/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan oikein että yhden maan, jolla on ollut ongelmia naapurin kanssa vuosikausia, mennään kolmanteen maailmansotaan? Miksi nyt?

Vierailija
534/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty pelkäämään ketään, jota rakastan. Enkä pysty rakastamaan ketään, jota pelkään.

Vierailija
535/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monilla se pelko on kumminkin, millaisessa maailmassa elämämme ja millaisen maailman lapsillemme jätämme.

Ei pelko omasta kuolemasta.

Vierailija
536/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mua ihmetyttää, minkälaisessa hattaramaailmassa ihmiset elää, kun nyt ollaan niin kauhistuneita siitä miten paska maailma ja ihmiskunta on. Niinkuin herttainen ap, on tiennyt "jo" pari vuotta että elämä ei olekaan mitään pilvilinnaa.

Kai se menee niin, että pessimisti ei pety mutta kyllä elämä on näyttänyt mulle mustan puolensa jo alta kouluikäisestä lähtien. Ei tule yllätyksenä nuo seikat jatkossakaan.

Sinä et edes tiedä mistä ap puhuu. Tiedätkö edes mikä on Agenda2030?

Mahdatkohan nyt itse tietää?

Vierailija
537/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan vaihtaa länsimaisen opin ikuisesta helvetillisestä kärsimyksestä, dogmin, itämaiseen viisauteen.

Vierailija
538/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty pelkäämään ketään, jota rakastan. Enkä pysty rakastamaan ketään, jota pelkään.

13Herran pelko on pahan vihaamista.

Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan. -Sananlaskut 8:13

Vierailija
539/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt paljon lukea ketjua, enkä ole varma ymmärsinkö, mistä puhutte... järjestelmän uusimisesta, oletan. Ei se ole salaisuus. Mutta MILLAINEN järjestelmä, en tiedä.

Vierailija
540/887 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viva la revolution kirjoitti:

-Koronarahastus-hysteria (rahastukseen täysin keksitty) maksaa järjettömästi ja jatkuu ja sitä tuetaan kaikin tavoin median avustuksella; toisaalta koko koronahysteria ja epidemia yhtäkkiä kyllä katosi kun Unkari ilmestyi, koronarahastus oli tehty ja korona sai lähteä...

Korona ja Unkari ovat taktiikoita strategiassa. Toisin sanoen, ei ole kovin olennaista, miten kriisiä ajetaan (taktiikka), kunhan kriisiä on (strategia).

Mitä Unkarissa on tapahtunut? Tuossa ylemmässäkin viestissä puhutaan Unkarista. Onko minulta mennyt jotain ohi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi