Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?
Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.
Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.
Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.
Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(
Kohtalotovereita?
Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.
Kommentit (887)
Joskus mua ihmetyttää, minkälaisessa hattaramaailmassa ihmiset elää, kun nyt ollaan niin kauhistuneita siitä miten paska maailma ja ihmiskunta on. Niinkuin herttainen ap, on tiennyt "jo" pari vuotta että elämä ei olekaan mitään pilvilinnaa.
Kai se menee niin, että pessimisti ei pety mutta kyllä elämä on näyttänyt mulle mustan puolensa jo alta kouluikäisestä lähtien. Ei tule yllätyksenä nuo seikat jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki trollin kirjoittamasta viestistä. Eikö noita yhtään paremmin opeteta?
mielummin poistoon, kuin että niitä kommentilla nostaa...
Elämme ns. lopunaikoja. Herramme Jeesuksen toinen tulemus on lähellä, ei siis syytä pelätä.
Mitä jos kaiken takana on nainen.... ei vaan Kiina.
Kiinasta lähti korona. Kiina on tällä hetkellä se joka voisi ehkä sodan lopettaa?? Mutta haluaako se? Mitä Kiina haluaa?
Elän omaa elämää päivä kerrallaan, keskityn niihin asioihin joihin voin itse vaikuttaa. En näe mitään hyötyä miettiä jotain eliitin salaliittoja tai muuta sellaista, sillä mitä hyötyä siitä on minulle? Ei mitään, turha murehtiminen tuo pelkkää negatiivisuutta omaan elämään. Oma elämä on joka tapauksessa rajallinen, loppu tulee ennemmin tai myöhemmin. Jos se jostain syystä tulee ennemmin, niin olkoot sitten niin, sitä suuremmalla syyllä pitää elää tässä ja nyt.
Ei mua muu meno haittaa, mutta digipilvipakotuksesta ei koidu kuin harmia pitkällä tähtäimellä. Siinä luodaan vahvoja riippuvuussuhteita ja sellaista vipuvartta sirkuksen pyörittäjälle, että lopuista tulee eittämättä heittopusseja.
Onneksi kuoleminen on helppoa ettei tarvi olla suomessa pakosta jos ei muuallekkaan parempaan paikkaan pääse.
Tämäkin palsta mennyt taas täysin lukukelvottomaksi näiden putler-trollien takia. En toki yllättynyt, että rokotevastustajahörhöt ottivat uudeksi agendakseen sodan "epäilyn". Hyi v i t t u mitä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua muu meno haittaa, mutta digipilvipakotuksesta ei koidu kuin harmia pitkällä tähtäimellä. Siinä luodaan vahvoja riippuvuussuhteita ja sellaista vipuvartta sirkuksen pyörittäjälle, että lopuista tulee eittämättä heittopusseja.
Digittelyssä on todella suuri riski. Juuri nyt on El País lehden englannin kielisessä versiossa haastattelu, jossa israelilainen tietoturva-asiantuntija kertoo pystyvänsä tappamaan useammankin väestön digitalisoidun vesijärjestelmän kautta. Käytännössä siis myrkyttämällä hanaveden, vaihtamalla kemikaalien määrää. Tätä ei monet urpot tajua digivillityksessään.
Ja mitään ap ei oikeasti sanonut. Huoh!
Suomea ei enää ole olemassa. Rakas maani.
Kaunein, ihanin kaikista muista maista, Suomen maa.
Päättäjät ovat pettäneet, myyneet maamme oman etunsa vuoksi. . .
Rakkaiden esi-isiemme suuri uhraus on turha, koska nykyvaltiat on myynyt ja pettänyt kaiken.
Nyt jos koskaan on aika avata se raamattu ja lukea sitä. Raamatussa kerrotaan tarkalleen lopunajoista, tarkalleen siitä kuinka sotia ja nälänhätää tulee ym. Mutta tarkoitus ei tällä ole pelotella Vaan Jumala siunaa omiaan ja pitää huolen kaiken tämän keskellä. Ja jos ottaa vastaan pelastuksen, uskoo siihen ja katuu syntejään saa lahjaksi iankaikkisen elämän. Itse tein uskoontuloratkaisun vuosia sitten, ja tiedän jos esim. Huomenna sota syttyisi tai tietäisin elämäni päättyy huomenna ei se sytytä minussa huolta tai paniikkia sillä tiedän taivaassa minua odottaa koti ❤ Ystävät Jeesus on todellinen ja hän rakastaa juuri sinua
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos koskaan on aika avata se raamattu ja lukea sitä. Raamatussa kerrotaan tarkalleen lopunajoista, tarkalleen siitä kuinka sotia ja nälänhätää tulee ym. Mutta tarkoitus ei tällä ole pelotella Vaan Jumala siunaa omiaan ja pitää huolen kaiken tämän keskellä. Ja jos ottaa vastaan pelastuksen, uskoo siihen ja katuu syntejään saa lahjaksi iankaikkisen elämän. Itse tein uskoontuloratkaisun vuosia sitten, ja tiedän jos esim. Huomenna sota syttyisi tai tietäisin elämäni päättyy huomenna ei se sytytä minussa huolta tai paniikkia sillä tiedän taivaassa minua odottaa koti ❤ Ystävät Jeesus on todellinen ja hän rakastaa juuri sinua
Nyt jos koskaan on aika avata se Bhagavad Gita ja lukea sitä. Kirja on ehdottomasti auttanut minua. Se antoi minulle vastaukset kysymyksiini.
Vierailija kirjoitti:
1500-luvulla elänyt sveitsiläinen reformaattori Jean Calvin totesi, että helvetti on täynnä alle kyynärän pituisia pikkulapsia. Calvinin mukaan kyseiset lapset, samoin kuin muut helvettiin joutuvat, päätyvät ikuiseen kadotukseen siksi, että Jumala on niin etukäteen päättänyt. Miksi? Koska Jumala voi. Piste.
2000-luvulla elävä yhdysvaltalainen David Bentley Hart toteaa, että jos ihmiset ajattelevat Jumalasta kuten Calvin, on lähinnä makuasia, palvooko ihminen Jumalaa vai paholaista.
Vierailija kirjoitti:
Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.
Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen.
Eihän ap kyseenalaista aloituksessaan mitään.