Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?

Vierailija
13.12.2021 |

Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.

Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.

Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.

Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(

Kohtalotovereita?

Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.

Kommentit (887)

Vierailija
501/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pietari on herännyt, uutta salaliittoteoriaa tulille! Hallelujaa.

Tämä on juuri iso syy miksi kaikki tämä sairas kehitys on mahdollista.

Jos joku uskaltaa kyseenalaistaa mitään ääneen hänet leimataan foliohatuksi ja salaliittoteoreetikoiksi. Hänet yritetään hiljentää ja nolata näillä nimityksillä.

Jos et ole huomannut, niin näitä "objektiivisia" nimityksiä on käytetty "puolueettomassa" mediassa. Miksi? No siksi kun kaikki agendaa kyseenalaistavat pitää leimata hörhöiksi jotta heitä ei kuunneltaisi ja jotta ihmiset eivät uskaltaisi sanoa näkemystään ääneen.

Sinuun tämä manipulointi on toiminut, koska leimaat ap:n venäläiseksi. Mieti nyt vähän miten naurettavalta tämä edes kuulostaa?

Eihän ap kyseenalaista aloituksessaan mitään.

Vierailija
502/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mua ihmetyttää, minkälaisessa hattaramaailmassa ihmiset elää, kun nyt ollaan niin kauhistuneita siitä miten paska maailma ja ihmiskunta on. Niinkuin herttainen ap, on tiennyt "jo" pari vuotta että elämä ei olekaan mitään pilvilinnaa.

Kai se menee niin, että pessimisti ei pety mutta kyllä elämä on näyttänyt mulle mustan puolensa jo alta kouluikäisestä lähtien. Ei tule yllätyksenä nuo seikat jatkossakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malliesimerkki trollin kirjoittamasta viestistä. Eikö noita yhtään paremmin opeteta?

mielummin poistoon, kuin että niitä kommentilla nostaa...

Vierailija
504/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme ns. lopunaikoja. Herramme Jeesuksen toinen tulemus on lähellä, ei siis syytä pelätä.

Vierailija
505/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kaiken takana on nainen.... ei vaan Kiina. 

Kiinasta lähti korona. Kiina on tällä hetkellä se joka voisi ehkä sodan lopettaa?? Mutta haluaako se? Mitä Kiina haluaa?

Vierailija
506/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän omaa elämää päivä kerrallaan, keskityn niihin asioihin joihin voin itse vaikuttaa. En näe mitään hyötyä miettiä jotain eliitin salaliittoja tai muuta sellaista, sillä mitä hyötyä siitä on minulle? Ei mitään, turha murehtiminen tuo pelkkää negatiivisuutta omaan elämään. Oma elämä on joka tapauksessa rajallinen, loppu tulee ennemmin tai myöhemmin. Jos se jostain syystä tulee ennemmin, niin olkoot sitten niin, sitä suuremmalla syyllä pitää elää tässä ja nyt.

Vierailija
507/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muu meno haittaa, mutta digipilvipakotuksesta ei koidu kuin harmia pitkällä tähtäimellä. Siinä luodaan vahvoja riippuvuussuhteita ja sellaista vipuvartta sirkuksen pyörittäjälle, että lopuista tulee eittämättä heittopusseja.

Vierailija
508/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä sylvi tätä touhua.

Vierailija
509/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuoleminen on helppoa ettei tarvi olla suomessa pakosta jos ei muuallekkaan parempaan paikkaan pääse.

Vierailija
510/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin palsta mennyt taas täysin lukukelvottomaksi näiden putler-trollien takia. En toki yllättynyt, että rokotevastustajahörhöt ottivat uudeksi agendakseen sodan "epäilyn". Hyi v i t t u mitä sakkia.

Vierailija
511/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua muu meno haittaa, mutta digipilvipakotuksesta ei koidu kuin harmia pitkällä tähtäimellä. Siinä luodaan vahvoja riippuvuussuhteita ja sellaista vipuvartta sirkuksen pyörittäjälle, että lopuista tulee eittämättä heittopusseja.

Digittelyssä on todella suuri riski. Juuri nyt on El País lehden englannin kielisessä versiossa haastattelu, jossa israelilainen tietoturva-asiantuntija kertoo pystyvänsä tappamaan useammankin väestön digitalisoidun vesijärjestelmän kautta. Käytännössä siis myrkyttämällä hanaveden, vaihtamalla kemikaalien määrää. Tätä ei monet urpot tajua digivillityksessään.

Vierailija
512/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään ap ei oikeasti sanonut. Huoh!

Vierailija
513/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea ei enää ole olemassa. Rakas maani.

Vierailija
514/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein, ihanin kaikista muista maista, Suomen maa.

Vierailija
515/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjät ovat pettäneet, myyneet  maamme oman etunsa vuoksi. . .

Vierailija
516/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaiden esi-isiemme suuri uhraus on turha, koska nykyvaltiat  on myynyt ja pettänyt kaiken.

Vierailija
517/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos koskaan on aika avata se raamattu ja lukea sitä. Raamatussa kerrotaan tarkalleen lopunajoista, tarkalleen siitä kuinka sotia ja nälänhätää tulee ym. Mutta tarkoitus ei tällä ole pelotella Vaan Jumala siunaa omiaan ja pitää huolen kaiken tämän keskellä. Ja jos ottaa vastaan pelastuksen, uskoo siihen ja katuu syntejään saa lahjaksi iankaikkisen elämän. Itse tein uskoontuloratkaisun vuosia sitten, ja tiedän jos esim. Huomenna sota syttyisi tai tietäisin elämäni päättyy huomenna ei se sytytä minussa huolta tai paniikkia sillä tiedän taivaassa minua odottaa koti ❤ Ystävät Jeesus on todellinen ja hän rakastaa juuri sinua

Vierailija
518/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan on aika avata se raamattu ja lukea sitä. Raamatussa kerrotaan tarkalleen lopunajoista, tarkalleen siitä kuinka sotia ja nälänhätää tulee ym. Mutta tarkoitus ei tällä ole pelotella Vaan Jumala siunaa omiaan ja pitää huolen kaiken tämän keskellä. Ja jos ottaa vastaan pelastuksen, uskoo siihen ja katuu syntejään saa lahjaksi iankaikkisen elämän. Itse tein uskoontuloratkaisun vuosia sitten, ja tiedän jos esim. Huomenna sota syttyisi tai tietäisin elämäni päättyy huomenna ei se sytytä minussa huolta tai paniikkia sillä tiedän taivaassa minua odottaa koti ❤ Ystävät Jeesus on todellinen ja hän rakastaa juuri sinua

Nyt jos koskaan on aika avata se Bhagavad Gita  ja lukea sitä. Kirja on ehdottomasti auttanut minua. Se antoi minulle vastaukset kysymyksiini.

Vierailija
519/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1500-luvulla elänyt sveitsiläinen reformaattori Jean Calvin totesi, että helvetti on täynnä alle kyynärän pituisia pikkulapsia. Calvinin mukaan kyseiset lapset, samoin kuin muut helvettiin joutuvat, päätyvät ikuiseen kadotukseen siksi, että Jumala on niin etukäteen päättänyt. Miksi? Koska Jumala voi. Piste.

2000-luvulla elävä yhdysvaltalainen David Bentley Hart toteaa, että jos ihmiset ajattelevat Jumalasta kuten Calvin, on lähinnä makuasia, palvooko ihminen Jumalaa vai paholaista.

Vierailija
520/887 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.

Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän