Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?

Vierailija
13.12.2021 |

Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.

Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.

Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.

Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(

Kohtalotovereita?

Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.

Kommentit (887)

Vierailija
381/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on elvytetty kerran, kun oli sydän pysähtyä. Spirassa käyn hengittelemässä keskimäärin kerran vuodessa.

Kiitollinen olen osaavien ammattilaisten antamasta avusta enkä ole valmis kuolemaan jonkun koronan takia.

Mitään pelkoa en kyllä tunne. Lähinnä ajatteluttaa omalla kohdalla se, kuinka kauan toipuminen veisi aikaa, kun on noi keuhkot vähän vajavaiset (ammattiastma).

Olen pikemminkin laiha kuin lihava, jotta turha paukuttaa päätään ylipainosta.

"Korkeamman tietoisuuden omaavat" ovat maailman sivu ennustelleet ties mitä. Lääketieteen ja erityisesti virologian maallikkoasiantuntijat tuskin tajuavat mitään kansantaloustieteestäkään.

Yhteiskunnan tason asioista on kyse esimerkiksi rokotuksissa ja rajoituksissa (joita ei tosiaankaan ole runsaasti ollut).

Vierailija
382/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa pelätä tätä uskovaispiireissä levitettävää pedonmerkki-uusi maailmanjärjestys- juttua, niin kannattaa järjestää oma päänsä.

Maailma muuttuu, mutta se on muuttunut aina. Suomessa on ollut asiat hyvin ja elämä tasaista niin pitkään, että yksi pandemia herättää vainoharhat pintaan.

Olen rokotettu. Minä en pelkää pätkääkään " pedonmerkki, salaliitto, uusi maailmanjärjestys, kiinalainen pisteytys, jne- höpinöitä. Halveksin noita höpisijöitä enkä tiennyt, että Suomessa on noinkin paljon pipipäitä vapaana. 11v tyttärenikin ystävineen nauraa pösilöiden satuiluille.

Tässä sama vakivenäjätrolli. Solvaa suomalaisia. Käyttää toisinaan sanaa pösilö.

Lietsoo erittäin aggressiivisesti vihaa suomalaisten välille. Hämmentää suomalaista yhteiskuntaa.

Opetelkaa tunnistamaan. Tyyli on äärimmäisen vihamielinen ja painostava. Sellaisista Aro antoi erittäin selkeät esimerkit. Viestit tulevat Venäjältä.

Höpö höpö. Olet nyt merkinnyt trolleiksi tämän ja minut, ja ollaan taatusti eri henkilöt.

Sitä paitsi trollit puhuu rokotteita vastaan, me puhutaan niiden puolesta. Siitä sen erottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee näihin sairaalahoitopaikkoihin ja rokottamattomien syyllistämiseen - olen rokottamaton ja voin virallisesti todistaa ja antaa vaikka allekirjoituksen, että vaikka olisin sairas, en koskaan menisi sairaalaan tai lääkäriin. En käy muutenkaan koskaan lääkärissä. Jos tulee sairaus, niin sitten se tulee. Ja jos tulee kuolema, niin sitten se tulee. Miksi koko tämä vuohotus. En pelkää ollenkaan kuolemaa.

Ehkä et ole koskaan käynyt lääkärissä, koska et pelkää. Pelko ajaa ihmiset lääkäriin. Me, rokottamattomat,  voisimme allekirjoittaa, ettemme enää käy koskaan lääkärissä. Ehkä he sitten jättäisit meidät rauhaan? Tai kuolkaamme  isänmaan nimissä jälkipolvien vapauden puolesta!

Tuo on aika mielenkiintoinen ajatusmalli.

Pelkäätte ottaa rokotetta, mutta samalla pidätte itseänne erityisen urheina.

Ette halua suojella muita virukselta ottamalla rokote, mutta samalla pidätte itseänne isänmaan puolustajina.

Teille ilmeisesti isänmaa on sellainen käsite, mihin ihmiset ei sisälly ollenkaan. Kummallista.

Et sinäkään suojele rokotteellasi muita, koska voit edelleen tartuttaa ihmisiä ympärilläsi ja jopa kuormittaa terveydenhuoltoa joutumalla sairaalaan.

Rokotteesi suojaa parhaimmillaankin ainoastaan sinua eikä ketään muuta. Monesti ei tämäkään suoja edes toimi.

Turha nostaa itseäsi jalustalle "muiden suojelijana".

En tönötä millään jalustalla, mutta silti rokotettuna levitän virusta vähemmän kuin te rokottamattomat. Minusta se on toisten suojelua.

Siitä on tutkimuksia olemassa, mutta niihinhän te tunnetusti ette usko.

Vierailija
384/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa pelätä tätä uskovaispiireissä levitettävää pedonmerkki-uusi maailmanjärjestys- juttua, niin kannattaa järjestää oma päänsä.

Maailma muuttuu, mutta se on muuttunut aina. Suomessa on ollut asiat hyvin ja elämä tasaista niin pitkään, että yksi pandemia herättää vainoharhat pintaan.

Olen rokotettu. Minä en pelkää pätkääkään " pedonmerkki, salaliitto, uusi maailmanjärjestys, kiinalainen pisteytys, jne- höpinöitä. Halveksin noita höpisijöitä enkä tiennyt, että Suomessa on noinkin paljon pipipäitä vapaana. 11v tyttärenikin ystävineen nauraa pösilöiden satuiluille.

Tässä sama vakivenäjätrolli. Solvaa suomalaisia. Käyttää toisinaan sanaa pösilö.

Lietsoo erittäin aggressiivisesti vihaa suomalaisten välille. Hämmentää suomalaista yhteiskuntaa.

Opetelkaa tunnistamaan. Tyyli on äärimmäisen vihamielinen ja painostava. Sellaisista Aro antoi erittäin selkeät esimerkit. Viestit tulevat Venäjältä.

Höpö höpö. Olet nyt merkinnyt trolleiksi tämän ja minut, ja ollaan taatusti eri henkilöt.

Sitä paitsi trollit puhuu rokotteita vastaan, me puhutaan niiden puolesta. Siitä sen erottaa.

Kuulut samaan porukkaan. Olen laskenut että teitä on vähintään kaksi tai useampi viestien kellonajasta päätellen. Teillä on Putinin kanssa diili ja hämmennätte suomalaista yhteiskuntaa aamusta iltaan ja saatte siitä rahaa.

Sukuhistoriani on täynnä ruotsalaisia hallitsijoita ja valloittajia, olen suora jälkeläinen.

Haistan venäläisen jo kaukaa. Se on veressä. Teistä ei voi erehtyä. Tunnistan heti venäläisen jo kaukaa. Tunnistan teidät jopa nenästä.

Kannattaa tutkituttaa nenä.

Ja kannattaa tutustua trollien tavoitteisiin. Se on saada suomalaiset olemaan ottamatta rokotteita. Uskomaan salaliittoteorioihin. Käymään toisiaan vastaan.

Minä käyn salaliittoteorioita vastaan, enkä pidä erityisemmin siitä, ettei joku halua suojella muita suomalaisia rokotteella.

Venäläistä minua ei saa millään, mutta jos sinusta jokainen eri mieltä oleva on venäläinen, niin on täällä sitten paljon venäläisiä.

Vierailija
385/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiennyt juttuja jo vuodesta 1982. Ne ei ole nyt niitä samoja, mitä AP luulee. Ei tietenkään, koska ne on ihan huuhaata. Totuus on ihan toinen. Mutta en käy niitä nyt tähän erittelemään. Kyllä te ne tiedätte.

Vierailija
386/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut samaan porukkaan. Olen laskenut että teitä on vähintään kaksi tai useampi viestien kellonajasta päätellen. Teillä on Putinin kanssa diili ja hämmennätte suomalaista yhteiskuntaa aamusta iltaan ja saatte siitä rahaa.

Sukuhistoriani on täynnä ruotsalaisia hallitsijoita ja valloittajia, olen suora jälkeläinen.

Haistan venäläisen jo kaukaa. Se on veressä. Teistä ei voi erehtyä. Tunnistan heti venäläisen jo kaukaa. Tunnistan teidät jopa nenästä.

Ja kannattaa tutustua trollien tavoitteisiin. Se on saada suomalaiset olemaan ottamatta rokotteita. Uskomaan salaliittoteorioihin. Käymään toisiaan vastaan.

Minä käyn salaliittoteorioita vastaan, enkä pidä erityisemmin siitä, ettei joku halua suojella muita suomalaisia rokotteella.

Venäläistä minua ei saa millään, mutta jos sinusta jokainen eri mieltä oleva on venäläinen, niin on täällä sitten paljon venäläisiä.

Heti aluksi korostan, että olen eri kuin tuo jonka kanssa kirjoitit. Ettei vaan mene henkilöt sekaisin.

Ihmettelen vaan, miten suomalaisia voidaan "suojella" rokotteella joka on aiheuttanut ennätysmäärän haittoja?

Korona on kuitenkin tauti, joka ei ole nuorille vaarallinen. Silti nuorten ja lasten pitäisi ottaa riski sydänlihastulehduksista, rytmihäiriöistä, neurologisista haitoista jne, tämäkö on suomalaisten suojelua? Ymmärtäisin tämän että kaikkia vaaditaan rokotteelle jos sen ottanut ei voisi enää tartuttaa muita (saavutettaisiin se surullisenkuuluisa laumasuoja) JA rokote olisi tutkitusti yhtä turvallinen kuin perinteiset rokotteet. Mutta se ei sitä selkeästi ole.

En tosiaan ole mikään "antivaxxeri" tai miksi ikinä haluaisitte minua kutsua. Olen nimittäin sitä mieltä, että vanhemmalla väestöllä rokotteen hyödyt ylittävät haitat. Heitähän tässä halutaan suojella. Mutta se, että nuoret ja lapset ottavat näitä rokotteita ei hyödytä yhteiskuntaa millään tavalla, sillä he voivat kuitenkin tartuttaa tautia muille ja he eivät ilman rokotettakaan sairasta vakavaa koronaa ja joudu sairaalaan. Jotain äärimmäisen harvinaisia poikkeuksia toki on, mutta niin on influenssassakin.

Itse en ole ottanut rokotetta koska tutkimustietoa vaikutuksesta raskauteen ja rintamaitoon ei ole, lisäksi sairastin koronan kuukausi sitten joten siinä mielessä tilanteeni on nyt hyvä. Mutta tietysti muutenkin arveluttaa hieman nuo haitat joita joillekin tutuille tai tutun tutuille on ilmennyt, senkin takia haluan vie odottaa tutkimustuloksia pidemmältä ajalta. Harmittaa, että minut ja kaltaiseni halutaan heittää tämän takia roviolle.

Vierailija
387/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta rapiat 1.5v pandemiaa takana ja osalla alkanut jo pää pahasti pehmetä 🙄 Ei näin. Suomea olisi enää olemassakaan jos ennenkin olisi heti heitetty lusikka nurkkaan kun ei ole enää kivaa.

Mmmbää, pandemialammas saapui paikalle. Tämä touhu ei ole pandemiaa nähnytkään.

Trolli paljasti itsensä määkäisemällä kovimmalla äänellä.

Mieluummin trolli, kuin pandemiaan uskova lammas. Joko olet varannut tai jopa saanut kolmannen rokotteen? Keväällä sitten neljättä ja kesän kynnyksellä viidettä olkaan. 👌🏻

Ohis..mä en ymmärrä, miksi en voisi ottaa kolmatta, neljättä, viidettä jne rokotusta. Otanhan mä joka vuosi influenssarokotteenkin. 

On, mutta ei niiden ottamatta jättämisellä ei ole minkäänlaisia seurauksia. Ketään ei kiinnosta, oletko ottanut rokotteen vai et, kaikkiin tapahtumiin pääset edelleen jne.

Vierailija
388/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti aluksi korostan, että olen eri kuin tuo jonka kanssa kirjoitit. Ettei vaan mene henkilöt sekaisin.

Ihmettelen vaan, miten suomalaisia voidaan "suojella" rokotteella joka on aiheuttanut ennätysmäärän haittoja?

Korona on kuitenkin tauti, joka ei ole nuorille vaarallinen. Silti nuorten ja lasten pitäisi ottaa riski sydänlihastulehduksista, rytmihäiriöistä, neurologisista haitoista jne, tämäkö on suomalaisten suojelua? Ymmärtäisin tämän että kaikkia vaaditaan rokotteelle jos sen ottanut ei voisi enää tartuttaa muita (saavutettaisiin se surullisenkuuluisa laumasuoja) JA rokote olisi tutkitusti yhtä turvallinen kuin perinteiset rokotteet. Mutta se ei sitä selkeästi ole.

En tosiaan ole mikään "antivaxxeri" tai miksi ikinä haluaisitte minua kutsua. Olen nimittäin sitä mieltä, että vanhemmalla väestöllä rokotteen hyödyt ylittävät haitat. Heitähän tässä halutaan suojella. Mutta se, että nuoret ja lapset ottavat näitä rokotteita ei hyödytä yhteiskuntaa millään tavalla, sillä he voivat kuitenkin tartuttaa tautia muille ja he eivät ilman rokotettakaan sairasta vakavaa koronaa ja joudu sairaalaan. Jotain äärimmäisen harvinaisia poikkeuksia toki on, mutta niin on influenssassakin.

Itse en ole ottanut rokotetta koska tutkimustietoa vaikutuksesta raskauteen ja rintamaitoon ei ole, lisäksi sairastin koronan kuukausi sitten joten siinä mielessä tilanteeni on nyt hyvä. Mutta tietysti muutenkin arveluttaa hieman nuo haitat joita joillekin tutuille tai tutun tutuille on ilmennyt, senkin takia haluan vie odottaa tutkimustuloksia pidemmältä ajalta. Harmittaa, että minut ja kaltaiseni halutaan heittää tämän takia roviolle.

Kumma juttu, et ole antivaxxeri mutta ensimmäinen mitä pauhaat on rokotushaitat (joita ei ole suuremmin ollut. paitsi tietenkin sinun tutun tutuilla)

Vierailija
389/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet pesunkestävä venäläinen. Jos olet suomalainen, sinussa on liikaa itänaapurin perimää.

Koska olet kallella itään, teet myyräntyötä täällä venäjän piikkiin.

Vierailija
390/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet pesunkestävä venäläinen. Jos olet suomalainen, sinussa on liikaa itänaapurin perimää.

Koska olet kallella itään, teet myyräntyötä täällä venäjän piikkiin.

Alkaa mennä aika harhaiseksi.

Totta kai täällä on Venäjän trolleja, mutta kannattaa korjauttaa tutka, niin erotat ne paremmin.

Mutta jos uskot salaliittoihin, uskot tietysti olevasi hyvisten puolella, jos vastustat rokotteita. Ollaan tuosta täysin eri mieltä, eikä sille voi mitään.

Ja saatathan sinäkin olla Venäjän trolli, vaikka sitä vähän epäilenkin. Harvemmin ne noin riehaantuvat.

Vierailija
391/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainohullujen kokoontumisajot. Mahtaa olla raskasta elää, kun uskoo kaikkiin sairaisiin salaliittoihin. Otan osaa.

Vierailija
392/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjotuksista näkee selvästi että piikitetyillä on viime viikkojen aikan alkanut tulla teksteihin pakokauhua, jos vaikka folio nutut onkin oikeassa, ja yle valehdellut aivan kaikesta k-lunssaan liittyen.

Mitä jos minä nyt kuolen syöpään tai sydäriin tai tulppaan tai tai tai.... ennen aikojaan...

Miten saan litkun pois suonista, soluista..ihan kaikkialta...

Rokotevastaiset voisi pikku hiljaa keksiä jotain muuta kuin tuon "piikitetyillä on pakokauhua". Alkaa olla vanha vitsi, kun sitä on toistettu täällä 10 000 kertaa, eikä se ole vielä kertaakaan ollut totta.

Rokottamattomat tekee täällä aloituksia liukuhihnalta, joten kukahan se täällä on pakokauhun vallassa. Levollisin mielin ei olisi tarvetta kirjoittaa.

Mutta ymmärtäähän sen, että olette varmasti aika paniikissa, kun ette uskalla ottaa rokotetta, ja virus alkoi levitä hurjaa vauhtia Suomessakin. Norjassa puhuvat jo tahdista 300 000 tartuntaa päivässä.

Vierailija
393/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pietari on herännyt, uutta salaliittoteoriaa tulille! Hallelujaa.

Tämä on juuri iso syy miksi kaikki tämä sairas kehitys on mahdollista.

Jos joku uskaltaa kyseenalaistaa mitään ääneen hänet leimataan foliohatuksi ja salaliittoteoreetikoiksi. Hänet yritetään hiljentää ja nolata näillä nimityksillä.

Jos et ole huomannut, niin näitä "objektiivisia" nimityksiä on käytetty "puolueettomassa" mediassa. Miksi? No siksi kun kaikki agendaa kyseenalaistavat pitää leimata hörhöiksi jotta heitä ei kuunneltaisi ja jotta ihmiset eivät uskaltaisi sanoa näkemystään ääneen.

Sinuun tämä manipulointi on toiminut, koska leimaat ap:n venäläiseksi. Mieti nyt vähän miten naurettavalta tämä edes kuulostaa?

Ymmärrättekö te salaliittoteoriaurpot kuinka laajasta salaliitosta te vihjailette? Sen verran suuresta, että sellainen ei vaan kertakaikkiaan onnistuisi ilman että edes jotain ihan oikeita todisteita jostain putkahtelisi.

Teistä tietää, että te olette aika yksinkertaisia ihmisiä, joilla ei juurikaan ole koulutusta, ja jotka ette esim. todellakaan toimi politiikassa tai mediassa tai " viranomaisina". Itse kuulun noiden alojen ihmisiin, ja sen myötä tunnen myös valtavan määrän noiden alojen ihmisiä henkilökohtaisesti. Ja kas kummaa, ihan tavallisia ihmisiä tavallisine perheineen ovat.  Ei ole pedon merkein ja neitsyenverirituaalein vihitty suunnattomiin salaliittoihin tuhoamaan jonkun Tauno Tavallisen elämää.

Teillä ei kertakaikkiaan ole minkäänlaista käsitystä selvästikään mitä kaikkea tuollaisen mittakaavan salaliitto vaatisi. Se paljastaa yksinkertaisuutenne.

Vierailija
394/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjotuksista näkee selvästi että piikitetyillä on viime viikkojen aikan alkanut tulla teksteihin pakokauhua, jos vaikka folio nutut onkin oikeassa, ja yle valehdellut aivan kaikesta k-lunssaan liittyen.

Mitä jos minä nyt kuolen syöpään tai sydäriin tai tulppaan tai tai tai.... ennen aikojaan...

Rokotevastaiset voisi pikku hiljaa keksiä jotain muuta kuin tuon "piikitetyillä on pakokauhua". Alkaa olla vanha vitsi, kun sitä on toistettu täällä 10 000 kertaa, eikä se ole vielä kertaakaan ollut totta.

Rokottamattomat tekee täällä aloituksia liukuhihnalta, joten kukahan se täällä on pakokauhun vallassa. Levollisin mielin ei olisi tarvetta kirjoittaa.

Mutta ymmärtäähän sen, että olette varmasti aika paniikissa, kun ette uskalla ottaa rokotetta, ja virus alkoi levitä hurjaa vauhtia Suomessakin. Norjassa puhuvat jo tahdista 300 000 tartuntaa päivässä.

Tuo Norjan "ennuste"... Kuka näitä lukuja uskoo? Eikö teillä ole mitään suhteellisuudentajua?

Tiedätkö monta tartuntaa Norjassa on ollut lähes KAHDESSA VUODESSA? Sellaiset 317 000.

Ja nyt sitten yhtäkkiä tulisikin saman verran tartuntoja yhdessä PÄIVÄSSÄ?!

Tämä on juuri tätä median ja viranomaisten käyttämää pelottelua joka myös ilmeisen helposti uppoaa ihmisiin.

Vierailija
395/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä maltillinen kirjoitukseni taitaa olla poistettu.

Kyllä, näen asioiden läpi ja kyllä se kieltämättä pelottaa.

Sen sijaan että fokusoisi väistämättömään joka on tulossa, kannattaa kohdistaa katse siitä eteenpäin.

Mitä sellaisessa tilanteessa tarvitaan? Miten voin varmistua siitä, että minulla on saatavilla sitä mitä tarvitaan erilaisissa skenaarioissa? Minkälaiset kyvyt ovat hyödyksi? Kehen voin tilanteessa luottaa? Entä kun tilanne on mennyt ohi? Miten rakennetaan uutta?

Jos se oli maltillinen, tuskin sitä olisi poistettu...

No mutta mikä on visiosi ? Kannattaako ruveta preppaamaan vai kaivamaan bunkkeria ? Opetella taitoja joita voi myydä ? Harjoitella taistelulajeja ?

Vierailija
396/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainohullujen kokoontumisajot. Mahtaa olla raskasta elää, kun uskoo kaikkiin sairaisiin salaliittoihin. Otan osaa.

Lada-kuskien kokoontumisajot järven jäällä. Paikalla molemmat.

-Otetaanko ensi talvena uudestaan?

-Tottakai.

Vierailija
397/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, et ole antivaxxeri mutta ensimmäinen mitä pauhaat on rokotushaitat (joita ei ole suuremmin ollut. paitsi tietenkin sinun tutun tutuilla)

Huoh. Tämä taas todistaa juuri sen mistä tässäkin ketjussa on jo aiemmin puhuttu: rokotteen aiheuttamista haitoista huolissaan olevat leimataan ja haittoja vähätellään.

Kuten sanoin, mielestäni rokotteesta on hyötyä vanhemmille ihmisille. Miten voin tällöin olla antivaxxeri? Eikö se ole henkilö, joka kategorisesti vastustaa KAIKKIA rokotteita (siis myös perinteisiä) KAIKISSA tilanteissa?

On täysin tieteenvastaista tukahduttaa keskustelu olemassa olevista faktoista. Ei nämä havainnot haitoista perustu ainoastaan minun tuttuihin, vaan ihan tilastollisesti (maailmanlaajuisesti) on nähtävillä se miten paljon ja minkälaisia haittoja on jo ilmoitettu.

Mielestäni yksikin rokotehaitta nuorella ihmisellä on liikaa, sillä kuten sanottu, heille korona ei olisi edes ilman rokotetta vaarallinen. Harmi, jos sinua ei häiritse lainkaan se, että nuoret saavat sydänperäisiä ongelmia rokotteen takia.

Älä saivartele, mutta sanotaan nyt sitten pitkässä muodossa: olet koronarokotevastainen !

On aika kaukaa haettua puhua tieteellisestä keskustelusta AV-palstalla, varsinkin jos vie keskustelua itse epätieteelliseen suuntaan puhumalla massiivisesta määrästä rokotehaittoja. Vai oletko sinä näitä hampsteri-tyyppejä ?

Sitten kirjoituksessasi oli näitä tutun tutun tuttuja, joilla oli rokotehaittoja. Olisit nyt edes valehdellut samoin tein reippaammin ja sanonut, että suvussasi on paljon ja asuinalueellasi joka toisella

398/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut jo alusta saakka. Jos tästä jotain hyvää haluaa löytää niin ajattele millaiselta aitiopaikalta saamme seurata maailman menoa ja ihmisten tragikoomista sekoilua? Elämänkokemuksena tämä on elämän mittapuilla aivan omaa luokkaansa. Elä päivä kerrallaan ja nauti pienistä asioista ja onnen hetkistä.

Vierailija
399/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Norjan "ennuste"... Kuka näitä lukuja uskoo? Eikö teillä ole mitään suhteellisuudentajua?

Tiedätkö monta tartuntaa Norjassa on ollut lähes KAHDESSA VUODESSA? Sellaiset 317 000.

Ja nyt sitten yhtäkkiä tulisikin saman verran tartuntoja yhdessä PÄIVÄSSÄ?!

Tämä on juuri tätä median ja viranomaisten käyttämää pelottelua joka myös ilmeisen helposti uppoaa ihmisiin.

Eihän mitään pandemiaa olisi edes tullut, jos mikään ei muuttuisi. No nyt on todella herkästi leviävää sorttia oleva variantti olemassa.

Ihan matikkaa. Jos yksi ihminen altistaa esimerkiksi 5 ja itämisaika on viikko, niin 317000 tartuntaan päivässä päästään kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
400/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pietari on herännyt, uutta salaliittoteoriaa tulille! Hallelujaa.

Tämä on juuri iso syy miksi kaikki tämä sairas kehitys on mahdollista.

Jos joku uskaltaa kyseenalaistaa mitään ääneen hänet leimataan foliohatuksi ja salaliittoteoreetikoiksi. Hänet yritetään hiljentää ja nolata näillä nimityksillä.

Jos et ole huomannut, niin näitä "objektiivisia" nimityksiä on käytetty "puolueettomassa" mediassa. Miksi? No siksi kun kaikki agendaa kyseenalaistavat pitää leimata hörhöiksi jotta heitä ei kuunneltaisi ja jotta ihmiset eivät uskaltaisi sanoa näkemystään ääneen.

Sinuun tämä manipulointi on toiminut, koska leimaat ap:n venäläiseksi. Mieti nyt vähän miten naurettavalta tämä edes kuulostaa?

Ymmärrättekö te salaliittoteoriaurpot kuinka laajasta salaliitosta te vihjailette? Sen verran suuresta, että sellainen ei vaan kertakaikkiaan onnistuisi ilman että edes jotain ihan oikeita todisteita jostain putkahtelisi.

Teistä tietää, että te olette aika yksinkertaisia ihmisiä, joilla ei juurikaan ole koulutusta, ja jotka ette esim. todellakaan toimi politiikassa tai mediassa tai " viranomaisina". Itse kuulun noiden alojen ihmisiin, ja sen myötä tunnen myös valtavan määrän noiden alojen ihmisiä henkilökohtaisesti. Ja kas kummaa, ihan tavallisia ihmisiä tavallisine perheineen ovat.  Ei ole pedon merkein ja neitsyenverirituaalein vihitty suunnattomiin salaliittoihin tuhoamaan jonkun Tauno Tavallisen elämää.

Teillä ei kertakaikkiaan ole minkäänlaista käsitystä selvästikään mitä kaikkea tuollaisen mittakaavan salaliitto vaatisi. Se paljastaa yksinkertaisuutenne.

Sama juttu, tunnen paljon politiikan ja liike-elämän kermaan kuuluvia ihmisiä, vaikken valitettavasti itse tuohon kuulu. Sielläkin koirat ulkoilutetaan, vaipat vaihdetaan, maksalaatikot käryävät mikrossa, MUTTA ei heitä haeta yksityiskoneella hengähtämään Barbadokselle jonkin tahon laskuun tai talliin ei ilmesty A8 Audia tai Ässämersua yhtäkkiä. (Tai no, yhdellä on noita, mutta kun ne myöskin myyvät niitä)