Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup sinulle, joka olet eronnut!

Vierailija
20.03.2015 |

eli sinä itse olet ottanut eron, syystä tai toisesta. Käsi sydämelle:

Jos miehesi olisi ollut miljooniklo, olisitko eronnut? Eli tilanne oli sama kuin erotessanne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Eksä oli erittäin varakas, että ei tarvi hirveästi edes kuvitella.

Vierailija
2/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, rahalla ei valitettavasti ole niin isoa roolia minulle, että olisin voinut jatkaa yhteiseloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli köyhä ja sairaan pihi. Se hankaloitti elämää, kun itse olin äitiyslomalla ja hoitovapaalla. Raha olisi helpottanut, mutta ei ratkaissut kaikkia ongelmia.

Riippuu siitä, mihin mies olisi rahansa käyttänyt. Ei vaan... Meillä on hyvät välit edelleen, ollaan kavereita kuten avioliitossakin lähinnä. Kummallakin on uusi kumppani, joka sopii itselle paremmin. Raha ei ole tärkeää, mutta voisi helpottaa joskus asioita.

Taloudellinen tilanteeni parani eron jälkeen, vaikka työt loppuivat ja hoidan lapset peruspäivärahalla. Niin vaikeaa oli elää pihin miehen kanssa, vaikka olin itsekin silloin viimeksi töissä ja mies koko ajan.

Olen onnellinen nyt köyhänä yh:na, kun on huomioiva uusi kumppani, romantiikkaa ja erotiikkaa, mikä kaikki puuttui naimissa ollessa vuosia!

Köyhänä ja ennen vielä tiukemmilla olleena en osaa rahaa kummemmin edes ajatella. Nyt se ratkaisisi kaikki ongelmat, mutta ilmankin pärjää. Can't buy me love :)

Vierailija
4/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei ollut missään roolissa erotessamme, vaikka sitä olikin niukasti.

Vierailija
5/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko näitä vastauksia! Ihan kuin rahalla ei olisi mitään merkitystä? on toki tilanteita, jossa rahalla ei ole merkitystä, kuten väkivallassa, mutta av:n mukaan niin moni ero otetaan sen takia, että mies pelaa liikaa/ mies ei tee kotitöitä/ mies ei puhu / tms. Väitän, että näissä erotilanteissa ihminen punnitsee elintasonsa laskun tarkkaan ennenkuin eroaa. 

Vierailija
6/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko näitä vastauksia! Ihan kuin rahalla ei olisi mitään merkitystä? on toki tilanteita, jossa rahalla ei ole merkitystä, kuten väkivallassa, mutta av:n mukaan niin moni ero otetaan sen takia, että mies pelaa liikaa/ mies ei tee kotitöitä/ mies ei puhu / tms. Väitän, että näissä erotilanteissa ihminen punnitsee elintasonsa laskun tarkkaan ennenkuin eroaa.