katoin just yhden deittipalvelu tarjonnan
Pistin kriteereiksi hakuun 10vuotta molempiin suuntiin omasta iästä, sinkku, ei lapsia, ei halua lapsia.
Tuli yks match ja sekin oli liian kaunis mulle ja sillä oli kamalasti miesten viestejä jo ennestään, en viitsinyt edes vaivautua pistämään itse viestiä, koska tiedän jo muutenkin mikä olisi vastaus.
Kyllä se on niin mukavaa olla täällä Suomessa miehenä, paljonkohan teille naisille tulisi matcheja samalla haulla, joku yli 10 000?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:35"]
No hypi kaivoon sitten, saatanan tuhkamuna.
[/quote]
Pystyisin kyllä saamaan lapsia, ei vaan kiinnosta lapset.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:38"]
[/quote]
Ihme! Vaikuttaa, että lastenkin munat kiinnostaisi. Ja pimperot.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:35"]
[/quote]
[/quote]
+1
Niistä naisten saamista monista viesteistä suurin osa on todella typeriä ja/tai ällöttäviä, joten mukavalla ja asiallisella viestillä oikeasti erottuu positiivisesti joukosta.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:40"]
Niistä naisten saamista monista viesteistä suurin osa on todella typeriä ja/tai ällöttäviä, joten mukavalla ja asiallisella viestillä oikeasti erottuu positiivisesti joukosta.
[/quote]
En mä usko että mulla olisi mitään sellaista tarjota, jos ei kerran muutkaan miehet ole kelvanneet. Odottelee varmasti jotain täydellistä prinssiä. Eikä se nyt varsinaisesti ollut edes se pointti, vaan se ettei täällä kyllä hirvesti ole sinkkunaisia ja että aika paskaa on koko seuranhaku netissä miehelle. Miltä teistä naisena tuntuis, jos ois vaan yksi mies ja siitäkin tappelis 100 muuta naista?
Pistin kriteereiksi hakuun 10vuotta molempiin suuntiin omasta iästä, sinkku, ei lapsia, ei halua lapsia.
Tuli yks match ja sekin oli liian kaunis mulle ja sillä oli kamalasti miesten viestejä jo ennestään, en viitsinyt edes vaivautua pistämään itse viestiä, koska tiedän jo muutenkin mikä olisi vastaus.
Kyllä se on niin mukavaa olla täällä Suomessa miehenä, paljonkohan teille naisille tulisi matcheja samalla haulla, joku yli 10 000?
[/quote]
epätoivo haisee. se on paska haju. moni vieroksuu ehdokasta joka haisee paskalle.
minä osaan imitoida kivestä, eikä siltikään ole stressaantumisen aiheita.
miksi? minä en haise.
t: m 35
Laitoit varmaan jonkun paikkarajoituksen hakuun. Ota se pois. Ne on kaikki helsingissä. Etsi sieltä. Kehä 3 sisäpuolelta löytyy runsaasti tarjontaa. Muualla on vaan muutama kuvaton 5 lapsen yh, jonka lapsilla on ainakin 4 eri isää ja uutta elatusmaksujen maksajaa taas hakemassa.
No toi sun ruikuttaminen ja asentees karkottaa jo kaikki naiset kauas. "miltä tuntuis jos ois 1 mies ja sata naista tappelee siitä" "mä en ees kelpais tuolle" hei ihan oikeesti, vaikutat todella rasittavalta tapaukselta. Anteeksi että olen ilkeä, mutta ryhdistäydy vähän!
Ja nykyään seuranhakuhan on ihan törkeen helppoa, kun ei tarvi sohvalta mihinkään liikkua ja voi näppäillä vaan toivomuksia ihmisen suhteen ja PAM siinä rajattu lista. Ennen tietokone aikaa sulla ei olisi minkäänlaisia mahiksia, jos ei ulos jaksa liikkua. Mieti nyt vähän mitä mahdollisuuksia netti sulle tuo, ja silti ruikutiruikuti, ehkä parempi että olet ilman naista kun sulla ei taida itsetunto olla ihan kohdillaan, korjaa se ensin ennen kuin joku saa mustasukkaisen miehen riesakseen..
Missä tollanen deitti saitti muka on jossa näkee paljonko kukakin saa viestejä?
Mä oon ollu vaikka millä sivustoilla, enkä muista tollasta.
Nettitreffeillä on tilastollisesti enemmän miehiä kuin naisia, juu.
Mutta miten on voinut silti tulla Noin vähän matcheja? Vaan yks?
Kannattaa hakee vaikka mistä tyyppejä, ja kokeilla päästä ihan vaan keskusteluyhteyteen. Siitä se lähtee.
99% miehistäkin hakee ruumiinrakennekriteereillä "siro, hoikka, normaali, sporttinen" ja sitten valitetaan kun täydellistä mallipimua ei löydy jurolle elämämkoulun työttömälle ja kouluttamattomalle ranelle, joka ei treffeillä saa sanaa suustaan. Jos itsellään on "heikentäviä tekijöitä" treffimarkkinoilla, niin kannattaisi avata silmänsä muillekin kuin täydellisen kropan omistaville.
oikea idea, väärä prosentti. meillä muilla korjautui perspektiivi ajanmittaan.itse olin 20v:n paikkeilla täysi huora. tuli kokeiltua mallit, orgiat (kuus paria) ja monia muita asioita. saattaa kuullostaa mielistelyltä mutta meikästä ihan oikeasti paras on rakkaan syli.
edellinen seurustelusuhde alkoi kassajonosta :) olemme vieläkin väleissä
t: m35, taas yövuorosta.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 05:47"]
oikea idea, väärä prosentti. meillä muilla korjautui perspektiivi ajanmittaan.itse olin 20v:n paikkeilla täysi huora. tuli kokeiltua mallit, orgiat (kuus paria) ja monia muita asioita. saattaa kuullostaa mielistelyltä mutta meikästä ihan oikeasti paras on rakkaan syli.
edellinen seurustelusuhde alkoi kassajonosta :) olemme vieläkin väleissä
t: m35, taas yövuorosta.
[/quote]Totta. Ja itse olen sitä mieltä että on hyvä kun nuorempana kokeillut kaikennäköistä, nyt voi hyvin mielin tyytyä siihen yhteen hyvään, eikä kuumottele se kokeilunhalu takaraivossa. Tai toki sen kumppanin kanssa voi kokeilla, mutta sitten noi kimpat sun muut kokeilut :) En tie tajusko kukaan pointtiani, kun väsyneenä kirjoittelen mutta kumminkin.. :)
Minäkään en ole huomannut että missään näkee toisen viestit
deittisivustoja on joka lähtöön. Ootko kokeillu firstdatea. Momta hyvää bongannu sieltä