Koetko kelpaavasi omana itsenäsi puolisollesi?
Kommentit (23)
Todellakin. Ihan jopa ällistyttävästi.
Mieheni ei ole IKINÄ, siis oikeasti koskaan (yhdessäolovuosia yli 10) moittinut minua mitenkään. Ei siis mitään poikkipuolista sanaa mistään mitä olen tehnyt tai sanonut tai toiminut.
Tuntuu suorastaan oudolta, ja samalla ihan älyttömän vapauttavalta (varsinkin kun ex-mies kyllä arvosteli...) Kumpa itsekin pystyisi samaan, pitkään olen yrittänytkin jo vähentää omaa miehen/hänen tekemisiensä arvostelua.
Toisaalta siis ymmärrän, että mieheni ei arvostele minua osaksi ihan sen takia, että hän on muutenkin huono miettimään toisten ihmisten tekemisiä ja sanomisia, ja lisäksi aika huono keskustelemaan jostain "tunneasioista". Että on tässä kääntöpuolensakin. Mutta silti, kuten sanoin, on todella vapauttavaa ja ihanaa, että puoliso ei koskaan valita minusta. Ymmärrän, miksi sanotaan, että naistenkaan ei pitäisi nalkuttaa puolison ominaisuuksista ja tekemisistä.. vaikeeta se silti joskus on ;)
Kyllä. Tässä asiassa ei ole tapahtunut pienintäkään horjahdusta koko 16-vuotisen avioliittomme aikana. Ihan täytyy ihmetellä :D.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:46"]
Sulle sentään kävi lopulta hyvin, 13. Ap
[/quote]
nooo... Erosta toipuminen oli rankkaa, sitä mietti pitkään, miksi ei kelvannut...
nyt järjellä tajua, että kyse ei ollut minusta, vaan miehestä. Mutta se kelpaamattomuuden tunne on kamala!