Koetko kelpaavasi omana itsenäsi puolisollesi?
Kommentit (23)
En ja joo. Huono käytös ei kelpaa.
Kaikin tavoin kyllä! Ihana tunne.
Exä valitti aina kun en ollut pitkä hoikka blondi (olen pieni siro punapää) mutta otti sitten eron jälkeen tumman tanakan ja lyhyemmän vaimon.... Onneksi en jäänyt kuuntelemaan loppuelämäksi
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:38"]Kyllä ja ei. Fyysisesti kyllä mutta koko ajan moitittavaa siitä mitä teen.
[/quote]
Mulla kanssa juuri näin :(
En koe. Kelpaisin paremmin jos minulla olisi työpaikka.
Kyllä, kelpaan paremmin kuin itselleni.
Tottakai. Miksi ihmeessä olla parisuhteessa jossa ei kelpaa omana itsenään?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:27"]
Minä en koskaan.
[/quote]
Keneksi siippasi sinua sitten luulee?
Saamani palautteen perusteella mun pitäisi olla ihan eri ihminen
ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:33"]
Saamani palautteen perusteella mun pitäisi olla ihan eri ihminen ap
[/quote]
Miten?
Kyllä ja ei. Fyysisesti kyllä mutta koko ajan moitittavaa siitä mitä teen.
No en ole parisuhteessa kun en kelpaa kenellekään
Olin naimissa 20 v, enkä kelvannut. Nyt lasten äitinä kuulen krittiikiä. Aina pitäisi tehdä asiat toisin. Siihen tottui, ja ajatteli, että onhan kaikilla oikeus omaan mielipiteeseensä. Ja minähän silti tulin vastaan ja tein kompromisseja.
Ero tuli sen uokai, että mies löysi patemman naisen...
Tapasin pari vuotta sitten uuden miehen. Hän osui ja upposi, koska hän ei kritisoit, eikä vaadi minulta mitään. Jopa kehuu... Vartaloni on kuulemma niin kaunis - Exä ei sanonut niin edes nuorena... Olen kuulemma niin ihana - ai, olenko? Täysin käsittämätöntä että kehutaan eikä vaadita...
Sulle sentään kävi lopulta hyvin, 13.
Ap
Kyllä. Toki minulla on ärsyttäviä piirteitä, mutta niin on kyllä miehelläkin. Kokonaisuus jää kuitenkin selvästi plussan puolelle. Muunlaisessa suhteessa en olisi.
No en kelpaa. Laihduttaa pitäisi. Pukeutua paremmin. Meikata ja laittautua. Olla hiljaisempi, varsinkin nauruni on liian äänekäs..
Huoh....