Munm miehellä on ikäkriisi
Täytti just 30vuotta ja sanoo että näyttää vanhalta ja on kauheet silmäpussit. Haluaa kuolla. Miten autan??
Kommentit (4)
Olen 73v ja parta alkaa olla harmaa, tukka hiljakseen oikeasti vähenee, henkisesti en tunne olevani vanha, mutta tuosta peilistä en oikein tykkää. Se mokoma näyttää vanhaa ukkoa, siinä kohtaan missä minun kuvani kuuluisi näkyä. Kuitenkin "muutama" päivä sitten korkeintaan "pari" vuotta sitten olin vain kolmekymppinen.
Lohduta ukkoasi kyllä se ulkonäkö vielä nykyisestäkin huononee. Pääasia on nauttia elämästä, vaikka sitten itku silmässä.
Siitä auttamisesta rutista kunnolla ja sano mennään yhdessä sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olen 73v ja parta alkaa olla harmaa, tukka hiljakseen oikeasti vähenee, henkisesti en tunne olevani vanha, mutta tuosta peilistä en oikein tykkää. Se mokoma näyttää vanhaa ukkoa, siinä kohtaan missä minun kuvani kuuluisi näkyä. Kuitenkin "muutama" päivä sitten korkeintaan "pari" vuotta sitten olin vain kolmekymppinen.
Lohduta ukkoasi kyllä se ulkonäkö vielä nykyisestäkin huononee. Pääasia on nauttia elämästä, vaikka sitten itku silmässä.
Siitä auttamisesta rutista kunnolla ja sano mennään yhdessä sänkyyn.
se on nyt jo masentunut
Ota, siitä minun ohjeestani, sitten huomioon vain se viimeinen rivi. Auttaa elämäniloon ja asioiden hyväksymiseen.
:(