Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se totta että miehet etsii treffipalstoilla nuorempia naisia?

Vierailija
12.12.2021 |

ITse en ole tuolla pyörinytt

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etsitä. Etsin ite yli 18 vuotiaita shemale typyjä.

Vierailija
22/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta, että aurinko nousee idästä.

Ei... Nousee koillisesta ja laskee luoteeseen... Alavilla mailla näkee laajemmin 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät, hyvät, sivistyneet miehet hakee lukiosta "naisia" Powerpimpin avulla puoluefestareille. Mitä luulet että tavalliset miehet tekee?

Vierailija
24/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-10 vuotta nuorempi riittää. M43

en kyl halua omaishoitajaksi

Aikasintaan 70-vuotiaana mies alkaa rahjaantua. Sitä ennen mies on vetreä kuin mikä.

Vierailija
25/71 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mä etsin itseäni nuorempaa miestä.

Vierailija
26/71 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v miehenä oma ikähaarukka on +-5 vuotta ja todellisuudessa viestittelyjä eniten tulee +-3 vuoden ikäerolla. Näkehään sivustoilla toki miehillä isojakin ikähaitareita, mutta niin näkee myös naisilla. Jokainen valitkoon vapaasti ikähaitarinsa itselleen. Ei se ole meitlä muilta pois tai vaikuta meihin.

Vierailija
27/71 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse N37 olin hetken yhdellä deittipalstalla ja kyllä se oli poikkeus jos viestejä tuli pienemmällä kuin +8v ikäerolla. Toisaalta eipä se minua haittaa, tykkään kokeneista miehistä.

Sitten taas jos pelkistä sänkyasioista on ollut kyse, niin nuorin ehdokas taisi olla 18v kommenteilla ”pliis valitse mut”

Että hieman miesten ikä vaihtelee sen mukaan että onko toiveissa pidempi vai lyhyempi suhde. :D

Vierailija
28/71 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. Mulle on tullut FB datingissa tykkäyksiä miehiltä, joiden iät ovat väliltä 36 ja 58. Itse olen 46. Nyt tapailen 51-vuotiasta miestä.

Vierailija
29/71 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä miehenä tulee katseltua pääosin nuorempia. Ikä ei ole se varsinainen syy vaan se, että omassa ja vanhemmassa ikäluokassa hyvässä kunnossa olevien naisten määrä pienenee huomattavasti.

Itse olen hyvässä kunnossa ja toivon sitä myös kumppanilta.

Vierailija
30/71 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-10 vuotta nuorempi riittää. M43

en kyl halua omaishoitajaksi

Mutta haluat jonkun joka nostaa elintasosi keskiluokkaan?

Sinäkö olet Tinderissä ostamassa itsellesi omaishoitajaa?

Vierailija
31/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi hyvin mies 28-50 ikävuodelta, jos vain on muuten mun tyylinen ja rakkaus leimahtaisi.

N28

Rehellinen

Vierailija
32/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 34 v sporttinen, älykäs, mukava seurustelukumppani, itse olen 46 m, kaupassa kysyttiin papereita vielä 32-vuotiaanakin, joten en varmaan ihan täysin setämies minäkään. Ihana nainen, tähtäämme naimisiinmenoon.

Nuoruus nyt ei ole mikään ehdoton edellytys mutta ei kai sitä kieltämäänkään että kyllä siitä etua on, hyvin säilynyt 53 v voisi olla ikäraja.

Itse asiassa tykkäisin hurjasti viisikymppisistä, heillä on elämänkokemusta eikä se rahakaan mitään haittaa, mutta pelkään kuitenkin tilannetta siinä +10 vuoden jälkeen. Toisaalta eipä sitä kukaan tiedä vaikka jo huomenna olisi omaishoidon tarpeessa.

Sinähän olet melkein viisikymppinen. Ehkä naisystäväsi pelkää samaa. Voimia hänelle.

Vierailija
33/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt nykyisissä seuranhakujutuissa, mutta onhan noita ollut aina. Muistan kun nuorena luettiin kirjeenvaihtoilmoituksia, missä keski-ikäiset ja sitä vanhemmatkin papparaiset etsivät seuraa ikähaarukalla 18-50v. tms. ja se oli meistä kovin hauskaa. Suurin osa noista on ressukoita, joilla ei ole koskaan ollut naisseuraa, mutta siitä huolimatta eivät ymmärrä, että tuollainen ilmoitus karsii ne vähätkin mahdollisuudet. Alkuperäinen syy seuran löytymättömyyteen on varmaankin jonkinsortin heikkolahjaisuus.

Vierailija
34/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60v leskinainen ja miesystäväni ovat 64-70! Ja todellakin monikossa. Olen nuorekas, mutta hivelee, kun mies pitää tyttösenä.

Omaishoitajaksi en ala. Jos viriilisyys ei riitä, siirrytään ystävyyspuolelle.

Tämä on toimivaa, suosittelen.

Vierailija
35/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne on nuorempia etsineet. Jo silloin, kun treffi-ilmoitukset oli lehtien palstoilla.

Vierailija
36/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän siellä pyörineen. On se totta. Suurin osa etsii nuoria. Itse haluan samanikäisen tai vähän vanhemman.

N46

Vierailija
37/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti näkee näitä 25v miehiä joiden ikähaarukka on 18-25. Sekä tietty 50v miehet joiden ikähaarukka on 20-40.

Vierailija
38/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ainakin on yrittänyt jopa 20 vuotta vanhempi mies. Yök. Ei kiitos enää nettitreffeille.

Vierailija
39/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enkä minä tiedä. Mutta mitä sitten jos etsivät? Senkus tekevät mitä lystäävät, ei voisi vähempää kiinnostaa toisten ihmisten parinetsintä.

Minkä hiton takia pyörit keskustelupalstalla heittelemässä tällaisia vastauksia? Lähe meneen pelle

"En osaa vastata kysymykseen, eikä kiinnosta mutta vastaan kuitenkin".

Vierailija
40/71 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se nuorempia etsiä kun ei nelikymppiset naiset ole enää hedelmällisiä ja pesänrakennus alkaa olla ajankohtaista.