Onko se totta että miehet etsii treffipalstoilla nuorempia naisia?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä miehenä tulee katseltua pääosin nuorempia. Ikä ei ole se varsinainen syy vaan se, että omassa ja vanhemmassa ikäluokassa hyvässä kunnossa olevien naisten määrä pienenee huomattavasti.
Itse olen hyvässä kunnossa ja toivon sitä myös kumppanilta.
Ongelma on juuri siinä, että kaikki sedät luulevat olevansa niitä poikkeuksellisen hyväkuntoisia ja hyvin säilyneitä.
Ja se kyllästyttää, kun laittaa ikähaarukaksi oma ikä +-5 vuotta (olen keski-ikäinen nainen), niin yli 10 vuotta vanhemmat miehet lähestyvät. Uskovat olevansa niin upeita tapauksia, että heidät nähdessäni kiinnostun heti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se nuorempia etsiä kun ei nelikymppiset naiset ole enää hedelmällisiä ja pesänrakennus alkaa olla ajankohtaista.
Jos nelikymppisellä miehellä ei ole vielä pesänrakennustarvetta, mitäpä tuota edes kommentoimaan. Oma juttunsa ovat ne, jotka ovat kolmatta tai neljättä kertaa pesää rakentamassa, vai pitäisikö sanoa pesän perässä...
Vierailija kirjoitti:
Ja se kyllästyttää, kun laittaa ikähaarukaksi oma ikä +-5 vuotta (olen keski-ikäinen nainen), niin yli 10 vuotta vanhemmat miehet lähestyvät. Uskovat olevansa niin upeita tapauksia, että heidät nähdessäni kiinnostun heti.
Missä he sinua lähestyvät?
Vierailija kirjoitti:
No minua ainakin on yrittänyt jopa 20 vuotta vanhempi mies. Yök. Ei kiitos enää nettitreffeille.
Minäkin kokeilin yhtä hetken. Totesin että minulle kai on siellä sitten vaan tarjolla isäni ikäisiä miehiä kun niiltä viestejä tuli joten poistuin.
Jaa en tiedä, mulla vaa miehet nuortuu. Oon treffaannu 8 ja 10 vuotta nuorempaa. Nyt mua piirittää 15 vuotta nuorempi mies. Saahan ne miehet yrittää. Mua ei ainakaan padut kiinnosta. Mieluiten oman ikäiset, mutta noi nuoret vaan tykkää musta :D
t. nainen 40
Sehän on selvää, että setämiehet etsii itselleen nuorta naista. Oikeampi kysymys olisi, kuinka moni on siinä onnistunut? Vaikuttaa siltä, että samat ukot roikkuu siellä vuodesta toiseen, aina yhtä toiveikkaina.
niin onko se ikä niinkään vaan se että kahjot kohellukset kohdataan samalla aallonpituudella. 20-60v kävis iha hyvi. m48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä he sinua lähestyvät?
No Happy Pancakessa esimerkiksi. Jaksan nettideittailua korkeintaan pari kuukautta kerrallaan, sitten kyllästyn. Tällä hetkellä en ole missään deittipalstalla.
Fakta on että ukot haluaa nuorempaa ja naisetkin mutta naiset useimmin onnistuu nappaamaan sen nuoren miehen kuin vanhat ukot nuoren naisen. Se on muotia nykyään pitää nuorta miestä ja loogistakin, naiset elää pidempään ja yleisesti ottaen terveemmin.
Vierailija kirjoitti:
5-10 vuotta nuorempi riittää. M43
Sinä et saa edes 5-10 vuotta vanhempaa, et ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yleisellä tasolla miehet hakevat hieman nuorempaa kumppania. Vastaavasti naiset usein hakevat hieman itseään vanhempaa, joten ongelmaa ei ole.
Naiset hakevat samanikäistä kumppania, eivät vanhempaa.
Ja kyllä miesten ikärasismi nimenomaan ON ongelma! Tutkitusti se estää parien syntymisen.
Naimisissa ollessani löysin aviomieheni profiilin eräässä treffipalvelussa. Mieheni oli silloin 38v ja ilmoitti etsivänsä 23-35v naista.
Erottiin kyllä sen jälkeen.
Joo, etsivät, mutta eivät saa niitä. Siksi samat naamat on siellä vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yleisellä tasolla miehet hakevat hieman nuorempaa kumppania. Vastaavasti naiset usein hakevat hieman itseään vanhempaa, joten ongelmaa ei ole.
Ja kyllä miesten ikärasismi nimenomaan ON ongelma! Tutkitusti se estää parien syntymisen.
Moni mies jää kokonaan ilman seksiä
Vierailija kirjoitti:
Joo, etsivät, mutta eivät saa niitä. Siksi samat naamat on siellä vuodesta toiseen.
Ja sitten muut naiset ajattelevat, että noissa miehissä on jotain vikaa, kun eivät ole kelvanneet kenellekään.
Mieluusti valitsen pitkällä päiväyksellä olevan tuotteen kuin viimeisellä käyttöpäivällä olevan tuotteen.
On toki niitäkin, jotka ottaa vanhaksi menevän pinnalta eikä viitsi tai ymmärrä kaivaa syvemmältä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies jää kokonaan ilman seksiä
Ja moni nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mieluusti valitsen pitkällä päiväyksellä olevan tuotteen kuin viimeisellä käyttöpäivällä olevan tuotteen.
On toki niitäkin, jotka ottaa vanhaksi menevän pinnalta eikä viitsi tai ymmärrä kaivaa syvemmältä parempaa.
Ihmiset ei ole mitään tuotteita!