MISTÄ valokuvaaja synnytykseen?! (TURKU)
Onko kellään suositella valokuvaajaa synnytykseen turusta tai turun seudulta? Tarvitsisin kipeästi, myös harrastaja käy jos omistaa hyvän kameran! Maksua vastaan tietysti:)
Kommentit (63)
No tuskin se kuvaaja sitä römpsää kuvaa, vaan yleistilanneta, vanhempien välistä kommunikointia jne.
Ihan kauniita kuvia siitä voi saada. Googlaa vaikka giving birth photography, ei näy römpsiä ei.
Missä AP? Koska sun laskettu aika on? t. se 17v
siis kuvataako näitäki tohuja oikeesti? ja ei muuta ku instagramii jakoo .... m34
Googleta Pohjoinen ikkuna, turkulainen valokuvaamo. Uskoisin onnistuvan.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:30"]
siis kuvataako näitäki tohuja oikeesti? ja ei muuta ku instagramii jakoo .... m34
[/quote]
Fetissinsä kullakin
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:15"]
Meillä oli synnytyksessä kuvaaja :) Koko synnytys kuvattiin niin että lapsen ulostulo näkyy. Kauniita mustavalkoisia kuvia, mutta alapääni on peitetty pilvenhattaroilla :) Vain pieni ihana prinssi-ihmeemme, joka uutterasti työntyy maailmaan, on kuvien keskiössä <3
[/quote]
Siis tää viesti kiteyttää jotenkin niin täydellisesti miksi osa lapsiperheistä ällöttää :D
No römpsän kuvausta en mäkään ymmärrä, en kotikameralla enkä valokuvaajan ottamana. Mutta tilannekuvat, mikä ettei. Tai että kuvaaja tulee kun lapsi on syntynyt.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:15"]Meillä oli synnytyksessä kuvaaja :) Koko synnytys kuvattiin niin että lapsen ulostulo näkyy. Kauniita mustavalkoisia kuvia, mutta alapääni on peitetty pilvenhattaroilla :) Vain pieni ihana prinssi-ihmeemme, joka uutterasti työntyy maailmaan, on kuvien keskiössä <3
[/quote]
Pilvenhattaroilla... Meinasin kuolla naurusta. Kiitos, en oo pitkään aikaan nauranut näin paljoa surun keskellä
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:03"]Oon amatööri... Ihan perus järkkäri löytyy - kaipa sillä ihan kivoja kuvia saa.. Oon 17v tosin.
[/quote]
Ei se järkkäri niitä kuvia ota vaan kuvaaja. Parhaallakin kameralla saa paskat kuvat jos kuvaaja ei osaa. Vika voi olla tekniikassa, näkemyksessä tai molemmissa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:15"]Meillä oli synnytyksessä kuvaaja :) Koko synnytys kuvattiin niin että lapsen ulostulo näkyy. Kauniita mustavalkoisia kuvia, mutta alapääni on peitetty pilvenhattaroilla :) Vain pieni ihana prinssi-ihmeemme, joka uutterasti työntyy maailmaan, on kuvien keskiössä <3 [/quote] Pilvenhattaroilla... Meinasin kuolla naurusta. Kiitos, en oo pitkään aikaan nauranut näin paljoa surun keskellä
[/quote]
Otan osaa suruun <3
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:03"]Oon amatööri... Ihan perus järkkäri löytyy - kaipa sillä ihan kivoja kuvia saa.. Oon 17v tosin. [/quote] Ei se järkkäri niitä kuvia ota vaan kuvaaja. Parhaallakin kameralla saa paskat kuvat jos kuvaaja ei osaa. Vika voi olla tekniikassa, näkemyksessä tai molemmissa.
[/quote] Tajuan kyllä, sanoinkin että olen amatööri. Kun kriteerinä oli kameran hyvyys, ilmoitin, että on ihan perus järkkäri. t. se 17v
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:03"]Oon amatööri... Ihan perus järkkäri löytyy - kaipa sillä ihan kivoja kuvia saa.. Oon 17v tosin. [/quote] Ei se järkkäri niitä kuvia ota vaan kuvaaja. Parhaallakin kameralla saa paskat kuvat jos kuvaaja ei osaa. Vika voi olla tekniikassa, näkemyksessä tai molemmissa.
[/quote] Tajuan kyllä, sanoinkin että olen amatööri. Kun kriteerinä oli kameran hyvyys, ilmoitin, että on ihan perus järkkäri. t. se 17v
[/quote]
Viestini olikin osoitettu ap:lle. Kannattaa ennemmin pyytää paikalle taitava kuvaaja kännykkäkameran kanssa kuin toistaitoinen pelle järkkäreineen. Ihan näin vinkkinä.
Eiköhän joku suostu tekemään tositeevetä tuollaisestakin. Esim. nimellä: Römpsä repee ja jälkiseuraamukset.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 03:26"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:54"]
Menee vähän yli tää äitien vartalonsa esittely. Ai synnytyskin pitäisi kuvata ja laittaa rakkaiden kotivideoiden kokoelmaan? Ja raskausmahaa on tietenkin kuvattava alasti ja julkaista facebookissa. Myös imetys on pakko tehdä ravintolassa ja kaikissa muissa mahdollisissa julkisissa paikoissa. Toivottavasti minä en menetä järkeäni ja siveellisyyden rajojani, jos joskus lapsia hankin.
[/quote]
Nyt on mennyt puurot ja puurot sekaisin. Kautta kamerain aikain on otettu kuvia syntyvistä lapsista ja sitä mylten synnyttävistä äideistä - useimmiten kiitos isien, jotka haluavat ikuistaa lapsensa syntymän filmille. Näin ei kuitenkaan aina ole, eli se mies ei osallistu synnytykseen tai pysty olemaan paikalla ilman että on teholla tiputuksessa kun synnytys on niin raskas, joten ne kuvat jäävät ottamatta. Tämän vuoksi ymmärrän nämä kyselyt.
Ja ap:lle - tunnen parikin jos sinua vielä kiinnostaa saada kuvaaja. Koska kuvaus olisi eli laskettu aika?
[/quote]Kiinnostaa yhä saada kuvaaja! Laittakaa s.postia :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 03:26"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:54"] Menee vähän yli tää äitien vartalonsa esittely. Ai synnytyskin pitäisi kuvata ja laittaa rakkaiden kotivideoiden kokoelmaan? Ja raskausmahaa on tietenkin kuvattava alasti ja julkaista facebookissa. Myös imetys on pakko tehdä ravintolassa ja kaikissa muissa mahdollisissa julkisissa paikoissa. Toivottavasti minä en menetä järkeäni ja siveellisyyden rajojani, jos joskus lapsia hankin. [/quote] Nyt on mennyt puurot ja puurot sekaisin. Kautta kamerain aikain on otettu kuvia syntyvistä lapsista ja sitä mylten synnyttävistä äideistä - useimmiten kiitos isien, jotka haluavat ikuistaa lapsensa syntymän filmille. Näin ei kuitenkaan aina ole, eli se mies ei osallistu synnytykseen tai pysty olemaan paikalla ilman että on teholla tiputuksessa kun synnytys on niin raskas, joten ne kuvat jäävät ottamatta. Tämän vuoksi ymmärrän nämä kyselyt. Ja ap:lle - tunnen parikin jos sinua vielä kiinnostaa saada kuvaaja. Koska kuvaus olisi eli laskettu aika? [/quote]Kiinnostaa yhä saada kuvaaja! Laittakaa s.postia :)
[/quote]
Et vastannut kun laitoin. :) Sonja S.
Minä voin tulla ja rahaa en tarvitse jos saan vetästä pikaset synnytyksen jälkeen?
Porvoossa häärää ammattimainen sairaalavalokuvaaja mukana joka synnytyksessä. Uutuutena suurta suosiota nauttivat seepia-sävytetyt jääkaappimagneetit h-hetkestä.
Kannattaa varmaan ottaa suoraan yhteyttä valokuvaamoihin.. Tämä palsta on juuri tällainen kun jotakin kysyy. Kyllä itsekin haluaisin synnytykseen jonkun ottamaan valokuvia. Mieheni on harrastelijakuvaaja, mutten usko että hän pystyisi kuvata lapsemme synnytystä hysteerisyydeltään :D Kyseessä on kuitenkin teille niin tärkeä asia, että kannattaa ottaa yhteyttä suoraan ammattilaisiin :) En tiedä miten tavallista synnytysten kuvaaminen on, mutta olisikohan sopiva kuvaaja esimerkiksi sellainen, joka tekee boudoir-kuvauksia huomenlahjoiksi?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:22"]
Miksi on oletus, että kaikki kuvat jaetaan somessa tms. esitellään vastentahtoisille kumminkaimoille? Eihän AP puhunut tällaisesta mitään.
[/quote.
Valitettavasti kokemus voi olla toinen-