Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTÄ valokuvaaja synnytykseen?! (TURKU)

Vierailija
20.03.2015 |

Onko kellään suositella valokuvaajaa synnytykseen turusta tai turun seudulta? Tarvitsisin kipeästi, myös harrastaja käy jos omistaa hyvän kameran! Maksua vastaan tietysti:)

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi joutuu maksamaan, kuvaaja vai sinä?

Vierailija
2/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:39"]Kumpi joutuu maksamaan, kuvaaja vai sinä?
[/quote]Minä tietysti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Miksi?

Vierailija
4/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun vittuani tietysti. Siksi että sieltä tulee vauva! Ap

Vierailija
5/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sinun maksaa, joku maksaa sinulle, että pääsee kuvaamaan.

Vierailija
6/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
7/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä nauretaan? En ole ap, ja olen nähnyt upeita valokuvia synnytyshuoneesta. Miksi se nyt on niin hauskaa, en ymmärrä.

Vierailija
8/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän yli tää äitien vartalonsa esittely. Ai synnytyskin pitäisi kuvata ja laittaa rakkaiden kotivideoiden kokoelmaan? Ja raskausmahaa on tietenkin kuvattava alasti ja julkaista facebookissa. Myös imetys on pakko tehdä ravintolassa ja kaikissa muissa mahdollisissa julkisissa paikoissa. Toivottavasti minä en menetä järkeäni ja siveellisyyden rajojani, jos joskus lapsia hankin.

Vierailija
9/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon amatööri... Ihan perus järkkäri löytyy - kaipa sillä ihan kivoja kuvia saa.. Oon 17v tosin.

Vierailija
10/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miitääää. Miksi kukaan haluaa kuvauttaa synnytyksensä! Aaargh. Laitatko sitten reaaliaikaista päivitystä instagramiin kaikkine yksityiskohtineen? Kokoatko kuvista kivan perhealbumin? "Tässä kohtaa äiskän väliliha repesi." Sitä on kiva sitten myöhemmin yhdessä katella ja muistella.

Alkaako tää selfiekulttuuri mennä ihan vähän liian pitkälle?

Vierailija
11/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä doula kuvasi. Etukäteen ajattelin, että miksi helvetissä haluaisin sellaisia kuvia katsoa ikinä. Nyt ne ovat kuitenkin TODELLA rakkaita. Kukaan muu kuin doula, minä ja lapsen isä ei ole nähnyt kaikkia kuvia, esim. isovanhemmille on näytetty vain hyvällä maulla rajattuja kuvia, joissa ei näy mitään kriittistä. Facebookiin noista kuvista ei tule päätymään yksikään.

Vierailija
12/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:49"]

Miksi tässä nauretaan? En ole ap, ja olen nähnyt upeita valokuvia synnytyshuoneesta. Miksi se nyt on niin hauskaa, en ymmärrä.

[/quote]

Ehkä siksi, että kuvaamista varten pitäisi erikseen palkata kuvaaja, ihan kuin lapsen isä ei voisi ottaa niitä, varsinkin kun nykyään kai kaikilla on kännykässäkin hyvä kamera.

Olen kyllä kahden vaiheilla, onko ap tosissaan vai yrittääkö polkaista käyntiin uutta av-legendaa.

Vierailija
13/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli synnytyksessä kuvaaja :) Koko synnytys kuvattiin niin että lapsen ulostulo näkyy. Kauniita mustavalkoisia kuvia, mutta alapääni on peitetty pilvenhattaroilla :) Vain pieni ihana prinssi-ihmeemme, joka uutterasti työntyy maailmaan, on kuvien keskiössä <3

Vierailija
14/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:49"]

[/quote]

Ehkä siksi, että kuvaamista varten pitäisi erikseen palkata kuvaaja, ihan kuin lapsen isä ei voisi ottaa niitä, varsinkin kun nykyään kai kaikilla on kännykässäkin hyvä kamera.

Olen kyllä kahden vaiheilla, onko ap tosissaan vai yrittääkö polkaista käyntiin uutta av-legendaa.

[/quote]

Entäs jos tarkoitus olisi saada myös isä kuvaan? Sitäpaitsi ei minun mieheni olisi ainakaan joutanut kuvaamaan yhtään mitään, oli selkäni takana tukena, kun ponnistin. Toisella kädellä piti kädestäni kiinni ja toisella viileää käärettä otsalla. Tätäkään en tietäisi/muistaisi, jos ei olisi kuvia. :)

12

Vierailija
15/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on harvoja tilanteita kun tekee mieli sanoa YÄK

Vierailija
16/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kätilöä kuvaamaan. Ei niillä muuta tekemistä ole, ovat vaan takahuoneessa kahvilla.

Vierailija
17/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:20"]

Pyydä kätilöä kuvaamaan. Ei niillä muuta tekemistä ole, ovat vaan takahuoneessa kahvilla.

[/quote]

Tai sadistisesti kiusaavat tuskissaan huutavaa äitiä eivätkä suostu antamaan kipulääkkeitä.

Vierailija
18/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:15"]

Meillä oli synnytyksessä kuvaaja :) Koko synnytys kuvattiin niin että lapsen ulostulo näkyy. Kauniita mustavalkoisia kuvia, mutta alapääni on peitetty pilvenhattaroilla :) Vain pieni ihana prinssi-ihmeemme, joka uutterasti työntyy maailmaan, on kuvien keskiössä <3

[/quote]

Ihan oikeesti nyt hei.

Vierailija
19/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten jos vauva tuleekin syöksysynnytyksellä nopeasti? Pitääkö sit lavastaa jälkikäteen niitä isä hieroo äidin selkää -kuvia?

Vierailija
20/63 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on oletus, että kaikki kuvat jaetaan somessa tms. esitellään vastentahtoisille kumminkaimoille? Eihän AP puhunut tällaisesta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi