Suosittele shampoiota ja hoitoainetta
Suosittele shampoota ja hoitoainetta.
Taustatieto hiuksistani:
värjätyt, vähän latvoista kärsineet hiukset. Luontuvat. Rasvoittuvat nopeasti otsalta ja ohimoilta.
Kerro myös n. hinta jos tiedät ja mistä hankkia.
Kommentit (22)
Taasko se hajusteallerginen, joka-asialle-allerginen, itsestään huolehtimaton ja meikkaamaton lipeäkalanaama jaksaa käydä täällä miinuspeukuttamassa näitä kauneusaiheisia ketjuja koska on niin läpikateellinen naisille jotka piittaavat ulkonäöistään???!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:02"]
Taasko se hajusteallerginen, joka-asialle-allerginen, itsestään huolehtimaton ja meikkaamaton lipeäkalanaama jaksaa käydä täällä miinuspeukuttamassa näitä kauneusaiheisia ketjuja koska on niin läpikateellinen naisille jotka piittaavat ulkonäöistään???!
[/quote]
Lipeäkalanaama? :D :D
Dove Oxygen moisture-hoitoaine. Saa Cittarista, Prismasta, Anttilasta, Sokokselta, Emotionista ja Stokkalta. Maksaa alle 5€. Ei latista hiuksia, hoitaa kuivat latvat. Mun nenääni tuoksuu mukavalta eli ei kovin voimakkaalta.
Joico K-pak, parasta ainakin omalle käsitellylle tukalle. Kallis , mutta joka pennin väärti.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:43"]Joico K-pak, parasta ainakin omalle käsitellylle tukalle. Kallis , mutta joka pennin väärti.
[/quote]
Netistä n. 40 €
Pantene.
Aloin ihmetellä että mitä amerikkalaiset ystävät käyttää kun heillä on aina niin kuohkeat ja kiiltävät hiukset vaikka niitä vaalennetaan ja raidoitetaan aika tujuillakin aineilla että latvatkin varmaan kuivuu, mutta sanovat että ostavat Pantenea ja ovat iloisia että sitä saa halvalla koska Pantenen tuotteet olivat aika kalliita jenkkilässä aiemmin. Täällähän se on aina ollut halpa, 3-4 euroa pullo.
Ostin sitten minäkin Pantenen "volume" sekä "youth protect" shampoot ja hoitoaineet, jotka on paljon parempia kuin aiemmin käyttämäni kalliit Kerastaset, L'anzat ja Redkenit jotka tekee hiukset latteiksi ja ylihoidetun näköisiksi ja saa hiukset näyttämään lievästi kellastuneilta. L'orealin kampaamosarjan tuotteet kuivattivat hiuksiani ja etenkin latvoja korpuksi. Pantenella hiusväri on vivahteikas ja raikas ja latvat saa sopivasti hoitoa latistumatta.
Tiedän että jotkut kampaajat käyttää itse marketeista saatavaa Tresemmen silikonitonta ja sulfaatitonta Naturals-sarjaa omiin hiuksiinsa vaikka myyvät kalliita salonkituotteita muille :D
Jos haluaa kalliin shampoon tuoksun hiuksiinsa ja korostaa väriä tai raitoja kiiltävämmiksi, niin Schwarzkopf Ultime -sarja on mahtava, pulloissa on Claudia Schifferin kuva ja niitä myydään ruokakaupoissakin. Hinta jotain 8 egen paikkeilla per puteli. Niissä on tosiaan sellainen pehmeän puuterinen vaniljainen, mantelinen hyvä tuoksu. Kaikki jotka nuuhkaisseet hiuksiani ovat sanoneet että nyt on kyllä niin hintavat tuotteet päässä että huh huh, että miltä kampaajalta noita saa =D
http://www.kcprofessional.fi/four_reasons.html
Noi on parhaita! Sanovat kotimaiseksi sarjaksi ja mä jotenkin kuvittelen että ne tehtäisiinkin suomessa. Ainakin enemmän kotimaista, kuin moni muu.
Pullollinen shampoota tai hoitoainetta maksaa alle 10e, hulluilla päivillä megaisopakkaus tasan 10e.
Loreal Serie Expert Vitamino Color-shampoo voisi ehkä tuon ap:n kuvauksen perusteella sopia. Ostin itse pullon jostain alesta "kun oli niin halpa" ja hetken käytettyäni hiukset näytti ihmeen hyviltä. Ei ole kuitenkaan liian hoitava eli hiukset ei näytä heti "rasvaisilta". Nyt etsin tarjousta nettikaupoista ko. shampoosta. Esim. 1,5 l pöniköitä serie expertiä voi löytää hinnalla 20 €.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:24"]
Dove Oxygen moisture-hoitoaine. Saa Cittarista, Prismasta, Anttilasta, Sokokselta, Emotionista ja Stokkalta. Maksaa alle 5€. Ei latista hiuksia, hoitaa kuivat latvat. Mun nenääni tuoksuu mukavalta eli ei kovin voimakkaalta.
[/quote]
Tämä oli muuten ihan miellyttävä tuote, mutta tuoksun voimakkuudesta olen todella eri mieltä. Hiukset tuoksuivat erittäin voimakkaasti tämän jäljiltä ja seuraavana päivänä urheillessa päästäni valui Doven hajuista hikeä! Mulla oli vielä muotoilutuotteet hiuksissa ja silti se hiki haisi poispesemältäni hoitoaineelta enemmän kuin hiuksiin jätetyiltä muotoilutuotteilta. En ole tätä ennen käyttänyt markettihoitoaineita vuosiin, joten en tiedä onko hajusteet normaalistikin näin voimakkaita markettihoitoaineissa.
XZ kosteuttava niittyvilla shampoo (silikoniton) Löytyy myös hoitoaine. Kuiviin latvoihin käytän ite kookosöljyä.
Urtekramin koivu- shampoo ja hoitoaine prismasta, alle 10 € yhteensä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:14"]XZ kosteuttava niittyvilla shampoo (silikoniton) Löytyy myös hoitoaine. Kuiviin latvoihin käytän ite kookosöljyä.
[/quote]
Tämä. Ja käytän kanssa kookosöljyä latvoissa.
Erittäin Hieno Suomalainen mustikkashampoo ja -hoitoaine käsitellyille hiuksille. Maksaa n. 2e ruokakaupassa. Näihin vaihdettuani päänahka ja hiukset ovat voineet paremmin kuin ikinä! Eikä sisällä päänahkaan jämähtäviä silikoneja.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:02"]
[/quote]
Ööh... jos se alapeukuttaa siksi, ettei pidä suositellusta shampoosta ja hoitoaineesta?