Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kullanvaalea hiusväri?

Vierailija
20.03.2015 |

Mikä on paras kullanvaalea marketeissa myytävä hiusväri?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kullanvaalea" voi tarkoittaa niin montaa eri asiaa että ei tähän oikein voi vastata. Täytyisi ensinnäkin tietää minkä vaaleusasteista kullansävyä haet. Lisäksi toisten mieleinen kulta on enemmän kultainen, jopa kupariin vivahtava, toisten taas vähemmän lämmin... Kannattaa vaan katsella niitä värinäytetupsuja ja etsiä itse se mieleinen kullansävy.

Vierailija
2/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä ei saa ikinä vastauksia mihinkään järkeviin kysymyksiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan parhaimman polycolorin kirkkaanvaalealla, mutta sillä vaalentaessa omalla värillä on suuri merkitys

Vierailija
4/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:53"]

"Kullanvaalea" voi tarkoittaa niin montaa eri asiaa että ei tähän oikein voi vastata. Täytyisi ensinnäkin tietää minkä vaaleusasteista kullansävyä haet. Lisäksi toisten mieleinen kulta on enemmän kultainen, jopa kupariin vivahtava, toisten taas vähemmän lämmin... Kannattaa vaan katsella niitä värinäytetupsuja ja etsiä itse se mieleinen kullansävy.

[/quote]

Onhan se niinkin, mutta esimerkiksi hyväksi havaittu merkki tai oma suosikkisävy olisi kiva kuulla. Omaan makuun on suht vaaleansävyiset tai keskivaaleat, koska pohjaväri on tällä hetkellä platinan vaalea, josta haluan eroon. Mutta en halua tummanvaaleaa tukkaa enkä kupariin taittavaa. Vaan kirkkaan kullanvaalean jossa saa olla paljon sitä kultaista pigmenttiä.

-ap 

Vierailija
5/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:55"]

Mä saan parhaimman polycolorin kirkkaanvaalealla, mutta sillä vaalentaessa omalla värillä on suuri merkitys

[/quote]

Vaalentaako se myös hiuksen tummuusastetta vai onko se vain hiusväri? Hakusessa olisi siis hiusväri, ei tarvitse vaalentaa hiusta. :)

-ap

Vierailija
6/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:55"]

[/quote]

Vaalentaako se myös hiuksen tummuusastetta vai onko se vain hiusväri? Hakusessa olisi siis hiusväri, ei tarvitse vaalentaa hiusta. :)

-ap

[/quote]

joo, ei käykään

kokeilepa sitten color maskeja (osta kampaajalta) caramel voisi olla sulle hyvä

Vierailija
7/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miun naisella onjo luonnostaa kauniin kullan väriset hiukset. Ei tartte värjäillä ja tummat sekä vaaleet ei sovi ollenkaan. Monella ei oletkaa luonnonvärisenä.