Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua toista kissaa

Vierailija
12.12.2021 |

Mulla leikattu tyttökissa joka maukuu mulle tosi paljon ja naukuu ja niukuu. Rasittava ääni, lajitoveria en halua koska tämä nukkuu suurimman osan yöstä mitä jos toinen ei? Mitä jos ne maukuu molemmat? Mä kuitenkin vuokraa maksan eikä kissa joten en täytä mun kotia kissoilla

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ota toista

Vierailija
2/3 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että monien eläinten kohdalla tää lajitoveri juttu ei todellakaan onnistu. Kaneista ja kissoista sanotaan monesti että nauttii kun on lajitoveri. Ja vitut sanon minä, esim kaneja on ollut tässä talossa 6 ja niistä kaksi on onnistuttu yhdistämään niin että ei ole tullut mitään riitoja.

Se että eläin asuu kodissa muuttaa sen käytöstä, koska reviiri tilaa ei ole samaan malliin kuin luonnossa, eli monesti se eläin viihtyy parhaiten yksin ihmisten seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että monien eläinten kohdalla tää lajitoveri juttu ei todellakaan onnistu. Kaneista ja kissoista sanotaan monesti että nauttii kun on lajitoveri. Ja vitut sanon minä, esim kaneja on ollut tässä talossa 6 ja niistä kaksi on onnistuttu yhdistämään niin että ei ole tullut mitään riitoja.

Se että eläin asuu kodissa muuttaa sen käytöstä, koska reviiri tilaa ei ole samaan malliin kuin luonnossa, eli monesti se eläin viihtyy parhaiten yksin ihmisten seurassa.

Joo mun sisko halusi pupulleen lajitoverin. Ne ei tuu toimeen joten niiden aitaus on jaettu. Ku ne tappelee muuten. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi