Kahvitarjottavat vegaanille
Pitääkö ottaa huomioon hänen vegaaniutensa tarjoiluissa koska esimerkiksi Geishaa ja Fazerin sinistä hän pystyy syömään laatikollisen tuosta vaan. Onko epäkohteliasta tarjota vain nameja?
Kommentit (28)
En itse syö suklaata, joten en tiedä ovatko mainitsemasi tosiaan vegaanisia. En tässä pandemian vaiheessa itse vieraile kenenkään luona, mutta jos vierailisin niin ehdottaisin, että tuon itse kahvileivät sekä itselleni että isäntäväelle.
Hän siis ilmeisesti käyttää maitotuotteita myös. Eli voit leipoa ihan normaaliin kermaan kakkuja, tarjota voitakinaan tehtyjä joulutorttuja yms. Fetajuustopiirakka vois olla vaikka yks suolainen tarjottava.
Tässä pandemian vaiheessa. 🤣😂😅
PS
Muista hamstrata vessapaperia!
Vegaanius huomioidaan vain jos kys henkilö on itse huomioinut sinun normaalin ruokavaliosi.
Itse en huomioisi vegaaniutta mitenkään.
Jos se on tuollainen muropakettivegaani niin sitten syö kaikkea. Tarjoa mitä lystäät ja itsekin syöt.
Vaikuttaa siltä, että hän ei ole vegaani vaan lakto(-ovo) kasvissyöjä. (Lakto=maitotuotteet, ovo=munat).
Kysy häneltä kumpi hän on, vegaani vai kasvissyöjä. Ja jos kasvissyöjä, kysy syökö maitotuotteita ja munia, jolloin sinulla ei olisi mitään vaikeuksia.
Kysy häneltä itseltä mitä hän haluaa? Saat suoran vastauksen heti!
Leivoksissa on munia joita ei syö mutta suklaa käy kyllä monet vegaanit syö kalaa ja maitoa 🍣😂🐔🐓mutta porkkanaraaste ja suklaa on hyvä. Riisikakut niitä pyöreitä riisileipiä päällä vaikka paprikaa.
Kyseessä siis kasvissyöjä ei vegaani.
Vegaanivieraille itse tarjoan yleensä joko appelsiiniraakakakkua, vegaanista suklaakakkua. pullaa tai pannukakkua. Jos en ehdi tai viitsi leipoa niin haen lähikaupasta oreo keksejä ja esim wiener nougata tai Marianneja.
Suolaisena jotain voileipiä, piirakkaa, rieskarullia, uunituoretta focaccias tai mitä nyt milloinkin. Ihan oikeasti tämä ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän siis ilmeisesti käyttää maitotuotteita myös. Eli voit leipoa ihan normaaliin kermaan kakkuja, tarjota voitakinaan tehtyjä joulutorttuja yms. Fetajuustopiirakka vois olla vaikka yks suolainen tarjottava.
Vegaani ei käytä mitään eläinperäistä.
Paprikaa ja omena kirjoitti:
Leivoksissa on munia joita ei syö mutta suklaa käy kyllä monet vegaanit syö kalaa ja maitoa 🍣😂🐔🐓mutta porkkanaraaste ja suklaa on hyvä. Riisikakut niitä pyöreitä riisileipiä päällä vaikka paprikaa.
Ei ole vegaani. Vegaani tarkoittaa henkilöä, joka ei syö mitään eläinperäisiä ruoka-aineita kuten lihaa, kalaa, munia, maitotuotteita tai niiden johdannaisia.
Tarjoa hedelmiä. Teet vaikka hedelmäsalaatin
Vegaanin kutsu katoaa mystisesti Postissa...
Näkkileipää, ihan vaan kuivana jos ei sun normaalit levitteet kelpaa.
No ei se mikään vegaani ole, jos maitosuklaa kelpaa.