Ei kai kukaan oikeasti juo alkoholia sunnuntaina?
Lauantaina saa juoda, sunnuntaina ei todellakaan. Muuten on hirveä juoppo.
Kommentit (57)
Mä juon joskus muutaman lonkeron kun ahdistaa jo maanantainen työpäivä
Saattaa se venähtää sunnuntain puolelle jos juotavaa riittää.
Sunnareilla on usein mukavampaa kuin perjantaina tai lauantaina.
Jäykkää myös sunnuntaisin. Menee maanantain saikutus sitten helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Just join viinilasin ruuan kanssa! Tekikö se minusta hirveän juopon?
Sitkeässä on nuo Turmiolan Tommi -asenteet edelleenkin Suomessa!
Tunsitko alkoholin vaikutuksen eli koitko mielihyvää? Se on merkki alkoholismista jos ei voi olla ilman viiniä ruoallakaan.
Oletko tietoinen, että on myös ihmisiä jotka tekevät esim. vuorotyötä ja saattavat olla viikonlopun töissä? Tai ihmisiä, joilla on täysin vapaat työajat ja itse valitut vapaapäivät.
Kaikenlaista järjetöntä täällä tuleekin vastaan.
Join mä tänään lasillisen viiniä ruoan kanssa. Mutta en mä lauantaina juonut, enkä perjantaina, enkä viime viikolla enkä edellisellä ... Menikö tässä nyt jotain väärin?
En juonut lauantaina enkä perjantaina mutta tänään on paellajuhlat, joten kyllä juon.
Viikonloppuna työskentelevillä ei siis olisi koskaan oikeutta juoda alkoholia?
Saatan juoda jokusen annoksen pe, la ja su. Muina päivinä en juo
Just ajattelin juoda pari lasillista leffan kanssa. Soitatko poliisin?
Minä juon yleensä perjantaina. Voin juoda sunnuntaina jos en ole maanantaina menossa töihin mutta päivällä ei ole muuten väliä.
T: Irwinisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsitko alkoholin vaikutuksen eli koitko mielihyvää? Se on merkki alkoholismista jos ei voi olla ilman viiniä ruoallakaan.
Olen eri. Mutta mitä tekemistä tällä nyt on sen kanssa tunteeko lasillisesta viiniä mielihyvää? Tottahan siitä nyt saa tuntea mielihyvää. Miksei saa nauttia hyvästä viinistä? Eikös se nyt ole vähän niin kuin viinin idea? Muutenhan voisi juoda vettä.
Mä siivosin, join janooni kaljan kertasiemaisulla, lämmitän saunan ja juon kohta lisää. Kauhee syntinen.
Eilen olin kummitytön kanssa pulkkamäessä ja käytiin herkuttelemassa.
Huomenna vielä vapaapäivä ja ti iltavuoroon.
Kumpi on juopompi: Henkilö A, joka juo pullon vodkaa lauantai-iltana vai henkilö B, joka juo lasillisen shamppanjaa sunnuntaibrunssilla?
Mä joisin viiniä nyt mut hitto kun Alko on kiinni!
Join juuri neljä pientä III olutta. Ruuan kanssa ja loput kutoessa sukkaa. Rentouttaa. Join myös la ja pe. Viikolla en. Olen asunut ulkomailla ja siellä ihan normaalia juoda viiniä joka päivä.