Haluaisitteko että Päivi Räsänen on omalääkärinne?
Kommentit (85)
Ai haluaisinko lääkärikseni sellaisen jonka mielestä minulle ei kuulu oikeus päättää kehostani? Haluaisitko itse?
En haluaisi häntä omaksilääkärikseni. On tainnu Päiviltä mennä vähän sekaisin uskonasiat ja maalliset jutut, ei tiedä itsekkään kumpaan suuntaan kallistuisi, ehkä hänellä on jo liikaa maallista mammonaa että ei enää välitä köyhistä ja syrjäytyneistä. On vähän samaa kaliiberia kuin tämä Sari Essayah, käy kyllä mielellään jouluna näyttäytymässä Hurstin joulujuhlissa ja osaa pitää hyvän puheen, mutta mitään ei tosiasiassa tee köyhien hyväksi kuten ei Päivikään.
Voisin hyvin ottaakin. Tultaisiin Päivin kanssa varmaan hyvin juttuun, ollaan monesta asiasta samaa mieltä (etenkin transliike, abortit pääosin) vaikken itse tuo mielipiteitäni noin aktiivisesti esiin eikä minulla ole noin vahvaa vakaumusta. Itse olen muuten kliinisessä työssä toimiva lääkäri, ehkä jonkun teistä omalääkäri :)
Vierailija kirjoitti:
En, koska ei ole tehnyt lääkärin hommia ihan helvetin pitkään aikaan? 😅 Muuten mulle on aika sama mitkä lääkärin vakaumukset ja poliittiset näkemykset on.
Olin kanssa tulossa kirjoittamaan, että en haluaisi kuin äärimmäisessä hätätapauksessa sellaista lääkäriä apuun, joka ei ole tehnyt työtään vuosikymmeniin. Mutta kyllä minä pohtisin vähän noita uskonnollisia ja poliittisia taipumuksia. Mieluiten tosi hyvä lääkäri, joka ei tyrkytä mitään hörhöilyä suuntaan eikä toiseen.
Vaikka jaankin Räsäsen kanssa liki saman aborttimielipiteen.
Tottakai.
Menisin heti näyttään prostata vaivojani.
Ja valittelisin aamujäykkyyttä. heh heh
Oon sattumalta ollu aika monen lääkärin kanssa tekemisissä. Siihen porukkaan mahtuu tosi outoja tapauksia. Moniin tapaamiini lääkäriin verrattuna Päivi ei vaikuta olevan mitenkään erityisen sekaisin vaan on perhekeskeinen kristitty konservatiivi. Kelpuuttaisin.
Aah, ois kiva näyttää kipiää kullia päiville
Huh, jos olisi maailman ainut lääkäri ja tilanne olisi hengenvaarallinen, niin voisin ehkä harkita. Ehkä. Puistattava eukko.
Kyllä. Olisi varmasti asioihin perehtyvä ja lämminhenkinen lääkäri.
On ihan eri asia, mitä Päivi saa puhua lääkärinä ja mitä kansanedustajana.
Luotan että pysyisi lääkärinä asiassa, mutta kansanedustajan työhön hänellä kuuluu arvopohjan miettiminen.
En tiedä mitään Päivin lääkärintaidoista, joten vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
On ihan eri asia, mitä Päivi saa puhua lääkärinä ja mitä kansanedustajana.
Luotan että pysyisi lääkärinä asiassa, mutta kansanedustajan työhön hänellä kuuluu arvopohjan miettiminen.
Mikä on Räsäsen arvopohja jos ei kysy edes yhtään kysymystä rokotevaurioista? Missä vastuu?
En tiedä miten ammattitaitoinen hän on ja kuinka ajantasalla hänen taitonsa ovat, kun on ollut niin kauan politiikassa. Jos nuo on kunnossa, niin mikä ettei. Mieluummin kuin joku ulkomaalaissyntyinen, joka ei kunnolla ymmärrä, mitä kerron vaivoistani.
Vierailija kirjoitti:
Ai haluaisinko lääkärikseni sellaisen jonka mielestä minulle ei kuulu oikeus päättää kehostani? Haluaisitko itse?
Kaikenlaistahan täällä tuputetaan ja pakotetaan vaikka pitäisi olla oikeus päättää itse kehostaan.
Mihin se itsemääräämisoikeus nyt omasta kehosta katosi.
En. Lääkäri joka pitää evoluutiota uskon asiana ei herätä lainkaan luottamusta.
Mikä on omalääkäri. :D Yhdeksi vaihtuvista lääkäreistä voisin ottaa, jos on harjoittanut ammattiaan politikoinnin lisäksi. Lääkärin ei pitäisi tuoda mielipiteitään työhön.
Päivi on ihana!! Siunausta päiväänne ✝️
Päivi kävisi hyvin. Varmasti hoitaa lääketieteellisin opein.
Muuten kyllä, mutta taitaa olla liian vähän työkokemusta lääkärin työstä.