Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko että Päivi Räsänen on omalääkärinne?

Vierailija
12.12.2021 |

.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen ja varmasti hyvä lääkäri.

Vierailija
42/85 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska ei ole tehnyt lääkärin hommia ihan helvetin pitkään aikaan? 😅 Muuten mulle on aika sama mitkä lääkärin vakaumukset ja poliittiset näkemykset on.

Sama täällä, epäilen onko ammattitaito ajantasalla, kuitenkin systeemit ja suositukset muuttuu koko ajan. Noin henkilönä ihan sama, olen käynyt lestalääkärilläkin ja kuullut asian jälkeenpäin vasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos vain on mahdollista.

Vierailija
44/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset miehellä on .....kyllä jos tuhansia vuosia vanhoja uskontosääntöjä tai sen ajan mielipiteitä opettaa eri uskonnot kirjaimellisesti niin koko maapallo on sen takia sekaisin. Opettaa nykyaikana tuhansia vuosia vanhoja ....ei saa palmikoida hiuksia miehellä ei saa olla pitkiä hiuksia ( mooseksessa sai olla uudessa ei). Näillä ei ole mitään tekemistä pelastuksen kanssa saati nykyajan. Ja kuppari ammattina pitää lakkauttaa noituutena. Likaiset välineet. Huumeneulat. Lääkärin velvollisuus on parantaa ja auttaa mikään muu motiivi ei sovi hoitotyön etiikkaan.Saman sukupuolisten seksi on luonnon vastaista mutta silti ketään ei jätetä hoitamatta tai auttamatta tietenkään.Niin on raiskauksetkin luonnotonta ja väkivalta.Moni mies ei suostu isäksi eikä naista voi pakottaa äidiksi.Nykyään lääkärit ei halua määrätä antibiootteja ihmiset kuolee sepsikseen myös ientulehdukset virtsa jne.

Vierailija
45/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei =)

Vierailija
46/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulle on huonoa kokemusta uskovaisista lääkäreistä.

Vierailija
47/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin kyllä rekan alle erittäin nopeasti jos tommosia häiriintyneitä suomessa olisi joka paikka täynnä.

Vierailija
48/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi häntä todesta, joten ei.

Vierailija
49/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontolahkoissa liikkuu varastettua tavaraa ja väärennettyjä päästäänkö ensin oikeisiin opettajiin ja palauttamaan väärennettyjä vääryydellä saatuja. Meillä on muita jumalia uskontoja joissa opettajat opettaa että muilta uskonnoilta saa varastaa tämä on se väärä opettaja ja ne pitää poistaa kouluista heti sekä uskonnoista. Sulla ei ole mitään oikeutta varastamiseen olit mistä tahansa uskonnosta.

Vierailija
50/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sai mut pohtimaan että voikohan uskovaiset naislääkärit tehdä sisätutkimuksia vai onko se lesboutta. Voiko uskovainen itse mennä sisätutkimukseen vai onko se naislääkärin tai -hoitajan luona lesboutta ja mieslääkärin luona pettämistä?

Vierailija
51/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tietäisi, että puhuu suoraan ilman turhia kiertelyitä ja kaarteluita eikä kumarra wokeinkvisiitiolle.

Vierailija
52/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsisin sukupuoli-identiteetin häiriöstä niin kyllä. En haluaisi päätyä ahdistuksissani amputoimaan rintojani ja piikittämään testoa pilaten fyysisen terveyteni.

Vierailija
53/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä taitaa olla aika kauan, kun hän on viimeksi lääkärinhommia tehnyt, mutta kyllä se olisi minulle varmaan ok.

Vierailija
54/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi koska en pidä räsästä erityisen pätevänä lääkärinä.

Sulla on siis kokemusta?

Hän tarkoittaa sitä kuten varmaan ymmärrät riidan haastaja että tämä uskontomooses ei ole harjoittanut lääkärin ammattia viimeiseen 50 vuoteen kuten sanonta kuuluu ....hän ei varmasti hallitse nykyajan koneita sääntöjä lääkkeitä enää vertaa aikaan jolloin on ollut työssä. Uhraa nyt muutama lammas ja vuohi niin Jumalasi jehovajahve saa elukan verta maasta muistutukseksi sinun synneistäsi ....sinun.

Vierailija
55/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisilla oli tapana päästää pääsiäis sapattina yksi ryöväri vapaaksi barabbas. Heidän tapojensa mukaan. Hyvää Jumalan Pojan syntymäjuhlaa . Palautatte ne huijatut rahat kiltisti ennen kuolemaanne tuomiolla vähemmän syntiä.

Vierailija
56/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten sukupapereiden nimien väärennökset omaisuusrikokset huijaukset ....terveisin Edvin Kevin Salmi .

Vierailija
57/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on täällä keskustelussa tosi suvaitsematon teidän mielestä , ja silti moni kirjoittaa ” en koska en halua uskovaista lääkäriä” :D. Kuka ei suvaitse ja mitä. En jaksa uskoa että reseptin kirjoituksen päätteeksi hän tyrkkäsi raamattua kouraan.Toki hänellä on vahvoja mielipiteitä mutta vaikuttaa niinkuin joku sanoikin niin hyvin jämäkältä joka lääkärin ammatissa välillä hyväkin asia. Jos lääkäri on pätevä , mua ei kiinnosta tippaakaan mikä mua hoitavan lääkärin poliittinen kanta tai uskonnollinen/ seksuaalinen suuntautuminen on. Sivuutetaanko tässä se että mahdollisesti hän olisi vaikka miten pätevä lääkäri kunhan hyökätään sen kimppuun mitä hän on julkisuudessa laukonut?

Vierailija
58/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
59/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti!

Vierailija
60/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ollaan niin eri aaltopituudella hänen mielipiteensä tuntien, etten haluaisi häntä lääkärikseni, kun kerran tiedän tämän.

Minä olen mennyt jo tiukkapipoisuuden ja tuomitsemisen vaiheen yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi