Kuinka monta maksukanavaa teillä on?
Millä perusteella olette valinneet? Valitsitko itse/kumppani?
Kommentit (27)
Itselläni on BB 24/7:n jäljiltä vielä Ruutu+:n lahjakorttia joku 3 viikkoa jäljellä. Asun sukulaiseni luona,jolla on Viasat Primium ja CMore Total. Katsoo paljon jalkapalloa. Itse en katso noita kanavia koskaan.
Kolme. Yksi on jatkuvasti, kaksi muuta väliaikaisesti, koska niillä on juuri nyt ohjelmaa, jota haluan katsella. Suoratoistopalvelut ovat harvinaisen käteviä sen vuoksi, että ne on helppo ottaa käyttöön ja sanoa irti.
TV-kanavia en katso ollenkaan, koska en siedä mainoksia.
Kumppanilla Viaplay ja HBO ja joku kolmas.
Onhan noita ollut. Ensin maikkarin maksupaketti, jossa oli MTV3 Max ja Sarja ja Scifi ja Komedia ja Fakta ja mitä niitä nyt olikaan. Maxin takia se otettiin, koska olemme mieheni kanssa olleet F1-faneja jo 30 vuotta ja formulat laitettiin sinne. Se oli paras maksupaketti, joka meillä on ollut. Sitten oli Soneran joku iso paketti, jonka nimeä en enää muista, mutta siinä oli nelisenkymmentä eri kanavaa. Viime vuosina on ollut ensin MTV Total ja viimeksi C More Sport, joka lähtee huomenna peruutukseen, kun F1-kausi tuli päätökseen.
Striimauspalveluista meillä on ollut vuodesta 2017 saakka Viaplay, koska se tuli ensin vuodeksi ilmaiseksi uuden Samsung-telkkarin myötä ja mies halusi jatkaa sitä myös maksullisena. Ennen ensi kautta täytyy tehdä päätös laajennetaanko Elisa Viihde Viaplayta sport-paketilla, koska formulat menevät sinne vai otetaanko Viasportin kaapelikanavat. Meillä on välillä ongelmia nettiyhteyksien kanssa, telkkari putoaa pois sisäverkosta. Tosin ensi vuonna meidän kerrostaloon uusitaan tv- ja dataverkko todennäköisesti joskus keväällä, joten silloin saadaan uusi modeemi ja sadan megan netti on toimintavarmempi kuin nykyisin. Asia on mietinnässä, aikaa on maaliskuuhun asti.
Mulla on pari Elisan maksukanavapakettia. Niissä on kai jotain 6 kanavaa, joita katson. Lähinnä BBC, Discoveryt, Food channel ja eri maiden uutiskanavia tulee katsottua.
Kasariteini kirjoitti:
Minulla on DNA Mix8, eli kahdeksan maksukanavaa. CMore1, CMore2, CMoreMax, Eurosport1, Eurosport2, MTV80's, MTV90's ka MTVHits. Eli urheilua ja musiikkivideoita.
Musavideot näkee ilmaiseksi youtubessa.
Miksi maksaa tuollaisesta?
Cmore jne. Sitten on nuo eurosport kanavat jonka ohjelmat on menneet ihan oudoiksi eli lopetan tilauksen.