Kuinka monta maksukanavaa teillä on?
Millä perusteella olette valinneet? Valitsitko itse/kumppani?
Kommentit (27)
Käteinen, debit/credit-kortti, tilillemaksu
Ei ole edes televisiota - sorry...
Minulla on DNA Mix8, eli kahdeksan maksukanavaa. CMore1, CMore2, CMoreMax, Eurosport1, Eurosport2, MTV80's, MTV90's ka MTVHits. Eli urheilua ja musiikkivideoita.
C-more +, Ruutu+, Disney channel, Netflix, Suppla +, Bookbeat ja Storytell. Satasen verran menee kuukaudessa näihin. Onpahan jotain josta säästää jos joutuu työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
C-more +, Ruutu+, Disney channel, Netflix, Suppla +, Bookbeat ja Storytell. Satasen verran menee kuukaudessa näihin. Onpahan jotain josta säästää jos joutuu työttömäksi.
Eli noin 1200 euroa vuodessa!
Ne mitkä yleveron mukana tuli, vaikka en katso tv.tä
Mikä marjatta 50v siellä taas kirjottelee.Kuka katsoo telkkaria vuonna 2022 🤣🤣🤣🤣
Cmore oli Ensitreffien takia mutta sen lopetin, kun sarjakin loppui. Nyt on HBO Max Sinkkuelämän jatkosarjan takia. Katson läppäriltä, joten ei ole kumppani vaikuttanut valintaan.
kaikki mitä android-tv:n kautta voi nähdä, apple-tv:kin näkyy telkastani. Nyt on ilmaiskuukaudet menossa meillä, siksi on kaikki katsottavissa, sen jälkeen en tosin kaikkia aio pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä marjatta 50v siellä taas kirjottelee.Kuka katsoo telkkaria vuonna 2022 🤣🤣🤣🤣
Minä.
Vierailija kirjoitti:
Sä elät tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Minä myös. Veikkaan, että ylläolevakin kommentoija on kaappikatselija joka on saanut isoilta pojilta noottia salkkareiden katselusta ja tullut nyt siitä suivaantuneena pätemään tänne.
0, tota tuubaa tulee ihan tarpeeksi ilmaiskanavilta, jopa liikaa niiltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes televisiota - sorry...
Miten se televisio liittyy maksukanaviin, eikä netissä ole enää saatavana maksukanavia ?
0. En näe mitään syytä noista maksaa. Silloin tällöin kyllä ilmaiskausina on ollut, viimeksi kuukausi sitten kuukauden ilmaisjakso muistaakseni Nesteen äpin käytön palkintona joku. Eipä siitä riittänyt kuukaudeksi katsottavaa.