Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi koskaan ruveta parisuhteeseen, koska miehet haluavat nuorempia

Vierailija
12.12.2021 |

Kolmekymppiset tässä lähestyy ja mietin, että mitä haluaisin loppuelämälläni tehdä. Ajatukset tietysti suuntasivat parisuhteeseen ennen pitkää, ja siitähän syntyi sellainen v.itutus ettei rajaa. Tajusin nimittäin, että siinä kävisi _parhaimmillaan_ näin:

Minä päädyn suhteeseen 5-10 vuotta vanhemman miehen kanssa. (Ennen kuin joku tuohon tarttuu, niin se on olennaista kertomuksen kannalta, ja koska sellaisista tykkään; nuoremmat ei sytytä). Ollaan onnellisesti yhdessä ja naimisissakin, saadaan lapsia, vielä ehtii.

Ennen pitkää alan tietysti rupsahtaa niin, että sen näkee. Niin alkaa tietysti mieskin, mutta minun viehättävyyttäni se laskee enemmän jos vertailee minun ja mieheni viehättymisen voimakkuutta toisiimme. Minä olen todella seksuaalinen ihminen, joten minun haluni miestäni kohtaan säilyy ennallaan. Miehen halut säilyvät ennallaan ylipäätään. Ennen pitkää tilanne on se, että minä haluan vimmatusti miestäni, mutta hän haluaa vimmatusti jotain kaksvitosia tai nuorempia eikä meidän seksielämämme ole entisellään. En saa enää kunnon seksiä, miehellä riittäisi meidän suhteemme alkua vastaavat höyryt ainoastaan jonkun nuoremman kanssa. Minulle jää joku helkutin lame rakastelu. Sekään ei kuitenkaan ole enää entisellään. Lopulta miehen katse vaistomaisesti ajautuu jonkun nuoremman persiiseen, eikä hänen huomionsa enää suuntaa samalla kiihkeydellä ja mielenkiinnolla minuun.

Oikeasti, mikä helvetin pointti? Koko ihmislaji on ihan paska.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua lapsia niin ole sinkku.

Vierailija
102/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan lähes kuusikymppinen nainen ei ole niin haluttava, että miehiä pörrää ympärillä. Pökerryttävän typerä väite.

Varsinkaan laadukkaita miehiä!😂 puhumattakaan nuorista ja menestyvistä miehistä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua lapsia niin ole sinkku.

Kuten aloituksesta kävi ilmi, haluaisin lapsia ja naimisiin.

Vierailija
104/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypsään ikään ehtinyt mies tajuaa kyllä jo omat rajansa jo, eivät kaikki, mutta luultavasti useimmat. Eiköhän joku ole varsin iloinen vielä tyytyessään sinuunkin.

No sehän lohduttaakin, etenkin toi viimeinen lause. Ei ajatus nyt ollutkaan se, että pelkäisin miehen alkavan käpälöimään jotain parikymppisiä tai pettämään. Hyväksyn ihan senkin, että parisuhteessa mies katselee ja pitää haluttavana muita, vaikken siitä nautikaan. Kunhan minäkin olen tarpeeksi viehättävä hänelle.

Ahdistaa se hetki, kun asia ei näin enää ole. Olen sen nyt aika monta kertaa tässä sanonut 

Vierailija
105/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan lähes kuusikymppinen nainen ei ole niin haluttava, että miehiä pörrää ympärillä. Pökerryttävän typerä väite.

Niinpä. Olen varma että tälläkin hetkellä esimerkiksi Monica Bellucci kyynelehtii italialaisessa palatsissaan syvää yksinäisyyttään ja seksuaalista turhautumistaan ja rukoilee jumalilta, että joku palstan kilttimiehistä suostuisi edes rahaa vastaan käyttämään häntä seksuaaliseen nautintoonsa

Vierailija
106/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä haluat?

Vierailija
107/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon. Miehet ovat epätoivoisia pörrääjiä naisten ympärillä.

Mä olen kans huomannut, että maailmassa ei niin hirveää naista olekaan, ettei sille löytyisi miehistä ottajia.

Vierailija
108/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluat?

Avautua. Miksi perkele pitää sanoa samat asiat sataan kertaan :D Ja sitten vielä joku kehtaa letkauttaa, että tajuttiin jo...

Vierailija
109/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan laadukkaita miehiä!😂 puhumattakaan nuorista ja menestyvistä miehistä....

Miksi niiden pitäisi olla nuoria miehiä, kuusikymppiselle naiselle? Naiselliselle ja tyylikkäälle kuusikymppiselle naiselle löytyy kyllä jos jonkinmoista oman ikäistä viiksivallua tarjokkaaksi. Pälvikalju ehkä vähän paistaa, mutta sellaisetkin voivat olla vaikka kuinka fiksuja, kunnollisia, hyviä miehiä, vaikka eivät mitään parikymppisiä pano-oreja olisikaan.

Vierailija
110/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää vaan hyväksyä se

Vierailija
111/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö useampaa ihmistä ihan oikeesti vaan ota päähän elämän erinäiset asiat? Jos ei pysty ratkaisemaan jotakin, niin se ei koskaan harmita? Ei voi pitää paikkansa... taitaa nyt vaan olla erityisen kiva sorsia katkeraa muijaa tässä :D

Vierailija
112/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä minusta Ap ole kyyninen. Olen ollut nyt jonkin aikaa eri treffipalstoilla ja lähes joka ikisellä miehellä, myös niillä fiksuilla on haussa nuorempi nainen. Esim. Pannukakussa laitetaan ikähaitari minkä ikäistä naista/miestä etsitään ja miehillä on lähes aina alaikäraja noin 18v ja yläikäraja noin -2v omasta iästä. Että näin. Tuli vähän masentunut olo, kun tajusi, että en mä pysty kilpailemaan niiden nuorten kanssa. Häviän pelin heti vaikka olisin kuinka nätti. En edes halua kilpailla. Ei ne nuoret naiset välttämättä syty niistä vanhemmista miehistä, mutta miksi ihmeessä mä haluaisin miehen jonka tiedän kuolaavan 20v tyttöjä?

Saman totesin eräällä treffisivustolla joskus kymmenisen vuotta sitten. Noin 90% miehistä ei hae edes oman ikäistään, pitää olla vähintään vuoden nuorempi. Huvitti ensin, sitten suututti ja lopulta masensi.

Toki on aina ne fiksut poikkeukset, mutta arvostus miessukupuolta kohtaan yleisesti laski kyllä tuolloin kuin lehmänhäntä. Ei olisi koskaan pitänyt sinne palstalle mennä.  Vaikka kuinka yritti sitten puolustella ja järkeillä tai mitä vain, niin vahinko oli jo valitettavasti ehtinyt tapahtua.

Vierailija
113/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun pitää vaan hyväksyä se

No niinhän mä sanoin jo.

Vierailija
114/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö useampaa ihmistä ihan oikeesti vaan ota päähän elämän erinäiset asiat? Jos ei pysty ratkaisemaan jotakin, niin se ei koskaan harmita? Ei voi pitää paikkansa... taitaa nyt vaan olla erityisen kiva sorsia katkeraa muijaa tässä :D

Sinä et ole muija. Palstamiehen kirjoitustyyli paistaa läpi, vaikka kuinka yrittäisit.

Vierailija
115/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden pitäisi olla nuoria miehiä, kuusikymppiselle naiselle? Naiselliselle ja tyylikkäälle kuusikymppiselle naiselle löytyy kyllä jos jonkinmoista oman ikäistä viiksivallua tarjokkaaksi. Pälvikalju ehkä vähän paistaa, mutta sellaisetkin voivat olla vaikka kuinka fiksuja, kunnollisia, hyviä miehiä, vaikka eivät mitään parikymppisiä pano-oreja olisikaan.

Ai minkä takia pitäs olla? No sen takia, että pipulit toimis!😂

Vierailija
116/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole muija. Palstamiehen kirjoitustyyli paistaa läpi, vaikka kuinka yrittäisit.

Olen kolmenkympin korvilla oleva nainen. Millä perusteella nainen ei voi olla tätä mieltä? 

On kyllä tullut huomattua, että oma viestintä poikkeaa vähän viestinnästä kanssasisarten, mutta ei kai se tähän kuulu.

Vierailija
117/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmenkympin korvilla oleva nainen. Millä perusteella nainen ei voi olla tätä mieltä? 

On kyllä tullut huomattua, että oma viestintä poikkeaa vähän viestinnästä kanssasisarten, mutta ei kai se tähän kuulu.

Onko sulla ikäkriisi?

Vierailija
118/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypsään ikään ehtinyt mies tajuaa kyllä jo omat rajansa jo, eivät kaikki, mutta luultavasti useimmat. Eiköhän joku ole varsin iloinen vielä tyytyessään sinuunkin.

No sehän lohduttaakin, etenkin toi viimeinen lause. Ei ajatus nyt ollutkaan se, että pelkäisin miehen alkavan käpälöimään jotain parikymppisiä tai pettämään. Hyväksyn ihan senkin, että parisuhteessa mies katselee ja pitää haluttavana muita, vaikken siitä nautikaan. Kunhan minäkin olen tarpeeksi viehättävä hänelle.

Ahdistaa se hetki, kun asia ei näin enää ole. Olen sen nyt aika monta kertaa tässä sanonut 

Tätä ei vain voi tietää. Jotkut kyllästyvät puolisoihinsa eivätkä pidä näitä haluttavina enää vanhoina. Monet taas pitävät, varsinkin jos suhde on muutenkin hyvä. Useimmiten kun viehätys katoaa, kyse onkin siitä, että suhde on muuten huono mikä vaikuttaa seksuaaliseen halukkuuteen. Näin on nuoremmillakin.

Elämän ja suhteiden kulkua ei vain voi ennustaa. Voi hyvin käydä niin, että mies ei pidä sinua haluttavana enää jossain vaiheessa. Mutta voi käydä niinkin, että et itse pidä haluttavana häntä. Voi olla ettet halua jossain vaiheessa seksiä tai miestä enää ollenkaan. Voit alkaa kiinnostua naisista. Tai haluta olla yksin. Tai voit tavata uuden miehen jota haluat ja joka haluaa sinua. Tai sitten nuorena aloittamassasi suhteessa voi pysyä intohimo kuolemaan asti. Omat vanhempani ovat noin seitsemänkymppisiä, äiti vieläpä 6 vuotta vanhempi ja intohimoa heillä on toisiaan kohtaan edelleen, koko ajan pilke silmäkulmassa enkä voi kuvitellakaan että isäni vaihtaisi puolisonsa parikymppiseen jos nyt jostain ihmeen syystä sellainen mahdollisuus ilmaantuisi.

Vierailija
119/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ikäkriisi?

On!! Mutta niin kuin tuossa aiemmin vähän avasinkin, niin ehkä tämä ahdistaa niin kovasti siksi, että on tullut vähän elämässä kuonoon. Ei varmaan ottaisi niin paljon päähän, jos olisin saanut osani kivoista jutuista jo aiemmin. Nyt pelkään olevani pian liian vanha voidakseni sitten saada niitä kivoja kokemuksia samalla tavalla kuin nuoremmat, ja jää sitten pelkästään rupsahtamiset ja laimeus käteen

Vierailija
120/134 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minkä takia pitäs olla? No sen takia, että pipulit toimis!😂

Tämä kommentti viimeistään vahvisti, että joku Nico-Petteri 14 v siellä kirjoittelee. Pistäs pääkkyä tyynyyn, huomenna on koulupäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan