Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko laihaläski treenata itsensä hyvään kuntoon ennen kesää?

Vierailija
12.12.2021 |

Haluaisin timmin kehon ja näkyvät sopusuhtaiset lihakset. Onko mahdollista saavuttaa ennen kesää jos nyt aloittaa?

t. löysä laihaläski jolla ei ole lainkaan lihaksia

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile, aloittelijalla rasvan poltto ja lihasmassan kasvatus voi jopa onnistua samanaikaisesti.

Ei voi. Varsinkaan aloittelijalla ei voi.

Kuulostaa loogiselta. Mitä pienempi lihasmassa, sitä vaikeampaa sen kasvattaminen tietysti on.

Vierailija
22/24 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelijalla tulee nopeasti näkyviä tuloksia. 3kk kuntosaliharjoittelu jo näkyy 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmin kropan saaminen ei ole loppujen lopuksi kovin vaikeaa. Ihmisen kehon kuin kuuluu olla juuri sellainen. Etenkin alle 50v miehelle treenatun kropan saamiseen riittää noin 4-5 tuntia intensiivistä liikuntaa viikossa noin 4-6 kuukauden ajan (oletus, että ihminen on korkeintaan hieman yli- tai alipainoinen).

Niin no jos juoksisin 4-5 tuntia viikossa niin saattaisin tietysti näyttää "treenatulta", mutten lainkaan sellaiselta kuin haluan. Sen sijaan kaksi alle tunnin mittaista salitreeniä viikossa riittää hyvin.

Vierailija
24/24 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastan sut kokeilemaan!

Aloita suunnitelmien teolla tänään ja huomenna toimiin

Mä oon sellainen joka tekee aina suunnitelmat mutta en koskaan toteuta:D Monesti olen tehty tarkat treeniohjelmat ja ruokalistat, mutta sitten ne aina vaan jää....

Olin itse aikoinaan samanlainen. Ongelma tuossa on se, että suunnittelet treenit yms. ilman ajatusta siitä, että oikeasti nauttisit siitä. Jos heti alkaa suorittamaan mieletöntä treeniohjelmaa ja hampurilaiset vaihtuu yhdessä yössä avokadopirtelöihin niin on erittäin todennäköistä, että tästä elämäntapamuutoksesta ei tule pysyvää.

Elämäntapamuutos kannattaa tehdä pienin askelin. Käytkö lenkillä ollenkaan? Jos et niin aloita sillä. Ala käymään vähän useammin. Vähän ajan päästä siirry kävelystä hölkkään tai kevyeen juoksuun. Kun olin juossut pari kuukautta niin aloin oikeasti myös haluamaan lihastreeniä ja aloitin painojen nostelun aluksi kevyesti pelkällä yhdellä kahvakuulalla ja vähitellen tein lihastreenistäni monipuolisempaa. Koko homman juju oli se, että oikeasti halusin tehdä näitä treenejä ja juoksuja enkä ainoastaan pakottanut itseäni treenaamaan tai liikkumaan. 

Riippuu varmasti ihmistyypistä myös. Itselleni sellainen suuri muutos kovaan treeniin välittömästi toimii, koska olen luonteeltani sellainen että tykkään siitä haastavuudesta ja innostun asioista täysiä. Ja tykkään myös siitä, kun lihaksiin sattuu seuraavana päivänä. Tietysti ei sitä tule ihan 100% noudatettua välttämättä kuukausia tai vuosia, joskus on muutaman viikon laiskottelutauko, mutta sitten on kuitenkin helppo palata siihen entiseen treenirytmiin. Mutta kyllä, on ehdottoman tärkeää että nauttii liikunnasta, miten tahansa sen päättääkin toteuttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi