Rajuimmat sperman lentämiset, mitkä olette nähneet?
Itse joskus darrassa panessa olen kokenut kovimmat ruiskimiset.
Kommentit (114)
Tyttö retkotti sohvani laidalla jalat maassa ja polvet levällään, minä olin polvillani lattialla ja nussin paljaalla. Kun tunsin että kohta tulee ihan väkisin, niin nykäisin ulos ja tehotippa lensi keskelle tytön oikeaa silmää. Silmä oli punainen koko loppupäivän.
Tämä on se todellinen syy, miksi opiskelijatytöillä on maanantaina punaiset silmät!
Olimme nuoria silloin, voi niitä aikoja!
Jäljet katossa teinipoikien huoneissa.
Nuori tyttö, silloin ihan uusi tuttavuus otti multa suihin kolmen viikon kineksen jälkeen. Multa laukesi ihan vahingossa ja koko lasti ryöppysi paineella syvälle tytön nieluun.
Kun tyttö taas pystyi puhumaan se oli ensin aika vihainen, mutta ymmärsi kyllä jutun sitten ja jatkoimme harjoituksia muilla tavoin.
Exältä lähti kumi pois kaaressa kun laukesi kesken kiusottelun..osaan todella asiani
Vierailija kirjoitti:
Exältä lähti kumi pois kaaressa kun laukesi kesken kiusottelun..osaan todella asiani
Tuntuisi hyvältä
Lukioikäisenä yläasteelta tuttu paha poika laukesi sisään vaikka yhdyntä piti keskeyttää. Sen laukeamisen todellakin tunsin ja spermaa tuli runsaasti. N26
Monta kertaa olen lähärissä lauennut naisten silmään/hiuksille/sängynpäätyyn, vaikka on yrittänyt tähdätä navalle tai pillun päälle. m32
Lentää omaan napaan joskus. Olen nelikymppinen papparainen
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti nähnyt, mutta kuulin. Tai no, näinkin. Sain kerran yhden nuoren tyypin tulemaan housuihinsa. Vikittelin ja vokottelin ja puhuin tuhmia, pitelin sitä kiinni ja pikkusen pussasin. Annoin sen mukamas vahingossa nuuhkaista vähän pimpsukkaa pikkuhousujen läpi ja hieman alistin, kiusoittelin ja kieltäydyin riisumasta mitään paljaaks. Hieroin sitä kalsareiden päältä ja uhosin, että et kestä tätä kauaa. Eikä kauaa kestänytkään kun se laukesi housuunsa niin että suhina kuului ja kalsareihin tuli märkä alue. Reppana :D Joo tiedän, olen kamala kiusaaja, mutta näin yli nelikymppisenä ihana vaan kiusata nuorilta spermat housuun, antamatta niille kuitenkaan mitään.
Sai jo sen mitä halusi.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti nähnyt, mutta kuulin. Tai no, näinkin. Sain kerran yhden nuoren tyypin tulemaan housuihinsa. Vikittelin ja vokottelin ja puhuin tuhmia, pitelin sitä kiinni ja pikkusen pussasin. Annoin sen mukamas vahingossa nuuhkaista vähän pimpsukkaa pikkuhousujen läpi ja hieman alistin, kiusoittelin ja kieltäydyin riisumasta mitään paljaaks. Hieroin sitä kalsareiden päältä ja uhosin, että et kestä tätä kauaa. Eikä kauaa kestänytkään kun se laukesi housuunsa niin että suhina kuului ja kalsareihin tuli märkä alue. Reppana :D Joo tiedän, olen kamala kiusaaja, mutta näin yli nelikymppisenä ihana vaan kiusata nuorilta spermat housuun, antamatta niille kuitenkaan mitään.
Mun vaimon kanssa seksi on aika usein tuollaista. Hieroo itseään ja kiihottuu siitä, että saa vittuilla minulle. Toimii tällaiset leikit kyllä molemmille. Joudun yleensä tulemaan "dry humppaamalla" samalla kun vaimo meinaa tikahtua nauruunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimon kanssa seksi on aika usein tuollaista. Hieroo itseään ja kiihottuu siitä, että saa vittuilla minulle. Toimii tällaiset leikit kyllä molemmille. Joudun yleensä tulemaan "dry humppaamalla" samalla kun vaimo meinaa tikahtua nauruunsa.
Miten tuota dry-humppaa tanssitaan?
Vierailija kirjoitti:
Lukioikäisenä yläasteelta tuttu paha poika laukesi sisään vaikka yhdyntä piti keskeyttää. Sen laukeamisen todellakin tunsin ja spermaa tuli runsaasti. N26
Minäkin laukesin yläasteella vahingossa tytön sisään kaksi kertaa peräkkäin. Vasta kolmannella onnistuin vetämään ajoissa ulos, vaikka eihän sillä enää siinä vaiheessa ollut merkitystä.
Oman sperman litinä ja maiskahtelu pillussa ja valuminen pitkin tytön peppua tuntui ja näytti aivan erityisen kiihottavalta!
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaankin olen nuorena saanut lentämään enintään metrin ja sitäkin vain yhden roiskaisun verran. Kouluikäisenä vedeltiin luokkakaverin kanssa vuorotellen takaapäin samanikäistä tyttöä ja vaihdettiin orkusta. Toisella kerralla kaveri veti vehkeensä ulos, kiskaisi kortsun pois, pari runkkausliikettä ja kaksi ruippausta lensi sängyn päätyyn ja kolmas laskeutui matkalla tytön hiuksiin. Tyttöä jouduttiin hiuksiin menneen mällin vuoksi lepyttelemään, mutta pakko oli ihailla suoritusta. Vähän epäilin, että ensimmäisellä kerralla kaveri jätti panon kesken.
Kouluiän kokemukset olivat kaikkein parhaita ja paras niistä oli se, kun olimme tilanneet tutun svetlanan kaverin perheen mökille.
Meitä oli seitsemän kaverusta ja olimme jakaneet kustannukset keskenämme niin, että vieraamme viihtyi luonamme koko yön. Kirnusimme kaikki paljaaltaan vuoron perään ja laskimme sisään. Olimme levittäneet vuoteelle sadeviitan lakanan alle patjan suojelemiseksi ja se osoittautuikin tarpeelliseksi.
Välillä joku kävi lisäämässä kiukaan alle puita ja toinen lämmitti pitsat kolmannen toimiessa juomanlaskijana ja palatessa toivuttuaan hetkeksi katselemaan miten nesteet pursusivat ulos pillusta jonkun kavereista kirnutessa ja tytön huohottaessa ja nussimaan sitten uudelleen.
Tämä tapahtui 90-luvun alussa, jolloin n-liitto oli juuri hajonnut ja sieltä tuli paljon neitosia harjoittamaan liiketoimintaansa rajan tälle puolelle. Myös tavaran hinta vastasi tuolloin alkuun koulupoikienkin ostovoimaa.
Ei sovi poika seuraavia treffejä moisen härnääjän kanssa! Tyydy näppeihisi vain!