Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rajuimmat sperman lentämiset, mitkä olette nähneet?

Vierailija
12.12.2021 |

Itse joskus darrassa panessa olen kokenut kovimmat ruiskimiset.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimon peppuun paneminen saa aikaisiksi kovan ryöpyn. Kerran oli ollut nainneissa hieman taukoa ja takaa päin peppuun pannessa laukesin hänen pyllynsä yli niin, että ensimmäinen ruikkaus lensi seinään saakka. Usein samalla tyylillä laukean niin, että nautintoa on lentänyt hänen poskelleen tai hiuksille.

Vierailija
22/62 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt että onkohan minussa jotain vikaa, kun runkatessa siemennesteeni lentää ainoastaan  noin seitsemän metriä. "nimim" mistä saisi lisää paineita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti nähnyt, mutta kuulin. Tai no, näinkin. Sain kerran yhden nuoren tyypin tulemaan housuihinsa. Vikittelin ja vokottelin ja puhuin tuhmia, pitelin sitä kiinni ja pikkusen pussasin. Annoin sen mukamas vahingossa nuuhkaista vähän pimpsukkaa pikkuhousujen läpi ja hieman alistin, kiusoittelin ja kieltäydyin riisumasta mitään paljaaks. Hieroin sitä kalsareiden päältä ja uhosin, että et kestä tätä kauaa. Eikä kauaa kestänytkään kun se laukesi housuunsa niin että suhina kuului ja kalsareihin tuli märkä alue. Reppana :D Joo tiedän, olen kamala kiusaaja, mutta  näin yli nelikymppisenä ihana vaan kiusata nuorilta spermat housuun, antamatta niille kuitenkaan mitään.

Täytyy olla melkoinen epämies vässykkä jos kiihottuu nelikymppisestä, suomalaisesta naisesta. Tai sit näit vaan jotain feministin päiväunta.

Vierailija
24/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sain kyllä lentämään pari metriä suihkussa tai ulkona, mutta enää ei paljon muuta kuin valuu. Mutta sen ainoan kerran kun puoliso on ottanut multa spermat suuhun, kovasta kiihotuksesta johtuen lasti lähti niin kovalla paineella että spermaa roiskui puolison nenästä mun alavatsalle.

Vierailija
25/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tisseille, kaulalle tai naamalle asti lentää jos kunnolla pannaan ja vetäisen ulos oikealla hetkellä. Riippuu mihin tähtää :D nainen tykkää kun "lentää kunnolla eikä vaan valu"

Vierailija
26/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykki kun pamahti, niin Muijalta lähti kulmakarvat.

Vierailija
27/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta ex kanssa anaalia.. Hän lupasi aamulla antavansa, kiusasi kokopäivän. Lopulta tuo hetki koitti 20.00

Työntelin lähärissä perseeseen antaumuksella. Samalla kun alkoi tuntua orkku tulevan, ex tuikkasi sormen mun perseeseen..

Jumalauta mikä orkku.. silmät meni kii ja tuntu et tajunta häviää. Kun palasin tähän maailman muija nauro ihan hitosti. ihmettelin miksi?

Ehkä 2 tippaa spermaa oli alavatsalla. Meil oli sängyn pääty jossa mun ja muijan valokuva ja vesilasi.. Mälliä oli kuvalla, sängyn päädyssä, vesilasi reunalla ja sisällä..

Ihan kova suoritus kun normaalisti mälli lentänyt Max muijan napa +10cm. Nyt meni 70-80cm yli.

Vierailija
28/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta Hollalaan.

Vierailija
29/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen suihinotto teininä. Likan nenän kautta omalle vatsalle sillai ettei tää likkakaan edes tajunnut mitä tapahtuu

Vierailija
30/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorelle naiselle kun pääsi pitkästä aikaa antamaan kyydit takaapäin ja puutosmällit piti ruiskia pakaroille, ensimmäinen hyrskäys lensi neitosen hiuksiin ja toinenkin lapojen väliin asti. M54

nuori nainen tuskin sai mitään..

Just mietin kun olin yhden 30v nuoremman kanssa, että se ehti saada 3 kertaa ennen... mutta opettele, kyllä se siitä.

Vierailija
31/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin poikaystävääni hyppytunnilla maaseudulla pienessä lukiossa hipihiljaisella käytävällä. Istuttiin remonttimiesten jättämällä lavetilla. Hän hyväili aluksi mua, mutta silloin keskityttiin enemmän häneen. Tunsin, miten pippeli paisui ja koveni vielä entisestään. Hän nousi ylös ja jatkoin vetoja takaa. Tiesin, että pian lentää, pojan pää taipui taakse, kuului pientä murinaa ja koko hänen vartalonsa nytkähteli, lantio työntyi eteen ja lattia kastui pisaroista. Mihin loput lensivät? Ei löydetty roiskeita mistään! Seuraavalla välkällä pussaillessa seinää vasten nojaillessa siinä sattumalta katsoin viereistä varaston ovea, olimme siis nyt toisella puolella sitä samaa käytävää ja siinä mustassa ovessa oli aika tuoreita valumajälkiä. Väkisinkin se näky hymyilytti ja joo kiihotti.

Vierailija
32/62 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä lensi, että lepikko ropisi, kai luokkaa 3-4 metriä. Nykyään kolme kertaa vanhempana jää alle kahden metrin. Eturauhasnesteen määrä (pitkä kiihotus) ratkaisee. Nuorena oli kiihottunut aina hereillä ollessa ja vähän unessakin.

Vierailija
33/62 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v tyttöystävän kanssa siemensyöksy on vahva vielä näin viiskymppisenä.

Vierailija
34/62 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä lensi, että lepikko ropisi, kai luokkaa 3-4 metriä. Nykyään kolme kertaa vanhempana jää alle kahden metrin. Eturauhasnesteen määrä (pitkä kiihotus) ratkaisee. Nuorena oli kiihottunut aina hereillä ollessa ja vähän unessakin.

Ruiskuiko Porvoossa?

Vierailija
35/62 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajuin?Hmm. Muistuu mieleen kerta kun oltiin vaimon kans viihteellä.

Vaimoa isketti nuori mies,ja vaimo kikatti ja kuiskutteli asiasta.

Sanoin että anna pillua jos haluat mutta minä katson.

Haluahan se,siinä epävarman hapuilun jälkeen katsoin kun poika yritti saada osumaan kullia reikään. No vaimon avustuksella se meni sisään.

Ja voi hyvänen aika kun kymmenen minuutin rynkytyksen jälkeen alkoi nuori kaveri ääntelemään ja ähkimään.

Työntyi ihan vaimon sisään ja alkoi tärisemään ja voihkimaan.

Sitä kesti aika tovin,ja kun veti kullin pois alkoi vaimon pillusta valumaan siemeniä. Ja sitä oli

. Oli kaverille ensimmäinen pillu,ja kaveri harjoitteli sinä yönä ahkerasti.

Vierailija
36/62 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mälli lentää kirjoitti:

Lensi katosta läpi ja osui jotakin astronauttia visiiriin. Siitä uutisoitiin jossakin lehdessä joskus.

HUUTUONAURUAQQQQQ

Vierailija
37/62 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi metrimäärät vähän vihjaa siihen suuntaan, että lienee enimmäkseen unessa olleet nuo kiihotuksesi.

Vierailija
38/62 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo heti, että joku ajattelee tästäkin, että on noita joo-joo juttuja, mutta sanompa silti. Sen verran on jäänyt mieleen,  ja vielä kun muisti toimii. Toki tämä nyt vain minun itseni kertomaa 'hölynpölyä'ja ei tarvii uskoa ken niin aattelee :

Olimme 'vähän' juhannusta viettämässä päivätolkulla ystävien mökillä isommalla porukalla, ei oltu naitu monin päiviin nykyisellään vaimoni kanssa ja noihin aikoihin krapula nosti enemmän sperman- kuin verenpainetta vs nykyisin. Siinä olin aamupesuilla kulli puolitanassa saunarakennuksen jälkilämmmöillä ja luulin olevain yksin. Mieli ei malttanut ja vähän nautiskelin itsekseni tarkoituksena vedellä kassit tyhjiksi omassa rauhassa. Våhän aikaa ehdin siinä huohotella, kun kaverin isotissivaimo jotain kolisteli selkäni takaa, kiinni jäin. Sen enempää yksityiskohiin menemättä, nuroruuden testoinnolla nain häntä siellä saunatuvan lattialla niin että korvissa suhisi. Ei kuitenkaan halunnut spermaa pilluunsa kiinnijäämisen pelosta ja sanoi että voi ottaa suuhun. Ei raukka tajunnut, enkä minäkään ymmärtänyt, että siinä tilassa tavaraa tulee nuorelta paineella ja paljon. Sitä näkyä en ole unohtanut, enkä unohda, kun mälli purskui ulos suupielistä ja vähän sieraimistakin ja kimuli kakoi hädissään. Kullista lähti vielä joku pieni paukku hiukisillekin kun hän yskiessään käänsi päänsä sivuun . Ikää oli tuolloin 24v.

Nyt 51 ja tulee kyllä paljon edelleen, mutta paloruiskujutut on jääneet

Vierailija
39/62 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä ja aina 40 ikävuoteen saakka määrä oli melkoinen mikä lensi ja kovalla paineella kaaressa. Nykyään määrä on sama mutta ei lennä enään samalla paineella. Joskus nuorempana muistan kun nainen kakoi aikansa että sai nieltyä kaiken ja pelkäsin että hän tukehtuu spermaani 🙂

Vierailija
40/62 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kisailtiin, kuka pissii pisimmälle. Suihku ylsi lähemmäs neljään metriin, mutta pitihän sitä joskus yksin koittaa sperman lentokin. Se kaari oli kyllä selvästi pidempi, vaikka ei tullut mitattua. Kyllä vielä yli viisikymppisenäkin lentää 2-3 metriä, jos nainen on kiusannut koko päivän ja eturauhasnestettä on paljon jatkona ja sperma ohutta.