Meikkaus/pukeutumistapa, joka pitäisi sinusta kieltää?
Aloitan: Meikkikynällä (siis ei nestemäisellä) tehdyt tummat rajaukset pelkästään alaluomiin. Ehkä lisänä jopa jotain räikeää (sinistä) luomiväriä yläluomissa. Tämä on etenkin vanhempien naisten suosima meikkityyli. Vanhentaa ja saa käyttäjänsä näyttämään likaiselta ja väsyneeltä.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:43"]No mitäs vittua se teille kuuluu, miten kukin meikkaa tai pukeutuu?
[/quote]
Näkyy ja pilaa maiseman.
[/quote]
Mun mielestä sun ruma naama pilaa maiseman, joten kiellän sinua enää ikinä poistumaan kotoasi. En halua saada traumoja.
[/quote]
Olet erehtynyt henkilöstä. Minun kasvoni ovat kauniit. Sinulla on rumat ajatukset, kannattaa jäädä kotiin, eikä myrkyttää niillä muiden kanssaihmisten päivää.
[/quote]
Ai minulla rumat ajatukset?! Itse sanoit että jos joku ei meikkaa/pukeudu kuin SINÄ haluat, niin se pilaa maiseman ja pitäisi kieltää. Tiesitkö että olet sairas? Suosittelen terapeutille puhumista.
[/quote]
Luepa ihan ajatuksella uudestaan, mitä oikein sanoin. Siinä nimittäin ei sanottu noin, miten väität.
sellaiset pitkät, tiukat trikoomekot jotka korostavat JOKAISTA pientäkin makkaraa ja tekevät kävelyn hassuksi sipsutteluksi !
muodotottomat farkkuhameet läpinäkyvien legginsien päällä, pisteenä Ii:n päällä HalpaHallin narutoppi ja feikkicroksit
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:49"]
leggingsit ja farkkuhame yhdistelmänä, yläosassa halpa / löysä trikoopaita
[/quote]
Heeranjumala, pukeutuuko joku oikeasti näin????
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:49"]
leggingsit ja farkkuhame yhdistelmänä, yläosassa halpa / löysä trikoopaita
[/quote]
Heeranjumala, pukeutuuko joku oikeasti näin????
[/quote]
Kesällä aika monet, tulet huomaamaan.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:45"]Mitään tyyliä ei saa kieltää, jokaisellan oikeus pukeutua ja meikata, miten haluaa (omilla rahoillaan). Se on peursoikeus. Ehkä jonkun murhatun ihmisen nahkaan pukeutumisen voisi kieltää, mutta koska murha on jo kielletty niin tuokin on sitä kautta jo hanskassa.
Jos site mietitään, että mikä tekee puketujasta vähän hölmön näköisen, niin useimpien blondien kohdalla mustiin pukeutuminen on aika pätevä tapa näyttää väsyneeltä ja ankealta, samoin mustaripsiväri blondissa naamasa näyttää aina suttuiselta.
[/quote] tarkotitko ettei saa laittaa mustaa ripsiväriä jos on blondi. Vai?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:11"]No anteeksi, mutta alhaalla vain muutama harva ripsi eikä sinne saa ripsiväri, mutta kuitenkin haluan meikata alaluomen. Ja muutenkaan ylärajausten siististi tekeminen ei ole helppoa , alaluomen rajauksen taas oppii tekemään nopeasti!
[/quote]
Onko sinulla ollut ripsienpudennykset jos omia ei ole? Ja yläluimen rajausta kuuluu harjoitella. Kyllä se iha helposti saa siistiksi. Opettele! Etkä todellakaan voi meikata vain alaluomea. Jätä ennemmin kokonaan meikkaamatta
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:43"]No mitäs vittua se teille kuuluu, miten kukin meikkaa tai pukeutuu?
[/quote]
Näkyy ja pilaa maiseman.
[/quote]
Mun mielestä sun ruma naama pilaa maiseman, joten kiellän sinua enää ikinä poistumaan kotoasi. En halua saada traumoja.
[/quote]
Olet erehtynyt henkilöstä. Minun kasvoni ovat kauniit. Sinulla on rumat ajatukset, kannattaa jäädä kotiin, eikä myrkyttää niillä muiden kanssaihmisten päivää.
[/quote]
Ai minulla rumat ajatukset?! Itse sanoit että jos joku ei meikkaa/pukeudu kuin SINÄ haluat, niin se pilaa maiseman ja pitäisi kieltää. Tiesitkö että olet sairas? Suosittelen terapeutille puhumista.
[/quote]
Luepa ihan ajatuksella uudestaan, mitä oikein sanoin. Siinä nimittäin ei sanottu noin, miten väität.
[/quote]
Joo, kirjoitit että pilaa maiseman. Että lue itse uudestaan. Hitto mitä toistoa taas.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:43"]No mitäs vittua se teille kuuluu, miten kukin meikkaa tai pukeutuu?
[/quote]
Näkyy ja pilaa maiseman.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo, kirjoitit että pilaa maiseman. Että lue itse uudestaan. Hitto mitä toistoa taas.
[/quote]
Sinä vedät nyt koko herneenpalon nenuun ihan turhan takia. Jos minun mielestäni rumat asiat pilaavat kauniin maiseman, niin ei sen luulisi sinua haittaavan tippaakaan. Varsinkaan, jos itse pidät niitä kauniina. Makuasia. Olen esteetikko.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:43"]No mitäs vittua se teille kuuluu, miten kukin meikkaa tai pukeutuu?
[/quote]
Näkyy ja pilaa maiseman.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sinä vedät nyt koko herneenpalon nenuun ihan turhan takia. Jos minun mielestäni rumat asiat pilaavat kauniin maiseman, niin ei sen luulisi sinua haittaavan tippaakaan. Varsinkaan, jos itse pidät niitä kauniina. Makuasia. Olen esteetikko.
[/quote]
No sinähän tässä aloit vängätä! Mulle on ihan yks hailee miten ihmiset pukeutuu ja meikkaa. Ja jos mun mielipide on että sun naama pilaa maiseman niin mitä se sua haittaa? Makuasia. On täällä ihmissä taas ongelmat. Apua! Jollakin on väärän väriset hiukset tai ruma meikki! Nyt maisema on pilattu ja elämä pilalla. Olet idiootti.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 07:43"]No mitäs vittua se teille kuuluu, miten kukin meikkaa tai pukeutuu?
[/quote]
Näkyy ja pilaa maiseman.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No sinähän tässä aloit vängätä! Mulle on ihan yks hailee miten ihmiset pukeutuu ja meikkaa. Ja jos mun mielipide on että sun naama pilaa maiseman niin mitä se sua haittaa? Makuasia. On täällä ihmissä taas ongelmat. Apua! Jollakin on väärän väriset hiukset tai ruma meikki! Nyt maisema on pilattu ja elämä pilalla. Olet idiootti.
[/quote]
Kukahan tässä vänkää ja käyttää alatyylin ilmaisuja...
Crazy age-tyyliset ns. fiorellafarkut.
Kaikki muut kulmakarvat, paitsi luonnolliset puskat ja muotoillut linnunsiipimalliset, pitäisi myös kieltää.
Harvalle myöskään sopii piirretyn näköinen alarajaus, joka on tehty ripsien alapuolelle.
-Legginsit housuina
-Aikuisten potkupuvut (ne collegehaalarit)
-Valokynä/peitepuikko huulipunana
-Mustalla piirretyt iilimatokulmakarvat
Minua häiritsee oikeastaan vain liian pieniin tai paljastaviin vaatteisiin pukeutuvat. Esim. jotkut puoli persettä paljastavat shortsit. Kerran olin yhden teinitytön takana metron liukuportaissa, ja näytti vähän epämukavalta... Nyki niitä koko ajan alaspäin. En olisi muutenkaan halunnut nähdä jonkun persettä melkein paljaana metrin päässä naamastani.
Ei kai mitään tartte kieltää ja jokainenhan itse pukeutuu niin kuin parhaaksi näkee. Joitakin valintoja kuitenkin ihmettelen, koska itselläni on tosi ikävä ja kurja olo, jos asu ei ole tilanteeseen sopiva ja huoliteltu ja kroppani mukainen. Tällaisia ovat
lihavilla miehillä t-paita, joka ei riitä peittämään mahaa
naisilla paljastava toppi, jonka alta näkyy rintaliivit jopa niin, että selässä poikittain menevä osa näkyy, lisäksi vielä kulahtaneet vanhat liivit
naisilla crocsit kesällä hameen kanssa muualla kuin omassa puutarhassa tai rannalla
väreiltään ja kuoseiltaan täysin erilaisten, räikeiden vaatteiden yhdistäminen, esim. joku pallollinen vihreä paita ja ruudulliset pinkit housut, molemmat vaatekappaleet olisi ok, jos muu asu olisi hillitty ja väreihin sopiva, mutta yhdessä aivan kamalat
puuvillasukat avokkaissa
urheilusandaalit muualla kuin patikkaretkellä tai urheillessa
toispuolinen kampaus, jossa eteen pitkään tupsuun laitettu jotain tosi räikeää väriä, tyyliin kirkas pinkki tai kirkas vihreä tms.
puuvillalegginsit, jotka löpöttävät ja joihin muodostuu polvipussit
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:04"]Isot, säkkimäiset vaatteet kenellä tahansa mutta erityisesti ylipainoisilla. Se kroppa näyttää paljon rumemmalle ja isommalle, jos yrittää "peittää" sitä johonkin pussilakanan kokoiseen ja malliseen paitaan. Istuvilla ja hyvin muotoillulla, parhaita puolia korostavalla vaatekappaleella itsestään saa hoikemman näköisen.
[/quote]
Tämä on totta. Ainoa vaan, että plusmallistossa suurin osa on mallia teltta. Onneksi löydän vielä normaalikaupoista vaatteita.
Nudenväriset huulet/vaalenapinkki helmiäinen huulipuna. Yöh.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:20"]
sellaiset pitkät, tiukat trikoomekot jotka korostavat JOKAISTA pientäkin makkaraa ja tekevät kävelyn hassuksi sipsutteluksi !
muodotottomat farkkuhameet läpinäkyvien legginsien päällä, pisteenä Ii:n päällä HalpaHallin narutoppi ja feikkicroksit
[/quote] varsinkin tönkkö farkkuhame, jonka takahelmassa on se kamala hyppyrilevennös joka ei laskeudu/leviä nätisti vaan jää töröttämään ankannokan näköiseksi :(
Tumma huultentajauskynä vaalealla huulipunalla