Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 ja elän "teinielämää"

Vierailija
19.03.2015 |

Opiskelut vielä ihan kesken, valmistun kolmen vuoden päästä. Asun kyllä avoliitossa, mutta minua ei vielä kiinnosta naimisiin meneminen saati lapset. Haluan vain juhlia, matkustaa, ostella kivoja vaatteita ja laukkuja.
Olenko outo? Mitä tämän ikäisenä pitäisi haluta tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uup

Vierailija
2/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama paitsi olen sinkku, ja sinkkuna pysyn. Että sullahan on paljon "aikuisempi" tilanne. Opinnot viivästyy kun ryyppään yms. Ei jaksa mtn ukkoja. Muutan taas uudelle paikkakunnalle jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä kun vielä olet nuori! Lapsia ehtii tekemään hyvin myöhemminkin. Itse rellestin yli kolmekymppiseksi ja sitten rauhoituin ja sain pari muksua. Nyt oon eronnut lasten isästä ja voi taas rellestää kun isän hoitovuoro ;) Mutta nuori en enää ole..

Menevä sinkkuäiti 42v

Vierailija
4/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 22:54"]Opiskelut vielä ihan kesken, valmistun kolmen vuoden päästä. Asun kyllä avoliitossa, mutta minua ei vielä kiinnosta naimisiin meneminen saati lapset. Haluan vain juhlia, matkustaa, ostella kivoja vaatteita ja laukkuja.
Olenko outo? Mitä tämän ikäisenä pitäisi haluta tehdä?
[/quote]

Minä 26, sinkku, matkustelen ja opinnot yhä kesken. Tosin omassa koulussani tämä on niin yleistä, etten osaa pitää sitä kummallisena. Haluaisin vain harrastaa ja olla vapaa. Onko joku pakko, että esim 28-vuotiaana elämän pitäisi olla jo paketissa?

Vierailija
5/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 25v kahden lapsen äiti ja tällä hetkellä suurin unelma on kolmas lapsi. Kaikki ovat erilaisia, yhden haave olisi toisen painajainen jne. Pääasia että viettää sellaista elämää josta nauttii :)

Vierailija
6/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, loppuu se laumasopulipaska ja tehkää elämässä niitä asioita joita haluatte itse tehdä.

Vierailija
7/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nelikymppinen ja elän teinielämää. Eikä minua kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä ajattelee :D 

Vierailija
8/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tosin koulua vuosi jäljellä. Ei todellakaan kiinnosta lapset ja oman vapauden luovuttaminen vielä.

Vierailija
9/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästäsi. Varmasti tiedät itse, mikä sinulle sopii parhaiten. Juhlimisen määrää ja tyyliä sopii tietysti välillä arvioida.

Täti 42

Vierailija
10/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:40"]Mä olen nelikymppinen ja elän teinielämää. Eikä minua kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä ajattelee :D 
[/quote]
Eikä tarviikaan, niin kauan kuin hoitaa muihin ihmisiin vaikuttavat asiat kunnolla ja kantaa siten vastuunsa. Esim. laittaa lapset juhlimisen edelle, jos sellaisia sattuu olemaan.

Vierailija
11/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:11"]

Mulla sama paitsi olen sinkku, ja sinkkuna pysyn. Että sullahan on paljon "aikuisempi" tilanne. Opinnot viivästyy kun ryyppään yms. Ei jaksa mtn ukkoja. Muutan taas uudelle paikkakunnalle jne

[/quote]

Onks tossa enää järkeä?

Vierailija
12/25 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:39"]

Aivan, loppuu se laumasopulipaska ja tehkää elämässä niitä asioita joita haluatte itse tehdä.

[/quote]

Biletys ja shoppailu on merkki uniikista ajattelusta. Nykyään tasaisuus ja harkitseminen on kapinaa.

Vierailija
14/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, paitsi että olen 24-vuotias ja miesystävä ilmoitti helmikuussa olevansa kyllästynyt haahuiluuni ja muutti pois. No jaa, nyt sitten sinkkuelämää kaiken muun "teinielämän" oheen. :P En tajua, miksi muka näin nuorena pitäisi esim. perustaa perhe. 

Vierailija
15/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:39"]

[/quote]

Biletys ja shoppailu on merkki uniikista ajattelusta. Nykyään tasaisuus ja harkitseminen on kapinaa.

[/quote] Niin, ja jokaisen kai pitäisi ihan ite päättää, haluaako uniikkia ajattelua, laumasieluisuutta tai kapinaa. Ihan ite. Mikä nyt tuntuu itselle parhaimmalta. Ja katuakin saa.

Mulla on jatkunut ikuinen nuoruus läpi elämän. Asuntolainakin tuli otettua vasta 49-vuotiaana DDD. Tunsin sekunnin ajan olevani aikuinen. Olen aina elänyt yksin ja menen ja tulen miten haluan. Suurin osa ihmisistä ahdistuu ennen pitkää tällaisesta elämästä, pitää sitä 'tyhjänä', tarkoituksettomana. Minä en ole halunnut perhettä, lapsia, miestä, en naistakaan, en pitkän aikaa edes sitä asuntoakaan.

Ystävät, työ, kotielukat, harrastukset, ikuinen opiskelu, taide, musiikki, matkailu, yhä harvemmin biletys, mut kyllä sekin - siinä minun elämäni. Ja onnellinen olen, eikä pahemmin kaduta mikään - ehkä lievästi se, etten lähtenyt määrätietoisesti sille tieteenalalle, joka on intohimoni. Ajattelin, että sillä alalla on kuitenkin vähänlaisesti työpaikkoja, niin kuin toki onkin, mut ainahan se jää kaivertamaan, et olisko pitänyt sittenkin uskaltaa yrittää. Niin kuin ne viisaat sanovat, et enemmän se kaduttaa se, mitä ei ole tehnyt kuin se, mitä on tehnyt. Mut kun oma ura urkeni sit siltä toiseksi rakkaimmalta alalta, niin ei tuokaan nyt niin hirveästi harmita. Varsinkin, kun tuosta rakkaimmasta on tullut rakkain harrastus ja josta nykyään saa myös hieman tulojakin sivutoimena.

Vierailija
16/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24v, avoliitossa, vakkarityö ja omistusasunto, omakotitalo etsinnässä. Työn ohessa hain vielä kouluun ja häitäkin pitäisi alkaa jossain vaiheessa suunnittelemaan. Niin ne elämät ja mieltymykset ovat erilaisia. Itsellä on sekä pienen perheen äitejä että kaltaisiasi opiskelijasinkkuja kavereina, että turha mutehtia että elämäsi on erilaista kuin jonkun muun. :)

Vierailija
17/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:40"]Mä olen nelikymppinen ja elän teinielämää. Eikä minua kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä ajattelee :D  [/quote] Eikä tarviikaan, niin kauan kuin hoitaa muihin ihmisiin vaikuttavat asiat kunnolla ja kantaa siten vastuunsa. Esim. laittaa lapset juhlimisen edelle, jos sellaisia sattuu olemaan.

[/quote]

Ei ole lapsia eikä miestä, ei sovi sellaiset teinielämään :D Mun teinielämä tarkoittaa juuri sitä, etten ole vastuussa kenestäkään kuin itsestäni, voin käyttää kaikki rahani mitä tienaan hetken mielijohteesta mihin huvittaa, ryypätä kun huvittaa, ihan mitä vaan, koska ei ole ketään touhuistani kärsimässä.

Vierailija
18/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tuo ei kuulosta erityisemmin teinielämältä. Useimmat teini-ikäiset asuvat kotonaan ja matkustavat vain perheensä kanssa. Sinä olet itsenäinen aikuinen :).

Vierailija
19/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu ja laukut ovat naisille mitä seksi ja hellyys miehille.

-Mies 29v-

Vierailija
20/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 22:54"]

Opiskelut vielä ihan kesken, valmistun kolmen vuoden päästä. Asun kyllä avoliitossa, mutta minua ei vielä kiinnosta naimisiin meneminen saati lapset. Haluan vain juhlia, matkustaa, ostella kivoja vaatteita ja laukkuja. Olenko outo? Mitä tämän ikäisenä pitäisi haluta tehdä?

[/quote]

Sama elämänasenne, olen 34. Paperit olen kyllä saanut ulos ja työpaikan. Onpa varaa matkustella. :) Lapsia ei ole tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä