Onko aidoilla punapäillä alakarvoituskin aina punaista?
Tämä on jäänyt itseäni mietittymään. Uimahallissa jollain punapäillä näkee punasen alakarvoituksen myös, mutta ei kaikilla. Onko kyse värjätyistä hiuksista osalla vai voiko punahiuksisella naisella olla myös muita värejä alakerrassa? N18
Kommentit (59)
Oh, nuori kun olin, miehet pysähtyivät laulamaan serenadia minulle kun kävelin kadulla italiassa. Siellä miehet rakastavat punapäitä.
Taidankin lähteä Italiaan lomalle piakkoin, yksin 😄
Itse olen kiitollinen vanhemmille, punaiset hiukset ja karvat. Opiskelin nuorempana englannissa ja siellä monilla miehillä oli pakko mielle punaisiin hiuksiin. Sain tottua baareissa ja yökerhoissa ilmaisiin juomiin ja isku yrityksiin - muutama tosin onnistuikin ;)
Eniten tässä on outoa että koen itsekkin vetoa punahiuksisiin ja karvaisiin miehiin. Onkohan sattumaa vai geneettisistä halua.
On punaiset karvat alapäässä molempien reikien ympärillä.
Se riippuu. Itselläni on kaikki punaista, mutta tiedän ystäviä joilla on luonnostaan punaiset hiukset, mutta muu karvoitus ei, osalla taas kaikki punaista kuten itsellä.
Yleensä vanhemmilla on kaikki punaista, jos on lapsellakin, mutta ei aina. Geenien periytyminen on jännä sattuman kirjo.
Vierailija kirjoitti:
Oh, nuori kun olin, miehet pysähtyivät laulamaan serenadia minulle kun kävelin kadulla italiassa. Siellä miehet rakastavat punapäitä.
Taidankin lähteä Italiaan lomalle piakkoin, yksin 😄
Ihan yksi aito oikea italialainen kreivikin on tullut pokaamaan. Spinozan jälkeläinen. Oma linnakin on. Tigerin baaritiskillä tapasin.
juu kompataan on punaista karvaa pimpan ympärillä ja kiihkeää haluamista mutta korreloiko se kaikkia punapäitä
oletko yli halukas?
Ei hiusten väri ole sama kuin karvojen. Mulla on lähes mustat hiukset ja ruosteen värinen parta...
Minulla on kaikki punaista. Poikaystävä tykkää kuin viimeistä päivää.
Itse sain isältä punaiset hiukset ja karvat ja äidiltä vaalean ihon ja luonnostaan isot (no tiedät mitkä).
peppikarva kirjoitti:
On punaiset karvat alapäässä molempien reikien ympärillä.
2 karvaa + 2 karvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidankin lähteä Italiaan lomalle piakkoin, yksin 😄Ihan yksi aito oikea italialainen kreivikin on tullut pokaamaan. Spinozan jälkeläinen. Oma linnakin on. Tigerin baaritiskillä tapasin.
Korjaan vielä, vein sen krokotiilinnahkakenkineen solukämppääni jatkoille. Häippäsi yöllä jonnekin ja tuli seuraavana päivänä etsimään minua.
Ihastui punaiseen tukkaani.
Mun kumppanilla on kaikki punaista eli kyllä se on mahdollista - ei valittamista 🤩
Vierailija kirjoitti:
juu kompataan on punaista karvaa pimpan ympärillä ja kiihkeää haluamista mutta korreloiko se kaikkia punapäitä
oletko yli halukas?
Mä olen ainakin tosi kiimainen vielä lisäksi. Usein olen kuullut, että parasta seksiä ikinä. Tuo tosin oli muutama vuosikymmen sitten.
Mun mielestä punainen on kaunein väri kaikille karvoille. On onnekas jos löytää kumppanin, jolla nämä toteutuu.
Kyllä, aidoilla punapäillä on räväkkä kouvolakarvoitus luonnostaan alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain isältä punaiset hiukset ja karvat ja äidiltä vaalean ihon ja luonnostaan isot (no tiedät mitkä).
Yleensä punahiuksisilla naisilla on punaisten karvojen lisäksi hyvin vaalea iho ja juuri ne isot ja näyttävät r...... Liekkö sattumaa. Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kumppanilla on kaikki punaista eli kyllä se on mahdollista - ei valittamista 🤩
Itsekkin olen aina kokenut eniten vetoa punahiuksisiin ja karvaisiin. Jokin niissä vaan vetää tavalla joka saa sukut pyörimään jaloissa.
Omalla kumppanilla myös super valkea iho, että liekkö tämäkin kulkee mukana kuten moni on sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt minua alkaa kiihottaa jo tälläisetkin keskustelut, onkohan päässäni jotain vikaa? Siis yläpäässä.
Sinussa on kaikki viallista.
T. Äitisi
Ei ihan kaikki, kuten hyvin tiedät..
T. Poikasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä punahiuksisilla naisilla on punaisten karvojen lisäksi hyvin vaalea iho ja juuri ne isot ja näyttävät r...... Liekkö sattumaa. Tuskinpa.
Itselläni on iso r**ta varustus ja vaalea kuin mikä (rusketus ei tartu), mutta en tiedä liittyykö se siihen että olen kaikkialta punainen.
Joku geneetikko osaisi varmaan vastata. Sen tiedän että miehet kyllä tykkää mun ominaisuuksista.
Kellertävämmät on.