Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko aidoilla punapäillä alakarvoituskin aina punaista?

NuoriNainenUteliaana
12.12.2021 |

Tämä on jäänyt itseäni mietittymään. Uimahallissa jollain punapäillä näkee punasen alakarvoituksen myös, mutta ei kaikilla. Onko kyse värjätyistä hiuksista osalla vai voiko punahiuksisella naisella olla myös muita värejä alakerrassa? N18

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain punapäillä on kyllä tummat ripset, kulmakarvat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luonnostaa puna-hiuksinen ja karvoitus on myös punaista aina ollut.

Tosin tiedän pari aitoa punahiuksista, joilla on tumma karvoitus, että se ei 100% varmuudella periydy alakertaan.

Oma lukunsa on sitten ne jotka on värjänneet hiukset. Heillä luonnollisesti karvoitus ei ole punaista.

N35

Vierailija
4/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy niiltä tapaamiltasi punapäiltä.

Vierailija
5/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
6/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla on:D

Vierailija
7/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on. Sain yhdeltä hoidolta lempinimen tipu. Keltainen kananpojan värinen karva alakerrassa.

Vierailija
8/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain punapäillä on kyllä tummat ripset, kulmakarvat jne.

Juuri näin. Se riippuu geeneistä. Mun miehellä on kaikki punaista ja niin mullakin. Mies on tosin Irlantilainen, mutta en tiedä onko tällä mitään väliä.

Meidän ensimmäisellä lapsella myös kaikki punaista.

Tosin olen tapaillut myös miehiä, joilla kaikki ei ollut punaista, vaika parta ja hiukset yms. oli.

Vissiin riippuu genetiikasta ja miten DNA periytyy yms.

Vierailija
9/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään karvat saattaa olla ihan muuta väriä. Yhdellä miehellä on ihan mustat hiukset, parta ja ihokarvat, mutta alapään karvat hyvin vaaleat, ei harmaat. Erikoista.

Vierailija
10/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni on aina iskeneet punahiuksiset miehet, joilla on myös punainen parta. Osalla on ollut tumma alakerta, osalla punainen.

Veikkaan että se on sattumaa miten periytyy.

Seksikkäitä nämä puna-miehet kyllä on. Varmaan moni mies ajattelee punaisuuteen taipuvista naisista eikä kummassakaan ole mitään väärää.

Vierailija
11/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin kaikki on punaista ja olen hyvin valkoinen nainen. Miehet on olleet hyvin innoissaan eli kai tää aika harvinaista on! :D

Vierailija
12/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen molemmilta puolilta punatukkainen, punatukkaisuus on voimakasta minulla. Lapseni isä on todella tumma ja kaikki sukulaisensa myös. Lapsi on punatukkainen.

Vierailija
13/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt minua alkaa kiihottaa jo tälläisetkin keskustelut, onkohan päässäni jotain vikaa? Siis yläpäässä.

Vierailija
14/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin kaikki on punaista ja olen hyvin valkoinen nainen. Miehet on olleet hyvin innoissaan eli kai tää aika harvinaista on! :D

Sama kokemus. Punatukkaisuus naisella on positiivista missä kulttuurissa ja maassa vain. Miehellä taas on ehkä hiukan negatiivinen piirre.

Vierailija
15/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun anonyymisti puhutaan niin ei pelkästään mun hiukset ja kasvokarvoitus ole punaista. Kaikki mun kasvat on punaiset. Mun mielestä todella kaunista ja olen oikeestaan tavannut vain miehiä, jotka arvostaa tätä väriä mussa, koska tiedän olevani kaunis harvinaisuus.

Niina, 28

Vierailija
16/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

gingers have no soul

Vierailija
17/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt minua alkaa kiihottaa jo tälläisetkin keskustelut, onkohan päässäni jotain vikaa? Siis yläpäässä.

Sinussa on kaikki viallista.

T. Äitisi

Vierailija
18/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin on kaikki karvoitus punaista. Nuorempana häpesin asiaa kun olin erilainen, mutta vanhempana olen oppinut arvostamaan tätä ja löytyy paljon miehiä jotka arvostaa sitä, että mun karvoitus on punaista. En ole koskaan värjännyt hiuksia, sillä musta mulle sopii juuri punainen väri.

Vierailija
19/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Voihan aidoilla blondeillakin olla tummempaa karvoitusta muualla päin kehoa vaikka olisi blondit kulmakarvat ja ripset. Samoin myös punapäillä voi olla tummempaa karvoitusta muualla. 

Vierailija
20/59 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuivuuteen taipuvainen pisamainen iho on ruma, samoin valjut kasvonpiirteet. Punaiset kissa ovat kauniita, ihmiset ja varsinkaan naiset eivät.