Tule kertomaan päivästäsi, et saa käyttää verbejä.
Minä koulussa, kävelyllä, kotiin, päiväunta ja av. Kohta taas uneen.
Kommentit (47)
Sopivan aikainen herätys. Kuntosalilla, sieltä yliopistolle erityisen hyvälle lounaalle ja luennolle. Zaraan ja kotiin. Iltapala, tv ja venyttely.
Herätys, aamutoimet, taksi terapia, taksi, lounas, päiväunet, tuoretta pullaa, päivällinen, jumppa, suihku/kylpy, iltapala
äiti ja 3v, vapaapäivä
Mitä samperin kiljuntaa taas? Mies ja lapsi yhdessä, ei hiljaisuutta tai pitkiä aamu-unia. No, kahville sitten vaan. Räkää naamalla minulla ja lapsella. Lounaaksi jogurttia, näkkäriä ja porkkanaraastetta. Sitten autolla mummolaan, suulista vanha homeinen puusohva peräkärrylle ja kotio. Sohva autotalliin, kohta sillä uusi pinta ja jälleen elämä edessä. Iltapäivällä eiliset lasagnen jämät suuhun. Illalla vielä saunaan, mukula puuron jälkeen petiin ja minä AV:lle. Mies jossain harrastuksessa taas yömyöhään.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:06"]
Enhän mä saa mitään selvää noista lauseista?!
[/quote]
Eihän ne ole lauseita, jo peruskoulussa opetettiin että lauseessa on aina verbi.
Mulla:
aurinkoinen aamu
lapsi opintielle, auto huoltoon, oma persus toimiston penkkiin
auton huolto arvokas
miehen herkkua: nakkikastiketta
pikkukakkonen ja aikuisten lepo
vesivärit ja taiteilijan alku
tiskiä ja pyykkiä
sohva, av ja tölläin, suihku, sohva av ja tölläin
hyvää yötä
Mä töissä ja sit mä bussilla kotiin ja ruokaa naamaan ja sit hyvää yötä.
Tänään aamulla lääkäriin. Siitä vaikealle luennolle ja syömään. Tenttiinlukua ja paljon kahvia... lopulta tentti ja vasta useamman tunnin päästä kotona, koska paljon kirjoitettavaa. Rakas sinusta on tullut pullukka. Kohta uneen.
(Nää kaikki kuulostaa joltain twitter-/statuspäivityksiltä. Kyllä huomaa, miten nykykielessä verbille jää harvoin sijaa, sen kun voi korvata suomea raiskaamalla >>___<)
Minä kotona, heräys noin kello 7.30, vessa, keittiö, vesilasi, pari puhelua, aamupala. sämpylä tykötarpeineen omppomehulla ja omatekemä pulla tuplakupillinen kahvia, eräs kirja loppuun, toinen kirja kesken vielä ja eiliset ilmaissanomalehdet läpi, puhelu miehelleni töihin, loput aamurutiinit, pyykkikone, netti, etenkin naamakirja päivitys, tää av-palstakin, kipu, liminenttivoide, allerginen nuha, sänky, tekstiviestejä älypuhelimella, sanaristikko, ukko töistä, ukko lenkki - minä en tänään, ruoka: lihaisa paisti + keittoperunat +porkkanoita, salaatti, viinirypäleet, olohuoneen sohvat, telkkari, netti, kamaripalveluni miehelleni sisältäen parivuoteen peitto veks, (heh), mieheni ei ed.m:a hommaa ikinä, vaikka takanaan Suomen puolustuvoimien asepalvelus kertausharjoituksin, kohtapuolin iltapesuni, yöpaituli, netti vieläkin, älypuhelin, kops: uni:D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 22:33"]
Minä kotona, heräys noin kello 7.30, vessa, keittiö, vesilasi, pari puhelua, aamupala. sämpylä tykötarpeineen omppomehulla ja omatekemä pulla tuplakupillinen kahvia, eräs kirja loppuun, toinen kirja kesken vielä ja eiliset ilmaissanomalehdet läpi, puhelu miehelleni töihin, loput aamurutiinit, pyykkikone, netti, etenkin naamakirja päivitys, tää av-palstakin, kipu, liminenttivoide, allerginen nuha, sänky, tekstiviestejä älypuhelimella, sanaristikko, ukko töistä, ukko lenkki - minä en tänään, ruoka: lihaisa paisti + keittoperunat +porkkanoita, salaatti, viinirypäleet, olohuoneen sohvat, telkkari, netti, kamaripalveluni miehelleni sisältäen parivuoteen peitto veks, (heh), mieheni ei ed.m:a hommaa ikinä, vaikka takanaan Suomen puolustuvoimien asepalvelus kertausharjoituksin, kohtapuolin iltapesuni, yöpaituli, netti vieläkin, älypuhelin, kops: uni:D
[/quote]
Pianotreenit väliin vielä päiväohjelmaani:D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:03"]
Mikä on verbi?
[/quote]
Varmaan sama ku vergi kjeh kjeh =)
t. elämän maisteri
Puhelinkeskustelu rakkaan kanssa. Suuria tunteita ja unelmia. Rakastunut olo koko päivän.
Herätys vasta klo 10 aikaan, myöhäinen aamupala, auringonpaisteessa :)
Töissä normipäivä, asiakkaita, toimistotöitä, työkaverin kakkukahvitkin.
Nyt iltaa sohvalla, telkkaria ja kohta hyvää kirjaa unentuloon asti.
Kotona koneella koko päivä. Suklaalevy lohdutukseksi. Olo tuhti.
Mulla: kävelylenkki aamupalan jälkeen, lounas, takki ompelimoon korjattavaksi. Tylsyyttä, netti, päiväkahvit. Lapsi koulusta, kaveri mukana. Päiväunet sohvalla. Päivällinen, verhokauppaan lapsen kanssa. Kotona riitaa miehen kanssa, lasi viiniä, keskustelua lapsen harrastuksista, tv. Kohta jos vaika nukkumaan, öitä.
Aamulla pitkät unet ja sitten töissä iltavuoro. Töiden jälkeen kotona ruuanlaittoa ja televisiota. Nyt parit sipsit naamaan ja yöunille kohta.
Aamupahoinvointia. Vitutusta. Suklaata.
Tänään Keskiselle. Tiättekö? Siis Vesa Keskinen aaand his möörmaid. Ihanaa!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:20"]Sähköt poikki aamulla, sekoilun takia. Aikainen aamu, asioiden hoitoa. Kouluun muutamaksi tunniksi, lukupiiri boheemissa kahvilassa. Kaveri kotiin, kauppaostokset, kotiin. Sähköt edelleen poikki. Vuokranantajalle soitto, sähköt takaisin, vihdoin! Väsynyt olo, hetki sohvalla. Suihkuun ja nukkumaan.
[/quote]
Mä en nyt oikeesti ymmärtänyt, miks tätä alapeukutettiin..? :D En ole itse siis tuon kirjoittaja.
Herätys, tenttikirja, luento, kotiin, Täykkärit, ruokaa, kaveri, av, unta.
Lapset kouluun ja hoitoon. Yliopistolla gradua. Paljon turhaa netissä. Koti ja lasten harrastukset. Pannaria iltapalaksi. AV iltasatuna.