Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tule kertomaan päivästäsi, et saa käyttää verbejä.

Vierailija
19.03.2015 |

Minä koulussa, kävelyllä, kotiin, päiväunta ja av. Kohta taas uneen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä aamupala, metrolla töihin, projektin ja koulutusmateriaalien suunnittelua, lounas ranskalaisessa ravintolassa, aurinkoa, Ranskan tunti, kaveri kylässä illallisella

Vierailija
22/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhainen aamu, autolla liikkeelle, verikoe labrassa, paljon lääkettä, ambulanssi ja kova vauhti, unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan

Vierailija
24/47 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tukkuun työkaverin kanssa, sitten kotiin ja lapsille ruokaa eteen. Kaikenlaista leikkiä, huutoa, riitelyä, mutta myös pusuja. Iltapäivällä mummi kotiin lastenhoitajaksi, minä töihin - hirvee kiire. Töissä perusmeininki ja kivat työkaverit. Illalla metrolla kotiin, iltaruoka sohvalla av:n kanssa ja kohta peiton alle.

Vierailija
25/47 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu veljeltä puoli 9, aamupäivällä turhaan tietokoneella, iltapäivällä tilauksen vastaanotto uudella järjestelmällä ja siksi stressiä, turhaan, klo 18.00 hoitoaika, symppis ja asiantunteva musta hoitaja onneksi paikalla eikä se blondeerattu välinpitämätön ja ylimielinen suttura, kissanhiekkaa kaupasta, L. ja uusi  Avira illalla, Burger Kings, virusilmoituksia, ei vikaa, väsynyt. 

Vierailija
26/47 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylösnousu ja hiustenpesu, miehen ja kauppareissun odottelua av:n parissa, kauppaan, ruoanlaitto, syönti ja av:lla samalla, siivousta, opintoja, av!

Vierailija
27/47 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:20"]Sähköt poikki aamulla, sekoilun takia. Aikainen aamu, asioiden hoitoa. Kouluun muutamaksi tunniksi, lukupiiri boheemissa kahvilassa. Kaveri kotiin, kauppaostokset, kotiin. Sähköt edelleen poikki. Vuokranantajalle soitto, sähköt takaisin, vihdoin! Väsynyt olo, hetki sohvalla. Suihkuun ja nukkumaan. [/quote] Mä en nyt oikeesti ymmärtänyt, miks tätä alapeukutettiin..? :D En ole itse siis tuon kirjoittaja.

[/quote]

En minäkään ymmärrä, minkä takia jotkin vastaukset ovat ärsyttäneet ja saaneet paljon alapeukkuja.

Vierailija
28/47 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apatia, vitutus.

Vierailija
29/47 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri juurihoitoa, lounas ja ostoskeskus. Kotona toiset vaatteet, puolison työapu, pizza illallinen ja elokuva.

Vierailija
30/47 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla koira ulos, sitten suihkuun. Aamupalan jälkeen ostosreissu pyörällä kaupunkiin. Sitten taas koira ulos, lapselle ruokaa nenän eteen, ja itse tietokoneella mässyn kanssa.

Vierailija
31/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on verbi?

Vierailija
32/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ilma, aurinko lämmin ja valoisa :)

Vierailija
33/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verpi? Kyselee elämäm koululainen

Vierailija
34/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus.

Vierailija
35/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä saa mitään selvää noista lauseista?!

Vierailija
36/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla esikoinen hoitoon ja vauvan kanssa kirpparille ja kahvilaan. Kotona lounasta, esikoinen hoidosta. Miehellä työn deadline, sitten herkkuja kaupasta. Perhehetki olkkarissa. Illalla jumppa.

Vierailija
37/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily, aurinko, koirat, hevonen, temptation island, väsymys

Vierailija
38/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuorosta hammaslääkäriin. Kaunis päivä. Uusi reitti pyörällä. Sittarin mammuttimarkkinat. Suklaata.

Vierailija
39/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoa, iloa, töitä, harrastuksia, siivous, sauna seksi

Vierailija
40/47 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköt poikki aamulla, sekoilun takia. Aikainen aamu, asioiden hoitoa. Kouluun muutamaksi tunniksi, lukupiiri boheemissa kahvilassa. Kaveri kotiin, kauppaostokset, kotiin. Sähköt edelleen poikki. Vuokranantajalle soitto, sähköt takaisin, vihdoin! Väsynyt olo, hetki sohvalla. Suihkuun ja nukkumaan.