Tule kertomaan päivästäsi, et saa käyttää verbejä.
Minä koulussa, kävelyllä, kotiin, päiväunta ja av. Kohta taas uneen.
Kommentit (47)
Varhainen aamu, autolla liikkeelle, verikoe labrassa, paljon lääkettä, ambulanssi ja kova vauhti, unta.
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan
Aamulla tukkuun työkaverin kanssa, sitten kotiin ja lapsille ruokaa eteen. Kaikenlaista leikkiä, huutoa, riitelyä, mutta myös pusuja. Iltapäivällä mummi kotiin lastenhoitajaksi, minä töihin - hirvee kiire. Töissä perusmeininki ja kivat työkaverit. Illalla metrolla kotiin, iltaruoka sohvalla av:n kanssa ja kohta peiton alle.
Puhelu veljeltä puoli 9, aamupäivällä turhaan tietokoneella, iltapäivällä tilauksen vastaanotto uudella järjestelmällä ja siksi stressiä, turhaan, klo 18.00 hoitoaika, symppis ja asiantunteva musta hoitaja onneksi paikalla eikä se blondeerattu välinpitämätön ja ylimielinen suttura, kissanhiekkaa kaupasta, L. ja uusi Avira illalla, Burger Kings, virusilmoituksia, ei vikaa, väsynyt.
ylösnousu ja hiustenpesu, miehen ja kauppareissun odottelua av:n parissa, kauppaan, ruoanlaitto, syönti ja av:lla samalla, siivousta, opintoja, av!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:20"]Sähköt poikki aamulla, sekoilun takia. Aikainen aamu, asioiden hoitoa. Kouluun muutamaksi tunniksi, lukupiiri boheemissa kahvilassa. Kaveri kotiin, kauppaostokset, kotiin. Sähköt edelleen poikki. Vuokranantajalle soitto, sähköt takaisin, vihdoin! Väsynyt olo, hetki sohvalla. Suihkuun ja nukkumaan. [/quote] Mä en nyt oikeesti ymmärtänyt, miks tätä alapeukutettiin..? :D En ole itse siis tuon kirjoittaja.
[/quote]
En minäkään ymmärrä, minkä takia jotkin vastaukset ovat ärsyttäneet ja saaneet paljon alapeukkuja.
Hammaslääkäri juurihoitoa, lounas ja ostoskeskus. Kotona toiset vaatteet, puolison työapu, pizza illallinen ja elokuva.
Aamulla koira ulos, sitten suihkuun. Aamupalan jälkeen ostosreissu pyörällä kaupunkiin. Sitten taas koira ulos, lapselle ruokaa nenän eteen, ja itse tietokoneella mässyn kanssa.
Hieno ilma, aurinko lämmin ja valoisa :)
Verpi? Kyselee elämäm koululainen
Enhän mä saa mitään selvää noista lauseista?!
Aamulla esikoinen hoitoon ja vauvan kanssa kirpparille ja kahvilaan. Kotona lounasta, esikoinen hoidosta. Miehellä työn deadline, sitten herkkuja kaupasta. Perhehetki olkkarissa. Illalla jumppa.
Lenkkeily, aurinko, koirat, hevonen, temptation island, väsymys
Aamuvuorosta hammaslääkäriin. Kaunis päivä. Uusi reitti pyörällä. Sittarin mammuttimarkkinat. Suklaata.
Valoa, iloa, töitä, harrastuksia, siivous, sauna seksi
Sähköt poikki aamulla, sekoilun takia. Aikainen aamu, asioiden hoitoa. Kouluun muutamaksi tunniksi, lukupiiri boheemissa kahvilassa. Kaveri kotiin, kauppaostokset, kotiin. Sähköt edelleen poikki. Vuokranantajalle soitto, sähköt takaisin, vihdoin! Väsynyt olo, hetki sohvalla. Suihkuun ja nukkumaan.
Miehen tekemä aamupala, metrolla töihin, projektin ja koulutusmateriaalien suunnittelua, lounas ranskalaisessa ravintolassa, aurinkoa, Ranskan tunti, kaveri kylässä illallisella