Huonoin lahja jonka olet saanut?
Minä sain tädiltäni käytetyn kirjan. Se oli elämänkerta Marilyn Monroesta.
Miten joku kehtaa antaa syntymäpäivälahjaksi käytetyn kirjan?!
Jos rahat on ihan lopussa niin olisi edes ostanut suklaarasian, sellaisen saa muutamalla eurolla.
Kommentit (22)
Potkuri!!! Muuten hyvä, mutta lasten kokoa...
Auton jääkrapa joka ei toiminut kunnolla vaan teki viiruja.
Jotkut koriste-esineet, esim. patterilla toimiva kynttilä, ja pahanhajuinen hajuvesi.
Muuten: sain myös viime talvena käytetyn kirjan synttärilahjaksi. Se oli julkaistu syntymävuotenani. Minusta idea oli ihan mahtava!
Jonkun firman mainoskynä lahjapaperissa 13-v. lahjaksi enolta.
Lausahduksen: "no emmä sulle mitään ostanu ku et sä mitään tarvi". Ex-mies oli tämmöinen hurmuri.
Miesystävältä muovinen, koottava piparkakkutalo joululahjaksi. K-k-kiitos kulta...
Kukkia. En mä halua mitään rikkaruohoja lahjaksi.
Äidiltä joululahjaksi (halvat hopeiset) korvakorut. Joi kiva, mut mulla ei oo korvissa reikiä :)
Tuulikki on minun tyttöni, on nainen hyvä, hellä mulla nyt jos kellä, vertaistaan kun rakastaa, siinä hienohelmat mennä saa,
Tuulikki on minun tyttöni, on nainen hyvä, hellä mulla nyt jos kellä, vertaistaan kun rakastaa, siinä hienohelmat mennä saa.
Teepussipuristin.
En siis ole mitenkään ihmeemmin teenjuoja.
Pieni muovinen joulutonttu synttärilahjaksi (taisin täyttää 19). Kyllä, hintatarra oli vielä paikoillaan. Kyllä, se maksoi 20 senttiä. Isäni legendaariset lahjat...
Ex mieheltä stressihiiren. En vieläkään tajua sen ideaa. Puinen hiiri jossa puurenkaat ja häntä kuminauhasta. Tai no joo stressi siitä tulee ku miettii miten sen tulis lievittää stressiä :D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:50"]Vai että käytetty... :D
[/quote]
Varmaan niin kovasti luettu opus että muste kulunu.
Suurin osa lahjoista joita oon saanut on ollut jotain turhaa krääsää, millä ei juuri tee mitään. Mut en anna häiritä, vaikka mielessä käy aina et aha, tämmösen sain tälläkertaa kiva.. not, niin sit aattelen että ajatus tärkein, joku on sentään ostanut jotain mulle ehkä vähäisillä varoillaan joten hienoa.
No en juuri ole saanut lahjoja vuosikausiin, joten ehkä huonoimmat on ne saamattomat.
Metallinen, ehkä hieman goottihenkinen kaulakoru jonka "ketju" oli musta naru. Olen aina käyttänyt kultaisia siroja koruja ja helmikorvakoruja. Sain YO-lahjaksi silloiselta poikaystävältäni. Hän myös korosti useaan kertaan miten kallis se oli ollut. Arvioisin hinnaksi max 40e.
Lahja olisi voinut olla vaikka 0e arvoinen itsetehty juttu, mutta tämä oli selvästi ostettu ihan randomilla kun ei ollut yhtään tyyliini sopiva ja harmitti vielä tuo että piti korostaa että makso aika paljon.. :D
Vai että käytetty... :D