Mikä auto sinulla on ja miksi valitsit juuri sen?
Ostitko autosi pääasiassa asemasi takia jos olet hyvässä työssä, vai arvostitko enemmän käytännön asioita?
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:02"]
Kertokaas, miks ostatte farmariauton. Mä en ole niitä koskaan ymmärtänyt. Kyllä ne muksut muunlaiseenkin autoon mahtuvat.
[/quote]
Mä olen lapsesta asti tykännyt mallista. Toisekseen alhaalta asti avautuva perä sopii lyhyelle ihmiselle: ei tarvitse jakkaraa kun kaivaa tavaratilasta tavaroita. Kolmanneksi okt:n remontti: aina on jotain ylileveetä remppatavaraa kuljetettavana: selkänojat alas ja farkkuun mahtuu vaikka mitä.
[/quote]
Kerropa minulle, oi alapeukku, millä perusteilla MINÄ saan ostaa farmarin, jos nämä ei kelpaa?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:09"]Ostitko autosi pääasiassa asemasi takia jos olet hyvässä työssä, vai arvostitko enemmän käytännön asioita?
[/quote]
Vanha astra. Ostin sen, koska se oli halpa ja vähän ajettu. Mulla on ihan hyvä palkka ja olisi ollut varaa paljon parempaankin, mutta en aja paljon ja auto on maailman huonoin sijoitus. Toistaiseksi on pelittänyt hyvin ja sitten kun ei enää pelitä niin vaihdetaan toiseen.
Qashqai, vm-15. Näppärä koska saa koiran taakse, farkusta en enää luopuis.
Audi A6 farkku, quattro. Tehokas, tilava ja turvallinen. Kauniskin ja kallis
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:46"]
Qashqai, vm-15. Näppärä koska saa koiran taakse, farkusta en enää luopuis.
[/quote]
Onko kuskus (nimitys tulee Top Gearin James Mayltä :D) farkku, eikö se ole paremminkin tila-auto?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:02"]
Kertokaas, miks ostatte farmariauton. Mä en ole niitä koskaan ymmärtänyt. Kyllä ne muksut muunlaiseenkin autoon mahtuvat.
[/quote]
Mä olen lapsesta asti tykännyt mallista. Toisekseen alhaalta asti avautuva perä sopii lyhyelle ihmiselle: ei tarvitse jakkaraa kun kaivaa tavaratilasta tavaroita. Kolmanneksi okt:n remontti: aina on jotain ylileveetä remppatavaraa kuljetettavana: selkänojat alas ja farkkuun mahtuu vaikka mitä.
[/quote]
Tässähän oli useita hyviä syitä! Itse, kun olin lapsi, ei farkkuja tainnut ollakaan... Tosiaan olen aina ihmetellyt farkkuja, kun ajattelen niin, että tavaran määrä suhteutetaan tilaan ja onhan osa farkuistakin aika pieniä ja muita isompia autojakin on. Mutta nyt vähän ymmärränkin, kiitos :) Nim. Se, joka asiaa alunperin kyseli (91)
Peugeot 406 vm 2002 1.8 diisseli, porrasperäinen. Hyvä ajaa, pehmeät kyydit, erittäin hiljainen, lämpenee todella nopeasti sisällä, joten mukava ajaa myös kovilla pakkasilla. On toiminut aina moitteetta ja katsastuksistakin menny läpi ongelmitta. On myös omaan silmääni nätin näköinen auto. En vaihtaisi toiseen!