Onko morsiamella oikeus vaatia polttareita?!
Ärsyttää todella paljon. Kaveri on menossa naimisiin ja pyysi minua, lapsuudenystäväänsä, kaasoksi. Tarkoituksena oli että minä ja hänen siskonsa järjestämme yhdessä polttarit, mutta siskolla on kaksisuuntainen ja hänellä on nyt menossa masennuskausi, joten hän ei jaksa niitä järjestää. Ymmärrän tämän täysin.
Laitoin morsiamelle viestiä jossa luki että en jaksa järjestää yksin mitään kun on palkkatyö ja lapsi kuitenkin. Vastaukseksi sain piilovittuilevan tekstarin, jossa luki kutakuinkin että "aa , okei, harmi kun olit kuitenkin jo luvannut... jaksatko silti auttaa hääjärjestelyissä vai pyydänkö siihenkin jonkun toisen? :)"
Onko tää nyt ihan kohtuullista? Varsinkin kun muija ite väitti ettei halua mitään isoa, ihan illanistujaisia kavereiden kesken... Eikö sitä voi järjestää ihan itsekin?!
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:35"] Minä ainakin loukkaantuisin verisesti, jos kaasoni ei jaksaisi järjestää polttareita. Pyytäisin sitten toisen kaason. Tämä siksi, että olen itse ollut järkkäämässä upeita polttareita kaasona ja meidän piireissä on tapana järkätä miehillä 1000-2000€ ja naisilla n. 500-1000€ polttareita. Emme ole mitään rikasta porukkaa, olemme vain halunneet toteuttaa hienoja elämyksiä, joita ei muuten tulisi koskaan koettua. [/quote] OT mut mielenkiinnosta kysyisin, että miksi miesten polttareihin kuluu noin paljon reilummin rahaa kuin naisten?
[/quote]
No nuo miehet on vaan vähän enemmän suuruudenhulluja :D Vesitaso lennätyksiä, motocross safareita yms. actionia, joka maksaa yleensä paljon. Me naiset tyydytään mielellämme hemmotteluihin, hyvään ruokaan, juomaan ja johonkin rennompaan aktiviteettiin.
[/quote]
Paitsi minä. Jos omissa polttareissani olisi jotain kylpylähommaa niin en tykkäisi. Ennemmin ajamaan motocrossia, rallia tai muuta. Laskuvarjolla hyppinyta muutenkin. Kaverit tietävät tämän kyllä.:)
Onpas ap saanut paljon negatiivisia kommentteja. Ei missään lakikirjassa lue, mitä kaikkea kaason kuuluu tehdä. Ap oli sopinut, että järjestää polttarit morsiamen siskon kanssa, ei että järjestää ne yksin. Onhan se kätevä morsiamelle, jos kaasoa voi vaatia tekemään mitä tahansa, kun on kerran kaasoksi lupautunut, mutta se on ihan vapaaehtoinen tehtävä.
Jos ei riitä, se mitä on luvannut tehdä niin morsian voi pyytää muita järjestämään polttarit tai vaihtaa koko kaason, mutta ehkei niitä kaasoksi haluavia ole ihan jonossa tarjolla...
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:35"] Minä ainakin loukkaantuisin verisesti, jos kaasoni ei jaksaisi järjestää polttareita. Pyytäisin sitten toisen kaason. Tämä siksi, että olen itse ollut järkkäämässä upeita polttareita kaasona ja meidän piireissä on tapana järkätä miehillä 1000-2000€ ja naisilla n. 500-1000€ polttareita. Emme ole mitään rikasta porukkaa, olemme vain halunneet toteuttaa hienoja elämyksiä, joita ei muuten tulisi koskaan koettua. [/quote] OT mut mielenkiinnosta kysyisin, että miksi miesten polttareihin kuluu noin paljon reilummin rahaa kuin naisten?
[/quote]
Miesten one-in-a-lifetime-elämykset on varmaan kalliimpia kuin naisten. Jos ajatellaan stereotypisesti, että naiset menee kylpylään tai johonkin hemmotteluhoitoihin ja miehet kokeilee ralliautolla ajamista tai laskuvarjohyppyjä.
[/quote]
Haha, just näin :D t: alkuperäisen viestin kirjoittaja