Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raskaana:enkä ole koskaan syönyt näin paljon karkkia!

Vierailija
19.03.2015 |

Tuleeko lapsesta jokin sokeritautinen,kun syön liikaa karkkia. Minulla on koko ajan paha olo ja ainoa asa mikä hyvin hetkeksi helpottaa,on karkin syönti!

Yleensä syön terveellisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskaana, enkä ole pystynyt syömään yhtään karkkia siitä lähtien, kun pahoinvointi alkoi. Karkki ällöttää tosi pahasti! Haluaisin pystyä syömään taas normaalisti ja nauttimaan herkuista :( Myös sipsit ällöttää. Söin juuri puuroa, se kelpasi hetkellisesti.

Vierailija
2/4 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on vaarallista ellet nyt ihan ämpärikaupalla vedä sitä karkkia. Ja tuo voi olla vain hetkellistä ja ehkä jo ensi viikolla sinua etoo kaikki karkit.

Kun itse odotin esikoista niin en voinut pahoin mutta minulla oli koko ajan ihan sairaan kova nälkä. Siis saatoin ihan kädet täristen ja kuola suun pielestä valuen lämmittää mikrossa jotain makkarakeittoa aamulla klo 7 :)

Tyttövauva tuli 39+5 ja vauveli painoi alle 3kg joten ei ne läskit ainakaan vauvaan tarttuneet ;)

Vierailija
4/4 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu!! Joka päivä tekisi mieli karkkia...ja karkki maistuu toisin kuin moni muu asia. Ihan mahdottomaksi mennyt. En tosin ota tästä nyt liikaa ahdistusta, paino ei ole noussut eikä aiemmissa raskauksissakaan ole ollut ongelmia sokereiden kanssa, vauvat hieman alle 3-kiloisia. Kun tää eka kolmannes takana, uskon, että muutkin jutut alkaa kiinnostaa.