Elina G pokasi tanssiopettajansa!
Ihanaa! Onnea heille!
https://www.instagram.com/p/CXYLsuGNQJ-/?utm_medium=copy_link
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anskulla on joku kriisi!! Eihän kukaan terve ihminen mee naimisiin miehen kanssa ja sit yhtäkkiä vaihda rumaan naiseen.
Eiköhän Ellu potkaista pihalle kun kriisi helpottaa.Samaa mietin. Rankka avioero, rakkaan koiran kuolema keväällä/kesällä sekä ero tuoreemmasta miesystävästä. Tuntenut olonsa yksinäiseksi. Nyt halunnut kokeilla jotain uutta.
Hassua olettaa nainen heteroksi vain, koska hän on ollut suhteessa miehen kanssa.
Moni bi on suhteessa, joka näyttää heterosuhteelta. Älkää olko noin yksinkertaisia, ihmiset.
Jep, minäkin. Perheellinen nainen. Tosin haaveilen naisista päivittäin.
no esim äiti ja koolme tytärtä menevät luonnostaan samaan kiertoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille reppana-miehille, jotka tänne kirjoittavat, on hyvin jännää kun kaksi naista on keskenään. Ehkä se on ymmärrettävää.. hehän eivät koskaan saa tuntea naisen kosketusta. Siitä puhe mistä puute.
Te reppana-lepakot haluatte kuitenkin kullia dildon muodossa. Mikä logiikka tässä on, kiinnostaisi tietää.
Anna kun arvaan: sä olet niitä, joiden mielestä miehenkin täytyy olla "piilohomo", jos hän haluaa harrastaa naisen kanssa anaaliseksiä, joko antavana tai vastaanottavana osapuolena? :'D
Vastaa kysymykseen, miksi lesbot käyttävät dildoja?
Koska se tuntuu hyvältä, tietenkin. Ei sillä ole miesten kanssa mitään tekemistä. Eivät erogeeniset alueesi tiedä kuka ja millä niitä stimuloi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän itsekin pari tuollaista hetero femme-butch paria. Eihän ne kauaa kestäneet. Yleensä kaatuvat lapsihaaveisiin. Toivottavasti Elinalla ja Anskulla kestää!
Lesbopareille voi ihan hyvin tulla lapsia hoitojen kautta.
Toivottavasti lesboparit eivät ikinä tekisi lapsia. Lapsi tarvitsee isän ja äidin.
Näin on aina ollut. Mielestäni lesbous on sairasta. Jotain outoa ihmisessä täytyy olla, jos se rupeaa petipuuhiin samaa sukupuolta olevan kanssa.
Kyllä pitäisi mennä taaksepäin, laittaa edelleen homous rangaistavaksi.
No, sellaisiahan oli lähinnä vankiloissa. En tuota pellemäistä elämäntyyliä tule koskaan hyväksymään.
Väärin. Miksi ihmeessä nainen haluaisi jonkun tumpelon miehen rumine vehkeineen petipuuhiin?
Miksi lepakko sitten haluaa kumisen miehen vehjettä työntää kumppaninsa ja omaan tavaraan?
Penis ja silikonipötkylä ovat kaksi eri asiaa.
Kuuma, sykkivä heppi ei kelpaa, mutta tekoheppiä himoitaan pi**ureikään?
Aivan niin. Koeta kestää.
Vähän huolestuneena olen seurannut Elinan vauhdikkuutta. Ilmeisesti matalalentoisempi kausi myös aiemmin ollut kertomansa perusteella. Toivottavasti löytyy tasapaino, koska muuten parisuhteessa eläminen voi olla turhan haastavaa ainakin toiselle osapuolelle.
Kuormasta syövä opettaja pitäisi erottaa.
Ei mee kauaa niin toi Ellu taas mölisee jossain lehdessä kui oli rankka ero. Tai muuta vastaavaa.
Tämmöisten topikkien seuraamista helpottaisi, jos olisi joskus kuullut jotain G-piste -Elinasta. Onko tämä joku Tanssii tähtien kanssa -henkilö? Itse en ole koskaan katsonut kyseistä ohjelmaa.
Gustafsson vaikuttaa jonninverran (lievästi sanottuna) huomiohakuiselta. Kovin pian piti tämä suhdekin julkistaa somessa.
Vähän kyllä ärsyttää, että Ellu sai Anskun :D
Näistä tulee mieleen Saara Aalto partnerinsa kanssa.
Ihan järkyttävää puhetta. Te heterot olette niin väkivaltaisia, tuon teidän valtajankkauksen ja pakotuksen takia naisia ta*etaan ja rai*kataan. Heterosuhteet perustuu kaikkialla maailmassa or*uuteen ja heterot on niin primitiivisiä etteivät koskaan kehity. Älkää tulko muille sanelemaan kenen pitää määrätä. Ja oksettavaa sanoa ”parisuhteen nainen”, leimaatte KAIKKI naiset parisuhteen nössöiksi. Tämän takia niihin sukunimiin ei tule tasa-arvoa.
Naurettavaa tulla aina jauhamaan jotain matonnuolentaa tai eritteennuolentaa, jokainen elävä heteromies tuijottaa naamalle leviävää spermaa ja apinamaisia panoja ruudulta. Sehän ei haittaa.
Ja alkalaa olla suvaitsevaisia. Nainen on parisuhteen pää. Miehet ei muuta tee perheessä kuin ovat vä*ivaltaisia.
Uskomatonta ilkeilyä. Miten toisten rakkaus on teiltä pois? Toimen asia on sitten se, miksi ette voi sietää samaa sukupuolta olevien suhdetta. Se nimittäin kertoo omista salatuista toiveista ja päiväunista. Pelko ja epävarmuus sekä silkka pahantahtoisuus ja surkea oma elämä puhuvat.
Muistakaa että rakkaus ei katso sukupuolta. Veikkaisin että aika moni meistä pohjimmiltaan bi, mutta harvalla riittää rohkeutta toteuttaa muita kun perinteisiä rooleja parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että siellä on yhden sun toisen parin välil ollut sutinaa, ilman että on tullut julkiseksi. Itse olisin mustasukkainen, jos oma kumppani kiehnäisi tuntikausia viikossa lähekkäin jonkun viehättävän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Gustafsson vaikuttaa jonninverran (lievästi sanottuna) huomiohakuiselta. Kovin pian piti tämä suhdekin julkistaa somessa.
Mistä sä tiedät kuinka kauan ne on jo ollut suhteessa? Sitäpaitsi molemmat ovat julkkiksia joten halusivat tänään julkaista tiedon, ettei kaikki urpot ota salakuvia, kun liikkuvat pariskuntana jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että siellä on yhden sun toisen parin välil ollut sutinaa, ilman että on tullut julkiseksi. Itse olisin mustasukkainen, jos oma kumppani kiehnäisi tuntikausia viikossa lähekkäin jonkun viehättävän ihmisen kanssa.
Esimerkiksi näyttelijöiden puolisoille tuo on arkipäivää, että rakas on lähekkäin viehättävien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelasin samaa. En nyt viitsi nimiä alkaa kertoo....
Diih. Minulle on käynyt näin. Olen aiemmin seurustellut ja treffaillut vain miesten kanssa, mutta kuitenkin joku uteliaisuus on ollut naisiakin kohtaan... Etenkin seksuaalisessa mielessä... Bi-seksuaali, joka saattaa olla kaapissa ulkopuolisten paineiden takia... Sitten jotain vaan tapahtuu.