Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elina G pokasi tanssiopettajansa!

Kommentit (356)

Vierailija
101/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös heterosuhteissa aina se dominoiva puolisko. Erikoista kyllä että usein se on nainen ja mies on alistuva. Eli todellisuudessa siinäkin roolit sekaisin kun mies vetänyt hameen päällensä ja on parisuhteen "nainen" ja ja fyysisesti nainen on kaapin paikan määrävä "mies". Outoa mielestäni nämäkin suhteet sillä miehen kuuluisi olla maskuliininen ja naisen alistuva. 

Vierailija
102/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anskulla on joku kriisi!! Eihän kukaan terve ihminen mee naimisiin miehen kanssa ja sit yhtäkkiä vaihda rumaan naiseen.

Eiköhän Ellu potkaista pihalle kun kriisi helpottaa.

Samaa mietin. Rankka avioero, rakkaan koiran kuolema keväällä/kesällä sekä ero tuoreemmasta miesystävästä. Tuntenut olonsa yksinäiseksi. Nyt halunnut kokeilla jotain uutta.

Hassua olettaa nainen heteroksi vain, koska hän on ollut suhteessa miehen kanssa. 

Moni bi on suhteessa, joka näyttää heterosuhteelta. Älkää olko noin yksinkertaisia, ihmiset.

Itse oletat sukupuolia. Ei niin saa nykyään tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että mammat on näin kiinnostuneita tästä uudesta parista. Jotenkin söpöä ja kannustavaa. 

Mitkä "mammat"? Yli puolet tänne kirjoittavista on miehiä. Etkö vieläkään tajua mihin tämä palsta on mennyt? Peräkammarin poikia täynnä.

Vierailija
104/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin uutisen luettuani että nyt mammoilla kovasti vouhotettavaa. Eikä tullut turhaan poppareita mikroon laitettua. 

Tämä "popparit mikroon" -tyyppi on mielikuvitukseton saman jankkaaja.

Avaa vaihteeksi vaikka sipsipussi.

Lähti varmaan Salkkarit ketjusta tänne.

Vierailija
105/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin Anskun 😍

M35

Mä haluaisin Elinan eksän 😍

N37

Vierailija
106/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pervo nykyaika kirjoitti:

Kummallista nykyaika. Pojat ovat homppeleita ja tytöt lepakoita.

Sellaista se on ollut aina. Jo Antiikin aikoina homosteltiin ihan avoimesti, samoin monissa muissa historiallisissa kulttuureissa. Viimeiset sata vuotta on vallinnut konservatiivisempi ilmapiiri. Nyt pikkuhiljaa ihmiset uskaltaa taas olla avoimemmin sitä mitä ovat.

Niin silloin antiikin aikoihin mentiin raiskeilemaan pikkupoikia bordelliin.

Ja avioiduttiin pikkutyttöjen kanssa.

Vierailija
107/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että mammat on näin kiinnostuneita tästä uudesta parista. Jotenkin söpöä ja kannustavaa. 

Mitkä "mammat"? Yli puolet tänne kirjoittavista on miehiä. Etkö vieläkään tajua mihin tämä palsta on mennyt? Peräkammarin poikia täynnä.

Ei todellakaan ole.

Vierailija
108/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat saada paskaa niskaan. Tämäkin ketju on täynnä apinan tasolla olevia ihmisiä. Suurin osa toki puutteessa olevia miehiä, mutta kyllä tänne perinteisiä mammojakin kirjoittaa. Surkeaa on heidän elämänsä.

Vierailija
109/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta parivaljakosta minä ainakin haluaisin Elinan. 

Vierailija
110/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mamma se on miesmammakin.

Kaikki tänne kirjoittavat ovat mammoja. Monet näistä miehistä ovat mammamaisempia kuin yksikään nainen.

Vierailija
111/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös heterosuhteissa aina se dominoiva puolisko. Erikoista kyllä että usein se on nainen ja mies on alistuva. Eli todellisuudessa siinäkin roolit sekaisin kun mies vetänyt hameen päällensä ja on parisuhteen "nainen" ja ja fyysisesti nainen on kaapin paikan määrävä "mies". Outoa mielestäni nämäkin suhteet sillä miehen kuuluisi olla maskuliininen ja naisen alistuva. 

Aivan. On miehiä jotka tykkäävät " dominasta" mutta luulen, että heitä on vähän.

Sitten sanotaan että monen naisen haave on tulla tavallaan " raiskaatuksi" eli miehen on oltava määrääjä seksissä...tiedä sitten

Vierailija
112/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täynnä? Sittenhän sinäkin olet peräkammarin poika, koska täällä ei muita olekaan.

Vierailija
113/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon bi mutta tykkään vaan tosi naisellisista naisista. Oon seurustellut vaan miesten kanssa kun semmosiin kauniisiin, pitkähiuksisiin, mekkoja käyttäviin ja hoikkiin bi/lesbo-naisiin ei törmää missään. 

Vähän ihmettelen, miksi lesbot, jotka viehättyvät nimenomaan naiseudesta/naisellisuudesta (joo joo on monenlaista tapaa olla nainen), aina valitsevat kumppaniksi tuollaisen "lähes miehen"?

Aina? Olen kuvailemasi kaltainen naisellinen nainen ja seurustelen naisellisen naisen kanssa. Väitteesi kumottu.

Vierailija
114/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkule, pitääkö mennä MTV katsomoon kattoo, ku lepsot tanssii!

aikuisten hamsterissa on videoita missä näytetään miten tanssit jatkuu kun maikkarin kamerat sammuu

Vierailija
115/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille reppana-miehille, jotka tänne kirjoittavat, on hyvin jännää kun kaksi naista on keskenään. Ehkä se on ymmärrettävää.. hehän eivät koskaan saa tuntea naisen kosketusta. Siitä puhe mistä puute. 

Vierailija
116/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös tavallaan viehätyn miesmäisistä naisista, ja voisin ihastua Elinaankin, etenkin jos hän on karismaattinen tyyppi. Seksiä en silti naisen kanssa pystyisi harrastamaan..

Miten te "heterot" oikein määrittelette ihastumisen, jos siihen ei himo kuulu ollenkaan? :D

Vierailija
117/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun kukaan ei uhkaa vetää ellua turpaan uskallatte vaan pusikoista huudella. niin suomalaista tämä, onnettomia reppanoita.

Vierailija
118/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös tavallaan viehätyn miesmäisistä naisista, ja voisin ihastua Elinaankin, etenkin jos hän on karismaattinen tyyppi. Seksiä en silti naisen kanssa pystyisi harrastamaan..

Miten te "heterot" oikein määrittelette ihastumisen, jos siihen ei himo kuulu ollenkaan? :D

Tosi vaikea selittää tätä! Voisin halailla ja suudellakin naisen kanssa. Mutta seksi ei tulisi kyseeseen. Semmonen romanttinen aseksuaaliparisuhde naisen kanssa voisi toimia.

Vierailija
119/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että naurattaa tässä viestiketjussa kirjoitteleva mielensäpahoittaja, ilmeisesti miehekäs lepakko. Muita nimittelee reppanoiksi. 😂😂😂

Vierailija
120/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, kun kaksi ämmää menkkaraivoaa samassa huushollissa!