Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina G pokasi tanssiopettajansa!

Kommentit (356)

Vierailija
141/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon bi mutta tykkään vaan tosi naisellisista naisista. Oon seurustellut vaan miesten kanssa kun semmosiin kauniisiin, pitkähiuksisiin, mekkoja käyttäviin ja hoikkiin bi/lesbo-naisiin ei törmää missään. 

Vähän ihmettelen, miksi lesbot, jotka viehättyvät nimenomaan naiseudesta/naisellisuudesta (joo joo on monenlaista tapaa olla nainen), aina valitsevat kumppaniksi tuollaisen "lähes miehen"?

Aina? Olen kuvailemasi kaltainen naisellinen nainen ja seurustelen naisellisen naisen kanssa. Väitteesi kumottu.

Tuosta meillä on vain sun mielipide. Linkkaa kuvat teistä molemmista ja voimme tehdä oikean tulkinnan.

Joo, kyllä se on varmana mielipide, onko päällä mekko vai housut ja mikä on bmi tai tukan pituus :D

Vierailija
142/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin. Niin monista ohjelman tanssipareista on juoruiltu oikeaa paria, mutta vasta nyt onnisti kilpailijaa. Tiukkakroppainen ammattitanssija... : P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuormasta syövä opettaja pitäisi erottaa.

Olen varma, että siellä on yhden sun toisen parin välil ollut sutinaa, ilman että on tullut julkiseksi. Itse olisin mustasukkainen, jos oma kumppani kiehnäisi tuntikausia viikossa lähekkäin jonkun viehättävän ihmisen kanssa.

Kelasin samaa. En nyt viitsi nimiä alkaa kertoo....

Muistan itsekin vuosien varrelta pareja, joilla on synkannut siinä määrin, että on ollut vaikea uskoa heidän väliensä pysyneen puhtaasti platonisina.

Vierailija
144/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suorastaan ihme, että 10 TTK-kautta takana ja nyt vasta ensimmäinen pari.

Vierailija
145/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku on jo 36 vee😲

Vierailija
146/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös tavallaan viehätyn miesmäisistä naisista, ja voisin ihastua Elinaankin, etenkin jos hän on karismaattinen tyyppi. Seksiä en silti naisen kanssa pystyisi harrastamaan..

Miten te "heterot" oikein määrittelette ihastumisen, jos siihen ei himo kuulu ollenkaan? :D

No silleen että voi flirttailla ja ulkonäkö viehättää. Sitten jos siitä edetään, niin alkaa ahdistaa, koska ei voi kuitenkaan ajatella seksiä. Vaikea selittää, mutta olen kokenut tuon :D

Vierailija
147/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö itsekin kirjoitti:

Muistakaa että rakkaus ei katso sukupuolta. Veikkaisin että aika moni meistä pohjimmiltaan bi, mutta harvalla riittää rohkeutta toteuttaa muita kun perinteisiä rooleja parisuhteessa.

Nojaa, emme elä 1940-luvulla. 

Vierailija
148/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihaillut Anskua siitä, että on pitänyt parisuhteensa aika lailla aina piilossa, eikä kommentoi seurusteluja juorutoimittajille. Se on aina hieno piirre ihmisessä. Anskulla on siis selkeästi ollut periaatteena pitää tiukka linja sen suhteen, mitä jakaa yksityiselämästään julkisuuteen. Siksi tuntuu ikävältä, että Elina kailotti tämän asian julkisuuteen, vaikka suhde on hyvin tuore. Toisaalta ei yllätä, koska ElluGee vaikuttaa instagramissa todella huomionhakuiselta persoonalta. Tottakai julkistus piti tehdä hänen somessa, luultavasti hänen ehdoilla. En usko, että Ansku olisi välttämättä halunnut kertoa vielä, jos ollenkaan... Ellu on saanut varmaan Anskun pään kääntymään vetoamalla siihen, miten hienoa ja tärkeää heille naisparina on julkistaa asia. Pitää olla rohkea ja ylpeä, yhdessä valloitetaan maailma!, tms.

Vierailija
149/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ihmettelen näitä naisia, jotka ovat vuosia olleet miesten kaa, kai...sitten "käännytään" les boksi. Mitä tapahtuu??

ovat vain olleet kaapissa. Kun rohkeus riittää näyttävät oikean luontonsa.

Vierailija
150/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenku lumet sulaa noi on laittanu lusikat jakoon.

Vierailija
151/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku on herttainen ja Elina arvaamaton jyrä. :(

Vierailija
152/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenku lumet sulaa noi on laittanu lusikat jakoon.

Ensimmäisen riidan jälkeen paljastuu oikeat luonteet. Toinen voimiensa tunnossa ei ole koskaan väärässä.

Vierailija
153/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihaillut Anskua siitä, että on pitänyt parisuhteensa aika lailla aina piilossa, eikä kommentoi seurusteluja juorutoimittajille. Se on aina hieno piirre ihmisessä. Anskulla on siis selkeästi ollut periaatteena pitää tiukka linja sen suhteen, mitä jakaa yksityiselämästään julkisuuteen. Siksi tuntuu ikävältä, että Elina kailotti tämän asian julkisuuteen, vaikka suhde on hyvin tuore. Toisaalta ei yllätä, koska ElluGee vaikuttaa instagramissa todella huomionhakuiselta persoonalta. Tottakai julkistus piti tehdä hänen somessa, luultavasti hänen ehdoilla. En usko, että Ansku olisi välttämättä halunnut kertoa vielä, jos ollenkaan... Ellu on saanut varmaan Anskun pään kääntymään vetoamalla siihen, miten hienoa ja tärkeää heille naisparina on julkistaa asia. Pitää olla rohkea ja ylpeä, yhdessä valloitetaan maailma!, tms.

Jep, muakin vtuttaa, että yksityiselämästään tarkka Ansku on pakotettu nyt julkisuuden silmään muista kuin ammattillisista syistä. Tuskin ollsi olisi normaalioloissa tehnyt suhteesta julkista. Elina dominoi tässäkin pätöksessä.

Vierailija
154/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku vaikuttaa ihan liian herkältä Elinalle. :(

Vierailija
155/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa Elinan kaltaiset kumppaniehdokkaat sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
156/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu nauttii nyt taas hetken saamastaan huomiosta, myy julkisuudelle vaikka tuoreen parisuhteensakin että pääsee esille. 

Sääli Anskun kannalta, mimmi vaikuttaa herttaiselta ja upealta, Ellu vie nyt kuin litran mittaa.

Vierailija
157/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu nauttii nyt taas hetken saamastaan huomiosta, myy julkisuudelle vaikka tuoreen parisuhteensakin että pääsee esille. 

Sääli Anskun kannalta, mimmi vaikuttaa herttaiselta ja upealta, Ellu vie nyt kuin litran mittaa.

Ansku ei suinkaan ole tyhmä. Hän vie itseään liki kymmenen vuotta nuorempaa Elinaa nyt kuin litran mittaa.

Vierailija
158/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's Ellus way or the highway.

Vierailija
159/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u. Ansku on ihana!! Toisin kuin…. tuo ammattiloukkaantuja.

Vierailija
160/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän Elina G. ajatteli työllistää itsensä urheilu-uran jälkeen, kun eivät tulot nyt muutenkaan olleet kummoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme