Tunnusta noloutesi, josta et uskalla kertoa muille
Olen korkeakoulutettu helsinkiläinen ja liikun paljon porukoissa, joissa sekä korkea- että populaarikulttuurin kuluttaminen on erittäin tiedostettua. En ole koskaan uskaltanut kertoa kenellekään, että viikonloppuisin viinilasin äärellä saatan olla aivan fiiliksissä suomalaisista iskelmistä. Istun kuulokkeet korvilla ja jytään mukana.
Jostain syystä en vain pysty paljastamaan tätä puolta itsestäni muille. Kummallisinta on se, että pystyn kuuntelemaan ulkomaista iskelmää (iskelmän ja popin ero on hyvin liukuva), mutta kun se esitetään esimerkiksi espanjaksi, niin ei se tunnu hävettävältä ja juntilta. Vaikka tajuan, että espanjalaisen iskelmän sanat ovat aivan yhtä typerät kuin suomalaisen, niin se vain tuntuu jotenkin hienommalta, koska se on espanjalaista.
En siis voisi koskaan suositella ystävilleni esimerkiksi näitä. Ei kestäisi itsetunto.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:23"]
Pissaan suihkussa
[/quote]
Minä myös
Eniten mä häpeän mun ärtynyttä suolta. En kehtaa ikinä tunnustaa, että oikeasti en uskalla syödä ulkona siksi, että mun maha todennäköisesti vetäis siitä kauheelle ripulille. Siis oikeesti niin pahalle, että jos en pääse vessaan saattaisi päästä pienet housuun.
.