Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi kun ei koensaavansa tarpeeksi huomiota kumppaniltaan?

Vierailija
12.12.2021 |

Se synnyttää epämielyttäviä ajatuksia. Saattaa alkaa hakemaan huomiota, ja nauttimaan kun sitä saa joltain.

En haluaisi nautti muiden miesten antamasta flirtistä tms, mutta en voi sillekään mitään että kaipaan enemmän kosketusta, kehuja, huomiota mieheltäni.
Seksiin tähtäävät aloitteet ovat aina minun toimestani. Mies on paljon töisssä eikä yhteistä aikaa ole ja siksi kehuu, koskettelee, vähän.

Rakastan miestäni mutta jotain on pakko tehdä. En halua pettää häntä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee mies mustasukkaiseksi. Ehkä ei tajua kuinka helposti sitä huomiota tosiaan naisena saa tuolla. (Ainakin itse saan xD) Herättele miestä vähän. Ehkä pitää sinua itsestäänselvänä!

Toi ei toimi. Menee itse vieraisiin heti tilaisuuden tullen. Toki, jos tätä haluat niin neuvo on OK.

Toimi ainakin mun miehen kohdalla! Hän hätääntyi kun ajatteli jonkun tulleen ”tontilleen”:D Oli heti vetämässä tur piin miestä. Ja siis mies oli työkaverini, jonka pyysin meille kahville. Testi onnistui siis mainiosti. Sen jälkeen on huomiota sadellut.;)

Kivaa asemaan laitoit työkaverisi.

Vierailija
22/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee mies mustasukkaiseksi. Ehkä ei tajua kuinka helposti sitä huomiota tosiaan naisena saa tuolla. (Ainakin itse saan xD) Herättele miestä vähän. Ehkä pitää sinua itsestäänselvänä!

No ihan paska parisuhde, jos tuollaiseen peliin pitää lähteä. Ilmeisesti parisuhde on muutenkin ihan paska, mutta tuollainen mustasukkaisuushomma on ihan peseestä. 

Opitko juuri kiroilemaan?

Mitä tarkoitat tällä tarkemmin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä ettei teillä ole suhdetta, joska mies ei ole suhteessa. 

Mies on jättänyt suhteenne jo aikoja sitten. 

Herää ja tee johtopäätöksiä. 

Ihminen joka rakastaa, välittää ja halua sinua TOIMII siten, että se on kokemuksellista ja tunnet sen luissa ja ytimissä. 

Vierailija
24/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ei toimi. Menee itse vieraisiin heti tilaisuuden tullen. Toki, jos tätä haluat niin neuvo on OK.

Toimi ainakin mun miehen kohdalla! Hän hätääntyi kun ajatteli jonkun tulleen ”tontilleen”:D Oli heti vetämässä tur piin miestä. Ja siis mies oli työkaverini, jonka pyysin meille kahville. Testi onnistui siis mainiosti. Sen jälkeen on huomiota sadellut.;)

Kivaa asemaan laitoit työkaverisi.

Se on voivoi. Elämä on.

Vierailija
25/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin naisen heti ensimmäisen pettämis uhkailun jälkeen. Sai sen jälkeen ihan vapaasti hakea huomiota keneltä halusi.

Pettämisuhkailu* se on yhdyssana, my dier

Mitä väliä jollain keskustelupalstalla. Tuleeko hyvä mieli kun saa päteä? 

Vierailija
26/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas keskustelu pilattu jonkun muutaman jankkaajan takia. Kasvakaa kikki aikuisiksi. Huoh.

Vierailija
27/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas keskustelu pilattu jonkun muutaman jankkaajan takia. Kasvakaa kikki aikuisiksi. Huoh.

Ketkä täällä jankkaa ja mitä sinä mukaan lukien? 

Vierailija
28/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin naisen heti ensimmäisen pettämis uhkailun jälkeen. Sai sen jälkeen ihan vapaasti hakea huomiota keneltä halusi.

Mitä väliä jollain keskustelupalstalla. Tuleeko hyvä mieli kun saa päteä? 

Aina tulee prempi mieli kun huomaa tyhmiä ihmisiä, jotka eivät osaa suomea.

Vierailija
29/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen nainen ei osaa puhua ja kertoa toiveistaan leikkiköön minun puolesta ihan vaan yksinään.

Jos puhuminenkaan ei tuota tulosta, pitää ottaa kovemmat aseet käyttöön.

No, jos mies on niin omistushaluinen että on heti heiluttamassa nyrkkejään en näkisi edes puhumisen vaivaa.

Vierailija
30/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko ettei aloittaja ole itse osallistunut keskusteluun lainkaan?

Vierailija
31/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret ja syvät pahoittelut näppäilyvirheestäni, pärjäätkö vai tarvitsetko henkistä apua?

Vierailija
32/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Miksi 90% naisista on aivan lapsen tasolla tässä asiassa? Koko ajan pitäisi saada huomiota

Vierailija
33/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin asian sillä lailla että flirttailen toisille ja saan huomiota mutten anna koskettaa enkä fyysisesti ikinä pettäisi omaa kumppania. Sitä saa mitä tilaa, mies kyllä huomaa mutta ei sano mitään, näin on tämä peli jatkunut jo vuosikausia ja meillä on pitkä parisuhde takana. Tiedän ettei miehellänikään ole puhtaita jauhoja pussissaan joten näillä mennään.

Vierailija
34/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin palstalla on huono lukutaito sekä vajaa ymmärryskyky, so byebye! Tämä sekamelska riitti 🙈👋🏼 Ap

Vierailija
35/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut?

Vierailija
36/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästikin palstalla on huono lukutaito sekä vajaa ymmärryskyky, so byebye! Tämä sekamelska riitti 🙈👋🏼 Ap

Mä en enää leiki teidän kanssa, kun mammalahko ei syöksynyt hyeenalauman lailla miehen kimppuun.

Vierailija
37/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko omasta mielestä ansainnut mieheltäsi huomioimista, koskettelua ja kehuja? Vai oletko niitä jotka sanovat että "minä olen nainen, minun kuuluu saada noita asioita ja minun oma käytös ei vaikuta noihin mitenkään"

Parisuhde ei ole mikään peli jossa pitää ansaita läheisyys ja rakkaus.