Mistä johtuu, että vastustuskyky
voi olla niin huono? Olen mielestäni perusterve ihminen (2 muksua), syön ja liikun terveellisesti jne...Nyt taas flunssaa pukkaa päälle, tosin nuorimmainen lapsi myöskin räkätaudissa...
Mistä johtuu, että vastustuskyky voi olla näin alhaalla, et kaikki räkätaudit iskee pienen ajan sisällä päälle? Juuri pari viikkoa sitten yks räkäilytauti käytiin läpi ja taas uusi....
Kommentit (5)
kun on pienet lapset.
Ja kun nukkuu ja syö huonommin, niihin sairastuukin helpommin. Ja yleensä joutuu sairastaessaankin kuitenkin minimissään hoitamaan ainakin myös yhtä lasta (vaikka siis kämppä menisi hurlumhei, ei laittaisi ruokaa muille tms.) ei myöskään saa levätä pöpöä pois ja on vielä alikuntoinen kun uusi pöpö iskee.
Näin tää ainakin meillä menee.
Itse syön vain omatekemään ruokaa ja melkein aina luomua, syön paljon valkosipulia ja sipulia (ihan raakaa) samoin muu perhe.
Ollaan oltu terveitä yli 3 vuotta. Koputtaa puuta
Olemme myös suvusta jossa kuollessaan keski-ikä on yli 85 reilusti..
Saatko D-vitamiinia tarpeeksi, luomu maitoon sitä EI ole lisättty, josta moni suomalainen saa riittävän D-vitamiini annoksensa...
Ja ehkä vejetta sinkin suhteen, sitä moni saa myös liian vähän, googleta sinkki, niin saat tieto mihin sillä on vaikutusta ja mistä sitä saa!:)
On todellinen terveyspommi, ne on siis sellaisia jääpaloja, jotka sulatetaan veteen. Lisäksi syö valkosipulia, itse syön mieluummin tabletteina, niin ei ole hajuhaittoja.
Mulla eivät edes pysy vaan flunssina, vaan painuvat usein keuhkoputkentulehduksiksi/-kuumeiksi, eli joudun syömään antibiootteja kamalat määrät. Olen ajatellut, että stressi on mulla ainakin varmaan se suurin tekijä, miksi vastustuskyky on mitä on. Mä olen hieman päässyt kierrettä pienentämään käsidesin käytöllä (oli lääkärin suositus), ja luontaistuotteilla ja vitamiineilla.